Görögország Görögország

Mapa - Görög Köztársaság

Hivatalos megnevezés: Görög Köztársaság
Főváros: Atén (Athínai)
Állami irányítás: plurális köztársaság egykamarás parlamenttel
Vallás: pravoszláv
Hivatalos nyelv: görög, megértik az angolt
Időeltérés: +1 óra Magyarországhoz képest

Görögország - már 6 300 Ft-tól

Görögországról

Görögország - a nyugati kultúra bölcsője, régesrégi mitológiai bájjal és mítosszal övezett ország, gazdag és régi történelmű hely, mely rejtegeti az emberi értelem és szépség titkát, ahol a lakosok ismertek őszinteségükről és szívélyes vendéglátásukról. Görögország elvarázsolja az ideérkezőt a káprázatos tájjal, ahol a durva táj a hegyi masszívokkal, katlanokkal, folyócskákkal átalakul gyönyörű tengerpartá és áttetsző tengerré, melyből kilátszanak a fehér sziklák.

Görögország Délkelet-Európában a Balkán-félsziget déli kiugrásán fekszik. Szárazföldi részből, több nagy szigetből, melyek 7 közigazgatási térségre osztottak, valamint sok kis szigetből áll. A görög partokat az Ión-tenger a Földközi-tenger és az Égei-tenger mossa. A főváros Athén, 2 és fél millió lakossal.

Kedveltségét a kedvező éghajlatának köszönheti, májustól október végéig állandó a meleg. Végtelen különböző tengerpart található itt. Homokos parttól a kavicsoson keresztül a sziklásig, de találhatók itt partok, ahol különböző attrakciókat próbálhatunk ki, vagy csendes elhagyatottakat.

Görögország gazdag turisztikai kínálattal rendelkezik: szálláslehetőségek hotelokban vagy turistaközpontokban, sportolási lehetőségek, számtalan bár és szórakozóhely. A görög konyha különlegességét megkóstolhatja a különleges éttermek egyikében, hogyha megszeretne látogatni egyet az ismert történelmi műemlékek közül, kirándulások széles kínálatát találja.

Görögország - már 6 300 Ft-tól

Legújabb értékelések Görögország

2014.09.18. - Névtelen - Elolvasva: - Tartózkodás dátuma: 2014.09.09 - 09.16.

• Összesen: 6,3
  • 3,5 Szállás
  • 8 Alapár

Összegzés
összességében a befizetett összeggel a színvonal egyenlő volt. Jól éreztük magunk. A fakultatív programok jól szervezettek. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Az ágy majd összedőlt, recsegett-ropogott. A jelzett hibákat az ágyon kívül azonnal orvosolták. Szintenként kihelyezett tisztító eszközökkel történt a saját lakrészek takarítása üdülés közben. Ezek büdösek voltak.

Nem kértünk.

Tengerpart
Nagyon közel volt, a kilátásunk is szuper volt rá.

Teli van cigicsikkekkel. Maga a víz nagyon tiszta.

Ostraco Apartman, Chalkidiki, Görögország Névtelen 2014-09-18 6.3 1 10 Ostraco Apartman

2014.09.18. - Szabó Sándor - Elolvasva: - Tartózkodás dátuma: 2014.09.06 - 09.13.

• Összesen: 9,8
  • 10 Szállás
  • 9 Ellátás

Összegzés
2014 szeptember 6 tól a feleségemmel utaztunk. Mindennel elégedettek voltunk.Maximálisan hozta a a három csillagot. Akik elégedetlenek voltak azoknak több csillagos szállást kellett volna keresni. Egyedül a reggeli volt egyhangú mindig ugyanaz volt tálalva,de annyi féle,hogy még így is minden napra mást lehetett választani. Minket a repülő gépek zaja sem zavart, mert szerettük nézni a le és fel szállógépeket. A szálloda elhelyezkedése is jó! Közel Korfu városhoz és sok nevezetességhez. A " nagy sziget" túrát szinte gyalog bejártuk. Teljes értékelés megtekintése

Tengerpart
két szállodának is használhattuk a strandját korlátozás nélkül. Nekem jó volt mert szeretek búvárkodni.Úszni nem tudók más helyet válasszanak.

