• Magyar állampolgároknak Egyesült Arab Emírségekbe történő utazás esetén útlevél szükséges. Az útlevélnek visszaérkezéstől számított legalább 6 hónapig érvényesnek kell lenni.
  • Dubai, Ras Al Khaimah és Abu Dhabi térségekben 10-40 AED/szoba/éj közötti kötelező idegenforgalmi adó fizetendő. Az adó összege térségenként és szállodakategóriánként változhat és a szálloda recepcióján fizetendő.
További információval kapcsolatban, kérjük keresse fel a Konzuli Szolgálat oldalát.

Szállás Ajman Saray Luxury Collection Resort

Értékelés: 5/5

Egyesült Arab Emírségek, Ajman, Ajman

Már 406 601 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Árváltozás aránya havi bontásban

Összes időpont

Szállásleírás

Szállás ID száma: 102 751

Szállodainformáció

Arab Emirátusok. Az Ajman Saray Luxury egy gyönyörű tengerparton fekszik, ahol a tenger vakítóan kék a pálmafák pedig hatalmasak. A szálloda különlegesen nagy hangsúlyt fektet szolgáltatásainak minőségére, hogy mindenki megtapasztalhassa a luxus pihenés érzését.
Utazásszervező iroda hazai besorolása: 5*

A szálloda távolsága

  • távolság a tengerparttól: közvetlen
  • távolság a repülőtértől: 27 km
  • távolság a központtól: 9
  • távolság a vásárlási lehetőségektől: közvetlen

Szobák

kétágyas standard szoba
tengerre néző szoba felárért
légkondicionálás (térítes mentesen)
Wi-Fi (ingyenes)
telefon, műholdas TV, széf (ingyen)
minibár
saját fürdőszoba (kád, hajszárító, WC)
erkély vagy terasz

Szálloda felszereltsége

recepció, főétterem
4 a'la carte étterem (barbeque, grill, arab, nemzetközi)
bár, üzletek
Wi-Fi a közös helyiségekben ingyen
2 medence (napágyak, törölközők és napernyők térítésmentesen)
gyerekmedence, mini klub, játszótér

Tengerpart

homokos tengerpart
napágyak és napernyők térítésmentesen
tengerparti bár

Sport és szórakozás ingyenesen

edzőterem, aerobik oktatás

Sport és szórakozás térítés ellenében

szauna, jacuzzi, masszázs, szépségszalon
vízi és extém sportok a tengerparton

Ellátás

félpanziós ellátás: büféjellegű reggeli és vacsora

Ellátás külön díj ellenében

all inclusive: napi háromszori főétkezés, helyi alkoholos és alkoholmentes italok korlátlan fogyasztása, napözben snack (kávé, tea, sütemény). Az all inclusive szállodák szolgáltatásai bizonyos részletekben szállodánként eltérhetnek.

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 0 m
  • Távolság a belvárostól a belvárostól 9 km
  • Távolság a repülőtértől a repülőtértől 31 km
  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Gyereksarok, Játszótér, Gyerekmedence Gyereksarok igen
  • Golf Golf igen
  • Fitness és edzőterem Fitness és edzőterem igen
  • Akadálymentesített Akadálymentesített igen
  • Étterem Étterem igen
  • Kávézó Kávézó igen
  • Röplabda Röplabda igen

Szállásértékelés

Invia értékelési arány 4,5 / 5
Invia

Kitűnő (9 értékelés alapján)

Elhelyezés 4,6 / 5

Ellátás 4,2 / 5

Környék 4,6 / 5

Részvételi díj 4,4 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Ajman 27 értékelt szállásai közül a 2. legjobb

Alena S.

Szállásértékelések 2,8 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.04.06 - 04.13. Értékelve: Április 2024

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

Segítőkész segítőkész személyzet. A tengerhez való hozzáférés fokozatos. Minden nap gond a napozóágyakkal a medence mellett és a tenger mellett is, kétségbeesetten keresek szabad ágyakat.

Segítőkész segítőkész személyzet. A tengerhez való hozzáférés fokozatos. Minden nap gond a napozóágyakkal a medence mellett és a tenger mellett is, kétségbeesetten keresek szabad ágyakat.

