Ideális elhelyezkedése és kiváló szolgáltatásai miatt kedvelt szállodakomplexum. Országkategória 4 csillagos
Pozíció Néhány méterrel a hosszú homokos strand felett (lépcsőn keresztül) • csendes fekvés • Jandia változatos vásárlási és szórakozási lehetőségekkel kb 6 km-re található
Berendezés 684 szoba • 9 épület • Lobby • Recepció • Internet sarok és Wi-Fi (mindkettő térítés ellenében) • 2 büfé étterem • Bárok • Minimarket • Kertek • 4 medence (1 fűtött) • Gyermekmedence • Pool/snack bár • Napozóterasz nyugágyakkal és napernyőkkel (tartozék) • Medencetörölköző érkezéskor és heti 2 csere
Szoba Tágas • Légkondicionáló • Telefon • Bérelhető széf • SAT TV • Fürdőszoba/WC • Hajszárító • Erkély vagy terasz • opcionálisan oldalsó tengerre vagy tengerre néző kilátással is
Enni inni Félpanzió vagy all inclusive
Egy jegyzet: A férfiakat arra kérik, hogy esténként hosszú nadrágot és ujjas inget viseljenek az étteremben Sport & Unterhaltung Rendszeres animációs és szórakoztató programok • Mini klub 4-12 éves korig • Fitness terem • Strandröplabda • Asztalitenisz • Boccia • Szauna • Hamam
Térítés ellenében: teniszpálya • játékterem
minden költséget magába foglaló Svédasztalos reggeli, ebéd és vacsora (tematikus estek) • Snack, kávé/tea, fagylalt és péksütemények meghatározott időpontokban • Helyi alkoholos és alkoholmentes italok 9:00-23:30
Tippek: A német állampolgároknak vagy érvényes személyazonosító igazolványra vagy ideiglenes személyi igazolványra van szükségük Spanyolországba való belépéshez. Útlevéllel lehet beutazni, még akkor is, ha az legfeljebb egy éve lejárt.
Minden gyermeknek szüksége van saját úti okmányra, születésétől kezdve azonnali hatállyal (céltól függően gyermekútlevél, útlevél, személyi igazolvány). A gyermekek 2012. június 26-nál későbbi lejárati dátumú bejegyzései a szülők útlevelében ezen a napon automatikusan érvényüket vesztik.
Tippek: Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden olyan vendégnek, aki nem az EU-ban lakik, problémák léphetnek fel a szállodába való bejelentkezéssel, különösen a „csak szállodai foglalások” esetében a célterületen. Ebben az esetben a szállásadók jogosultak a helyszínen pótdíjat követelni, vagy a foglalást elutasítani!
Tippek: Felhívjuk figyelmét, hogy az ágyadó helyben fizetendő. Az összeg a szálloda csillagainak számától függ.
Létesítmények, szolgáltatások, szórakozási és sport ajánlatok a téli szezonban: A téli szezonban (általában november elejétől március végéig/április közepéig) és a korai és késői szezonban (április és október) az itt felsorolt létesítmények egy része egyáltalán nem, vagy csak egy korlátozott mértékben az időjárási viszonyok vagy az alacsony látogatószám miatt. Ez különösen vonatkozik a strand- és medencelétesítményekre (napernyők és nyugágyak, fürdőstégek, medence- és strandbárok), szabadtéri szórakoztatásra és sporttevékenységekre (különösen a vízi sportokra). Sok szállodában a téli hónapokban karbantartják vagy teljesen kiürítik az úszómedencéket, a csúszdák/aquaparkok pedig nem üzemelnek. A téli szezonban az a la carte éttermek, snack éttermek, bárok kínálata is szűkülhet, illetve a kiszolgálási idők korlátozottak lehetnek, svédasztalos étkezés helyett menü formájában is felszolgálható. Az esti szabadtéri rendezvények elmaradnak, vagy beltérbe kerülnek. A miniklubokat a téli szezonban gyakran egyáltalán nem, vagy csak az iskolai szünetekben kínálják. Ha a szobában van légkondicionáló, akkor a téli hónapokban fűtésként szolgál.
Tippek: Kérjük, vegye figyelembe, hogy az EU-n kívüli vendégek, akik „csak szállodai foglalást” foglalnak a desztinációban, problémák léphetnek fel a szállodába való bejelentkezéskor. Ebben az esetben a szállásadók jogosultak a helyszínen pótdíjat követelni, vagy a foglalást elutasítani!
Különleges higiéniai intézkedések Általában
- fertőtlenítőszer adagoló
- Megerősített tisztítási intézkedések
- A személyzet egészségügyi ellenőrzése
- Higiéniai oktatás a személyzet számára
- További higiéniai intézkedések a gasztronómiában
- További biztonsági intézkedések a vendéglátóiparban
- Kézhigiénés oktatás a személyzet számára
- védőfelszerelés a személyzet számára
- Kereskedelmi forgalomban kapható fertőtlenítőszerek használata
- Wellness létesítmények saját területtel
étkezések
- Digitális menü (mobiltelefon)
- Előzetes foglalás szükséges: konferenciaterem
szolgáltatások
- Érintés nélküli be- és kijelentkezés
- Kontaktloses Bezahlen (EC, Visa, MasterCard)
szabványoknak
A különleges higiéniai intézkedésekről közvetlenül a szálloda üzemeltetője ad tájékoztatást. Sem a szervező, sem a GIATA nem vállal felelősséget az információk aktualitásáért és helyességéért.