Alexandros, Korfu, Görögország Szabó Sándor 2014-09-18 9.8 1 10 Hotel Alexandros

2014.09.17. - Szarka Tünde - Elolvasva: - Tartózkodás dátuma: 2014.09.05 - 09.14.

• Összesen: 9,3
  • 8,5 Szállás

Összegzés
Nagyon tetszett minden, azt kaptuk amire befizettünk. A programok jók voltak. Összességében minden rendben volt és jól éreztük magunkat! Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Nagyon szép, tiszta volt minden. Talán egy mikro hiányzott. Egyetlen apró észrevétel, megjegyzés: a plédeket is mosathatnák úgy mint az ágyneműket és a wifi nagyon gyenge volt.

Ellátás
Önellátással voltunk. Stavrosban a helyi éttermek és pékségek nagyon jók, különösen a központban lévő pékség (egy bábú áll előtte).

Tengerpart
Homokos és apró kavicsos volt a part a szálláshoz közel. A városka másik részén sziklás rész is található. Kicsit szemetes volt, de találtunk olyan helyet, ahol kevesebb ember járt, így tisztább volt!

Alexandros Palace apartments, Chalkidiki, Görögország Szarka Tünde 2014-09-17 9.3 1 10 Alexandros Palace Apartman

2014.09.17. - Balogh Erika - Elolvasva: - Tartózkodás dátuma: 2014.06.30 - 07.09.

• Összesen: 9,6
  • 10 Szállás
  • 10 Ellátás
  • 8 Környék

Összegzés
A part egy kicsit zsúfolt volt. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A szobàban alapfelszerelés van. Kàve fözöt hiànyoltuk.

Ellátás
Legközelebb nem önellàtósat vàlasztunk, mert csak szuper marketek voltak így ugyanannyit költöttünk mintha allinclusive ellàtàst kértünk volna.

Hotel szolgáltatások
Apartman alap felszereléssel.

Tengerpart
A part nagyon zsúfolt volt. Ha kicsit arrébb mentünk nem volt màr tiszta, és nudistàkkal is talàlkoztunk.

Apartmán Apostolis, Olymposi Riviéra, Görögország Balogh Erika 2014-09-17 9.6 1 10 Apostolis Apartman

2014.09.17. - Orsolya K. - Elolvasva: - Tartózkodás dátuma: 2014.09.01 - 09.08.

• Összesen: 3,8
  • 2,5 Szállás
  • 1 Ellátás
  • 3 Alapár

Összegzés
Az utazás jó választás volt, a sziget gyönyörű, legegyszerűbb autót bérelni és bejárni, kipróbálni több partot is. Kitűnő időjárás volt még így szeptemberben is, abszolút pihentető hetet töltöttünk ott. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A szoba felújításra szorul, különösen a fürdőszoba (mosdókagyló feletti tároló törött, zuhanytálca nagyon csúnya), a kijelentkezést követően használható alagsori zuhanyzó kritikán aluli. Pozitív a hotel fekvése és a tengerre néző erkély.

Ellátás
Reggeli minden reggel ugyanaz, legalább nem indultunk éhgyomorra. A vacsora borzalmas volt (az első kísérletek után nem is gyakran próbálkoztunk vele), így a félpanziót nem javasolnám senkinek, az utazási irodának sem. Meglepetten tapasztaltuk, hogy akik nem igényeltek félpanziót, 10 EUR összegért vacsorázhattak, ennyiért (sőt!) bármelyik tavernában finom és az országra is jellemzőbb ételeket próbálhattunk ki. A félpanzió sajnos pénzkidobás volt.

Hotel szolgáltatások
Az alkalmazottak kedvesek, a takarítás rendben volt, wifi csak a recepciónál érhető el.

Tengerpart
Part 50 méterre, tiszta, homokos, lassan mélyülő, napágyakkal.