Elhelyezés 3,3 / 5

Ellátás 2,0 / 5

Környék 3,5 / 5

Részvételi díj 2,5 / 5

Elhelyezés
A szobák klímával elégségesek, nem volt okunk rá.

Ellátás
5*-tól nagyobb zöldség- és saláta választékot várnék, nagyon limitált mennyiségben. Hal és tenger gyümölcsei közül csak egy volt választható, talán csak egyszer az egész tartózkodás alatt, és ha rendelni és fizetni akar érte, most nincs. Összességében a svédasztalos ételválaszték nagyon kicsi volt. Az all inclusive ebédlő elkülönül attól, ahol fizetni kell. azaz az all inclusive következtében a rosszabb ételválaszték és a harmadik árkategória szintjén elavult és kopott étterem nem kelt kellemes benyomást Az ebédlő teljes felújításra szorulna.

Szállás szolgáltatások
Kedves személyzet, tiszta szálloda, gyönyörű virágdísz. Csak megtartja a Marriot stílust.

Tengerpart
A strand tiszta és homokos, de délután néha szemét úszott. Nagy probléma a napozóágyakkal és a napernyőkkel, kora reggel óta foglaltak. Szerencsére a személyzet megpróbálta megoldani a helyzetet.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Petra K.

Szállásértékelések 4,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.03.03 - 03.10. Értékelve: Március 2024

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

A nyaralás jól telt, az úriember a reptéren várt minket és a transzfer és a szállás is rendben ment. A szálloda az egyik legszebb volt egész Ajmanban. Az étel is nagyon finom volt (mindenképpen ajánljuk a bárány és a wasabi garnélarák kipróbálását). Problémák merültek fel, amikor kauciót kértek tőlünk egy all-inclusive szállodában. Megtudtuk, hogy a szálloda néhány bárja és az étlap egyes elemei nem tartoznak az all inclusive alá. Nekünk kicsit drágább volt, de nem akartuk elrontani a nyaralásunkat, így nem foglalkoztunk vele. Az utolsó napon megbeszélt kirándulásunk volt a Dubai Mall-ba. Nagyon esett az eső, így nem tudtak oda vinni minket. Ehelyett az Ajman bevásárlóközpontba mentünk, amely egy Carefour, néhány üzlettel a környéken. Nem számít, legalább nem voltunk a szobában, amikor esett az eső. 14 óra körül megérkeztünk a szállodába, és hirtelen nem működött a kártyánk. Így a recepción megtudtuk, és kiszámoltuk, hogy 12-kor volt a kijelentkezésünk ebédre. A probléma az volt, hogy a járatunk hajnali 4-ig nem indult. Természetesen senki nem figyelmeztetett minket, hogy egész napra nem lesz szobánk. A másnapi napért biztosan felárat fizetnénk, és nem rontanánk el a nyaralásunkat azzal, hogy egy egész napot a hallban töltünk all inclusive szolgáltatások nélkül. Így még 200 eurót fizettünk CSAK a szobáért és elmentünk egy közeli étterembe enni (mindenképpen ajánljuk. Sok van belőle). Megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot az ottani képviselővel, de elmondta, hogy mindenki más is így panaszkodik. Remek megoldás. Megpróbáltam felhívni a CA cég elérhetőségeit is. 1 telefon, mondta a hölgy, hogy ez nem az ő kompetenciája, ezért adott egy másik számot. Ott a robot néhányszor összekapcsolt, majd azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy delegálttal. Teljesen tönkretette az egész nyaralást. A nagy hab a tortán az volt, hogy éjfélre volt kiírva nekünk a transzfer. Fél tízkor hívnak minket a recepcióról, hogy megérkezett a transzferünk, mert az időjárás miatt elhúzódik az út a repülőtérre. Szóval gyorsan felöltöztünk. Az út a repülőtérre pontosan fél óráig tartott (az utak üresek és lassan kiszáradtak), és 6 órával a repülés előtt voltunk a repülőtéren.

