Foglalás menete

Hogyan tudom lefoglalni az utat? Mit jelent a megrendelés és az ajánlatkérés? Mikor veszi fel velem a kapcsolatot az utazási szakértő?

Utazási igényét (utazástól függően) megrendelés, vagy ajánlatkérés formájában rögzítheti.

  • Megrendelés esetén akár azonnal befizetheti és lefoglalhatja utazását online.
    Folyamata: a "Tovább a megrendeléshez" gombra kattintva rendszerünk automatikusan ellenőrzi az árat és szabad helyeket (az elhelyezés férőhelyeit, illetve buszos, vagy repülős utazás esetén az ülőhelyeket) az utazásszervező rendszerével, ezután a megrendeléssel kapcsolatos folyamatok következnek. Az első folyamat az utasadatok rögzítése, vagyis az úti okmányban szereplő adatok pontos megadása. A következő folyamatban különféle utasbiztosítás igénylésére van lehetőség. A folyamat utolsó részében a fizetés módjának és ütemezésének megadását követően átirányítjuk az Online fizetési felületre. Ha az utazás részben, vagy egészben történő kifizetése megtörtént, úgy foglalását automatikusan rögzítjük, vagyis kötelező érvényű megrendelésnek tekintjük.
  • Ajánlatkérés esetén a megrendeléssel ellentétben nem történik azonnali foglalás, vagyis az ajánlatkérés nem minősül kötelező érvényű megrendelésnek.
    Folyamata: az "Tovább az ajánlatkéréshez" gombra kattintva, az első folyamat az utasadatok rögzítése, vagyis az úti okmányban szereplő adatok pontos megadása. Majd az utasbiztosítás igénylésével kapcsolatos folyamat következik. Ajánlatkérést követően utazási szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít a foglalás véglegesítésében.

Technikai okok miatt az Invia.hu nem minden esetben rendelkezik valós idejű információval az utazási csomag elérhetőségéről, szabad elhelyezéseiről, illetve pontos árairól. Emiatt bizonyos utazások csak ajánlatkérés formájában igényelhetők. Ajánlatkérést követően megerősítést kérünk az utazásszervezőtől, hogy a megrendelni kívánt utazás a választott feltételekkel (ellátás, szobatípus, időpont, közlekedési mód, stb.) biztosan rendelkezésre áll-e. Mindezen információk birtokában utazási szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és segít a foglalás véglegesítésében. Ha mindez nemtörténik meg az ajánlatkérés nem minősül kötelező érvényű megrendelésnek. Konkrét megrendelésnek csak az utazásszervező által közzétett érvényes megrendelés visszaigazolás minősül.

Utazási szakértője az ajánlatkérés beküldését követő 24 órán belül igyekszik felvenni Önnel a kapcsolatot, amennyiben az ajánlatkérés munkaidőn kívüli időszakra esne, úgy a következő munkanap folyamán fog e-mail, vagy telefonon keresztül jelentkezni.