A foglalás és a vásárlás menete

Mit jelent az árajánlatkérés? Mikor veszi fel velem a kapcsolatot az utazási szakértő? Információk a foglalás és vásárlás menetéről.

Hogyan történik az utazások lefoglalása és megvásárlása?

A weboldalon keresztül válassza ki az Ön számára megfelelő utazási csomagot és küldje el ajánlatkérését. Az ajánlatkérés nem számít kötelező érvényű megrendelésnek. Az ajánlatkéréskor megadott feltételek alapján (utazás dátuma, szállás típusa, gyermekek száma, stb.) utazási szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, ezután tudják a foglalást véglegesíteni vagy szükség esetén további ajánlatok küldését egyeztetni.

Mit jelent az ajánlatkérés?

Az utazási csomag elérhetőségéről az elérhető helyek gyors változása miatt az Invia.hu nem minden esetben rendelkezik valós idejű információval az ajánlatkérés beküldésekor. Az utazási csomag elérhetőségét és a foglalási feltételeket az adott utazásszervező iroda online rendszerében ellenőrzik kollégáink, és ezután veszik fel Önnel a kapcsolatot. Amíg ez az információ nem áll rendelkezésre, addig az ajánlatkérés nem minősül kötelező érvényű megrendelésnek.

Mikor veszi fel velem a kapcsolatot az utazási szakértő?

Utazási szakértőink általában a kérés elküldésétől számított 24 órán belül válaszolnak a megkeresésekre, az ügyfélszolgálati nyitvatartási idő függvényében.

Az utazási szakértő tájékoztatása alapján a weboldalon kiválasztott utazás már nem foglalható, miért?

Az utazásszervező irodák adatszolgáltatása nem minden esetben valós idejű, hiszen a rendelkezésre álló utolsó helyek percek alatt betelhetnek, így előfordulhat, hogy a weboldalon még elérhetőként jelölt utazás már nem foglalható.

Hogy fordulhat elő, hogy az utazási szakértő által küldött árajánlat más összeget tartalmaz, mint ami a weboldalon szerepel?

A weboldalunkon listázott utazások és szolgáltatások ára naponta többször frissül aszerint, ahogy azokat az utazásszervező irodák szolgáltatják. Minden igyekezetünk ellenére azonban előfordulhat az a helyzet, hogy az adott utazási ajánlat már nem elérhető (pl. megváltozott az ár, betelt az utazás). Az Invia.hu nem vállal felelősséget ezekért a változásokért, mivel ezek az információk automatikusan kerülnek feltöltésre a szervezőirodák rendszereiből. Ezért csak az az ár tekinthető kötelező érvényűnek, ami a kollégáink által küldött utazási szerződésben és az utazásszervező iroda által megküldött visszaigazoláson szerepel.

Milyen gyermekkedvezmények érhetőek el?

Bizonyos szállodákban és időpontokban gyermeke 2 felnőtt kíséretében, pótágyon kedvezményesen veheti igénybe a szolgáltatásokat. Ne habozzon, küldje el nekünk ajánlatkérését! Utazási szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy a kiválasztott szálloda és utazási dátum esetében van-e lehetőség a gyermekkedvezmény igénybevételére.