A nyaralás jól telt, az úriember a reptéren várt minket és a transzfer és a szállás is rendben ment. A szálloda az egyik legszebb volt egész Ajmanban. Az étel is nagyon finom volt (mindenképpen ajánljuk a bárány és a wasabi garnélarák kipróbálását). Problémák merültek fel, amikor kauciót kértek tőlünk egy all-inclusive szállodában. Megtudtuk, hogy a szálloda néhány bárja és az étlap egyes elemei nem tartoznak az all inclusive alá. Nekünk kicsit drágább volt, de nem akartuk elrontani a nyaralásunkat, így nem foglalkoztunk vele. Az utolsó napon megbeszélt kirándulásunk volt a Dubai Mall-ba. Nagyon esett az eső, így nem tudtak oda vinni minket. Ehelyett az Ajman bevásárlóközpontba mentünk, amely egy Carefour, néhány üzlettel a környéken. Nem számít, legalább nem voltunk a szobában, amikor esett az eső. 14 óra körül megérkeztünk a szállodába, és hirtelen nem működött a kártyánk. Így a recepción megtudtuk, és kiszámoltuk, hogy 12-kor volt a kijelentkezésünk ebédre. A probléma az volt, hogy a járatunk hajnali 4-ig nem indult. Természetesen senki nem figyelmeztetett minket, hogy egész napra nem lesz szobánk. A másnapi napért biztosan felárat fizetnénk, és nem rontanánk el a nyaralásunkat azzal, hogy egy egész napot a hallban töltünk all inclusive szolgáltatások nélkül. Így még 200 eurót fizettünk CSAK a szobáért és elmentünk egy közeli étterembe enni (mindenképpen ajánljuk. Sok van belőle). Megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot az ottani képviselővel, de elmondta, hogy mindenki más is így panaszkodik. Remek megoldás. Megpróbáltam felhívni a CA cég elérhetőségeit is. 1 telefon, mondta a hölgy, hogy ez nem az ő kompetenciája, ezért adott egy másik számot. Ott a robot néhányszor összekapcsolt, majd azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy delegálttal. Teljesen tönkretette az egész nyaralást. A nagy hab a tortán az volt, hogy éjfélre volt kiírva nekünk a transzfer. Fél tízkor hívnak minket a recepcióról, hogy megérkezett a transzferünk, mert az időjárás miatt elhúzódik az út a repülőtérre. Szóval gyorsan felöltöztünk. Az út a repülőtérre pontosan fél óráig tartott (az utak üresek és lassan kiszáradtak), és 6 órával a repülés előtt voltunk a repülőtéren.

Elhelyezés 4,0 / 5

Ellátás 4,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 3,0 / 5

Elhelyezés
A szállás csodálatos, a szobákat naponta kétszer takarítják. Közvetlenül a szálloda mellett található egy hatalmas étterem, különféle éttermekkel, gyerekeknek szóló látnivalókkal és egy kis piaccal. A szálloda mintha a végén található, és gyalog kb 500 méterre van egy nagy teherkikötő, ami eleinte rontotta a benyomásunkat, de aztán rájöttünk, hogy ott nem nagy a hajóingadozás.

Ellátás
Nagyszerű italok vannak a strandon. A wasabi garnélarák kiválóak, de mindig kérdezd meg, hogy mi van és mi nem az all inclusive, ha nem akarod megdrágítani a nyaralást, hiszen az étlap egy része benne van, más része nem és nincs ott jelölve. A szálloda közelében számos étterem található elfogadható áron.

Szállás szolgáltatások
A szálloda gyönyörű, a szolgáltatások nagyszerűek, csak annyit lehet kifogásolni, hogy a kiszolgálás gyorsasága nem felel meg az európai normáknak, de ez így van jól, végülis nyaralunk, és inkább a személyzet lassan sétálgat, és mosolyogva, mint gyorsan és komoran.

Tengerpart
A strand nagyszerű volt. Homokos tengerpart kényelmes napozóágyakkal és napernyőkkel. A fokozatos belépés a tengerbe óriási plusz, ha kisgyerekeid vannak. A strandon sok kagyló is található, amelyek szórakoztatják a gyerekeket.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Értékelések szűrése

Alena S.

Szállásértékelések 2,8 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.04.06 - 04.13. Értékelve: Április 2024

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

Segítőkész segítőkész személyzet. A tengerhez való hozzáférés fokozatos. Minden nap gond a napozóágyakkal a medence mellett és a tenger mellett is, kétségbeesetten keresek szabad ágyakat.

