Zdeněk K.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.03.09 - 03.14. Értékelve: Március 2024
Jasmine Palace Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
A szálloda első külső megjelenése szépnek tűnik, de a recepcióra belépve minden megváltozik. Sötét szobák, nagyon szakszerűtlen portaszolgálat, reggel 6:30 körül érkeztünk a szállodába, nem kaptunk reggelit, karszalagot, várni kellett. Borravaló adásakor 10 óra körül kaptuk meg a szobát és sajnos csak a komplexum végében, ahol az egész fele teljes felújítás alatt áll.
A szálloda első külső megjelenése szépnek tűnik, de a recepcióra belépve minden megváltozik. Sötét szobák, nagyon szakszerűtlen portaszolgálat, reggel 6:30 körül érkeztünk a szállodába, nem kaptunk reggelit, karszalagot, várni kellett. Borravaló adásakor 10 óra körül kaptuk meg a szobát és sajnos csak a komplexum végében, ahol az egész fele teljes felújítás alatt áll.
Elhelyezés
A szobák nagyon tágasak és egy 5*-os szállodától elvárható felszerelés nélkül
Ellátás
Minden nap ugyanaz az étel, a probléma az, hogy a gyerekek milyenek a szállodában, a kaja olyan-olyan, másnap szinte lehetetlen volt rizsen kívül mást enni
Szállás szolgáltatások
egyik sem, látható, hogy a szállodában valami nagy átszervezés zajlik, a szolgáltatások nullák, ráadásul még a medence melletti szállodai részben is idegesítenek különféle utazási ajánlatokkal
Tengerpart
a strand tiszta, de olyan szállodába mész, ahol nincs tenger, apály van és itt bűzlik. Egy napot sem voltunk a tengerparton.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)