Segítőkész segítőkész személyzet. A tengerhez való hozzáférés fokozatos. Minden nap gond a napozóágyakkal a medence mellett és a tenger mellett is, kétségbeesetten keresek szabad ágyakat.

Elhelyezés 3,3 / 5

Ellátás 2,0 / 5

Környék 3,5 / 5

Részvételi díj 2,5 / 5

Elhelyezés
A szobák klímával elégségesek, nem volt okunk rá.

Ellátás
5*-tól nagyobb zöldség- és saláta választékot várnék, nagyon limitált mennyiségben. Hal és tenger gyümölcsei közül csak egy volt választható, talán csak egyszer az egész tartózkodás alatt, és ha rendelni és fizetni akar érte, most nincs. Összességében a svédasztalos ételválaszték nagyon kicsi volt. Az all inclusive ebédlő elkülönül attól, ahol fizetni kell. azaz az all inclusive következtében a rosszabb ételválaszték és a harmadik árkategória szintjén elavult és kopott étterem nem kelt kellemes benyomást Az ebédlő teljes felújításra szorulna.

Szállás szolgáltatások
Kedves személyzet, tiszta szálloda, gyönyörű virágdísz. Csak megtartja a Marriot stílust.

Tengerpart
A strand tiszta és homokos, de délután néha szemét úszott. Nagy probléma a napozóágyakkal és a napernyőkkel, kora reggel óta foglaltak. Szerencsére a személyzet megpróbálta megoldani a helyzetet.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Petra K.

Szállásértékelések 4,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.03.03 - 03.10. Értékelve: Március 2024

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

A nyaralás jól telt, az úriember a reptéren várt minket és a transzfer és a szállás is rendben ment. A szálloda az egyik legszebb volt egész Ajmanban. Az étel is nagyon finom volt (mindenképpen ajánljuk a bárány és a wasabi garnélarák kipróbálását). Problémák merültek fel, amikor kauciót kértek tőlünk egy all-inclusive szállodában. Megtudtuk, hogy a szálloda néhány bárja és az étlap egyes elemei nem tartoznak az all inclusive alá. Nekünk kicsit drágább volt, de nem akartuk elrontani a nyaralásunkat, így nem foglalkoztunk vele. Az utolsó napon megbeszélt kirándulásunk volt a Dubai Mall-ba. Nagyon esett az eső, így nem tudtak oda vinni minket. Ehelyett az Ajman bevásárlóközpontba mentünk, amely egy Carefour, néhány üzlettel a környéken. Nem számít, legalább nem voltunk a szobában, amikor esett az eső. 14 óra körül megérkeztünk a szállodába, és hirtelen nem működött a kártyánk. Így a recepción megtudtuk, és kiszámoltuk, hogy 12-kor volt a kijelentkezésünk ebédre. A probléma az volt, hogy a járatunk hajnali 4-ig nem indult. Természetesen senki nem figyelmeztetett minket, hogy egész napra nem lesz szobánk. A másnapi napért biztosan felárat fizetnénk, és nem rontanánk el a nyaralásunkat azzal, hogy egy egész napot a hallban töltünk all inclusive szolgáltatások nélkül. Így még 200 eurót fizettünk CSAK a szobáért és elmentünk egy közeli étterembe enni (mindenképpen ajánljuk. Sok van belőle). Megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot az ottani képviselővel, de elmondta, hogy mindenki más is így panaszkodik. Remek megoldás. Megpróbáltam felhívni a CA cég elérhetőségeit is. 1 telefon, mondta a hölgy, hogy ez nem az ő kompetenciája, ezért adott egy másik számot. Ott a robot néhányszor összekapcsolt, majd azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy delegálttal. Teljesen tönkretette az egész nyaralást. A nagy hab a tortán az volt, hogy éjfélre volt kiírva nekünk a transzfer. Fél tízkor hívnak minket a recepcióról, hogy megérkezett a transzferünk, mert az időjárás miatt elhúzódik az út a repülőtérre. Szóval gyorsan felöltöztünk. Az út a repülőtérre pontosan fél óráig tartott (az utak üresek és lassan kiszáradtak), és 6 órával a repülés előtt voltunk a repülőtéren.

A nyaralás jól telt, az úriember a reptéren várt minket és a transzfer és a szállás is rendben ment. A szálloda az egyik legszebb volt egész Ajmanban. Az étel is nagyon finom volt (mindenképpen ajánljuk a bárány és a wasabi garnélarák kipróbálását). Problémák merültek fel, amikor kauciót kértek tőlünk egy all-inclusive szállodában. Megtudtuk, hogy a szálloda néhány bárja és az étlap egyes elemei nem tartoznak az all inclusive alá. Nekünk kicsit drágább volt, de nem akartuk elrontani a nyaralásunkat, így nem foglalkoztunk vele. Az utolsó napon megbeszélt kirándulásunk volt a Dubai Mall-ba. Nagyon esett az eső, így nem tudtak oda vinni minket. Ehelyett az Ajman bevásárlóközpontba mentünk, amely egy Carefour, néhány üzlettel a környéken. Nem számít, legalább nem voltunk a szobában, amikor esett az eső. 14 óra körül megérkeztünk a szállodába, és hirtelen nem működött a kártyánk. Így a recepción megtudtuk, és kiszámoltuk, hogy 12-kor volt a kijelentkezésünk ebédre. A probléma az volt, hogy a járatunk hajnali 4-ig nem indult. Természetesen senki nem figyelmeztetett minket, hogy egész napra nem lesz szobánk. A másnapi napért biztosan felárat fizetnénk, és nem rontanánk el a nyaralásunkat azzal, hogy egy egész napot a hallban töltünk all inclusive szolgáltatások nélkül. Így még 200 eurót fizettünk CSAK a szobáért és elmentünk egy közeli étterembe enni (mindenképpen ajánljuk. Sok van belőle). Megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot az ottani képviselővel, de elmondta, hogy mindenki más is így panaszkodik. Remek megoldás. Megpróbáltam felhívni a CA cég elérhetőségeit is. 1 telefon, mondta a hölgy, hogy ez nem az ő kompetenciája, ezért adott egy másik számot. Ott a robot néhányszor összekapcsolt, majd azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy delegálttal. Teljesen tönkretette az egész nyaralást. A nagy hab a tortán az volt, hogy éjfélre volt kiírva nekünk a transzfer. Fél tízkor hívnak minket a recepcióról, hogy megérkezett a transzferünk, mert az időjárás miatt elhúzódik az út a repülőtérre. Szóval gyorsan felöltöztünk. Az út a repülőtérre pontosan fél óráig tartott (az utak üresek és lassan kiszáradtak), és 6 órával a repülés előtt voltunk a repülőtéren.

Elhelyezés 4,0 / 5

Ellátás 4,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 3,0 / 5

Elhelyezés
A szállás csodálatos, a szobákat naponta kétszer takarítják. Közvetlenül a szálloda mellett található egy hatalmas étterem, különféle éttermekkel, gyerekeknek szóló látnivalókkal és egy kis piaccal. A szálloda mintha a végén található, és gyalog kb 500 méterre van egy nagy teherkikötő, ami eleinte rontotta a benyomásunkat, de aztán rájöttünk, hogy ott nem nagy a hajóingadozás.

Ellátás
Nagyszerű italok vannak a strandon. A wasabi garnélarák kiválóak, de mindig kérdezd meg, hogy mi van és mi nem az all inclusive, ha nem akarod megdrágítani a nyaralást, hiszen az étlap egy része benne van, más része nem és nincs ott jelölve. A szálloda közelében számos étterem található elfogadható áron.

Szállás szolgáltatások
A szálloda gyönyörű, a szolgáltatások nagyszerűek, csak annyit lehet kifogásolni, hogy a kiszolgálás gyorsasága nem felel meg az európai normáknak, de ez így van jól, végülis nyaralunk, és inkább a személyzet lassan sétálgat, és mosolyogva, mint gyorsan és komoran.

Tengerpart
A strand nagyszerű volt. Homokos tengerpart kényelmes napozóágyakkal és napernyőkkel. A fokozatos belépés a tengerbe óriási plusz, ha kisgyerekeid vannak. A strandon sok kagyló is található, amelyek szórakoztatják a gyerekeket.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.02.24 - 03.01. Értékelve: Március 2024

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

minden tökéletes volt, a szálloda nagyon szép, nagyon biztonságban éreztük magunkat érkezésünk pillanatától kezdve, különféle szolgáltatások széles választéka és abszolút tisztaság volt a medencék körül és a strandon kívül és belül.

minden tökéletes volt, a szálloda nagyon szép, nagyon biztonságban éreztük magunkat érkezésünk pillanatától kezdve, különféle szolgáltatások széles választéka és abszolút tisztaság volt a medencék körül és a strandon kívül és belül.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
egy gyönyörű nagy szoba, ahol minden nagyon ízlésesen és egyben funkcionálisan van elrendezve. Napi takarítás volt akkor is, ha nem kértük, minden nap vittek egy palack vizet, a fürdőszobában kád és zuhanyzó, a wc teljesen külön volt. Nem használtuk a tévét, mert az erkélyről jobb volt a kilátás, mint az összes műsorkínálatban.

Ellátás
all inclusive étkezést kaptunk, és ehhez nincs mit hozzátenni - minden nap más konyha, de mindig valami azoknak, akik nem csak a különlegességeket szeretik.

Szállás szolgáltatások
A szállodai szolgáltatások nagyon színvonalasak voltak, a személyzet mindig mosolygós, kellemes, nagyon érzi, hogy mindenki melletted van. Én azonban a tisztaságot és a rendet értékelem a legtöbbre. Kihasználtuk az ingyenes busz Dubajba és vissza ajánlatát is, amit mindenképpen ajánlok, segítettek a Burj Khalifa belépőjének megrendelésében is (igazi élmény)

Tengerpart
A kert előtt strandoltunk, két úszómedencével, melyek fűtöttek, a pezsgőfürdők pedig sötétek, körülöttük napágyak és napernyők, a strandtörölköző magától értetődő. A strand homokos, nem túl nagy, de a szálloda vendégei számára elegendő. Elég fújt a szél és voltak hullámok, ami kellemes volt, és három életmentő volt a parton - és tényleg! Napközben frissítőket fogyaszthattunk a tengerparti bárban, vagy közvetlenül rendelhettünk például italt a napozóágyak között sétáló és szolgáltatásokat (többek között masszázst) kínáló személyzettől.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Hornych Milan

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.03.11 - 03.18. Értékelve: Március 2022

Ajman Saray Luxury Collection Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Ajman

Mi volt a probléma: - 2000 CZK-t fizettünk külön a tengerre néző kilátásért, és megtudtam, hogy a szállodában csak tengerre néző szobák vannak? Az utcára néző szobák technikai jellegűek, vagy közös ülőhelyűek - indulás előtt két nappal a terem ajtaja előtt a földön találtunk egy cirill ábécével írt indulási levelet - az egész repülőgép utas vacsorázott, csak én nem. t, a feleségem is?

Mi volt a probléma: - 2000 CZK-t fizettünk külön a tengerre néző kilátásért, és megtudtam, hogy a szállodában csak tengerre néző szobák vannak? Az utcára néző szobák technikai jellegűek, vagy közös ülőhelyűek - indulás előtt két nappal a terem ajtaja előtt a földön találtunk egy cirill ábécével írt indulási levelet - az egész repülőgép utas vacsorázott, csak én nem. t, a feleségem is?

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
remek szállás, elégedettség

Ellátás
kiváló, minden étel képviselve volt

Szállás szolgáltatások
Nagy

Tengerpart
a strandot már reggel 6 órától gondozták, így a tisztaság és egyéb körülmények is kiválóak voltak

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-V: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 31 °C Éjjel: 27 °C

  • Vízhőmérséklet 26 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 32 °C Éjjel: 27 °C

  • Szombat 33 °C Éjjel: 27 °C

  • Vasárnap 34 °C Éjjel: 28 °C

  • Hétfő 35 °C Éjjel: 27 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január
  2. Február
  3. Március
  4. Április
  5. Május
  6. Június
  7. Július
  8. Augusztus
  9. Szeptember
  10. Október
  11. November
  12. December

További szállások, amelyek érdekelhetik