A férjemmel nagyon csalódottak vagyunk. 14 nappal a nyaralás előtt hiányosságokat és következetlenségeket fedeztünk fel a túrakínálatban. Kifizettük a szállást a Luxor Residence-ben, az apartmant alapfelszereltségként kellett felszerelni, plusz mosógépet kellett volna felszerelni, valamint a strandszolgáltatást a túra árába kellett foglalni a szállásunkra. Az apartman öt fős volt, wifi, klíma, felszerelt konyha. Mosógép nem volt, a strandszervizt magunknak kellett megoldanunk és helyben vásárolnunk. A szerződés aláírásakor senki nem tájékoztatott bennünket arról, hogy saját ágyneműre van szükségünk. Ezeket a már említett eltéréseket 14 indulás előtt fedeztük fel, egyik üzemeltetője sem tett semmit a javításuk érdekében. Senki sem kért bocsánatot az utazási irodájától, annak ellenére, hogy az összes szolgáltató, akikkel ezeket a feltárt hiányosságokat szerettem volna orvosolni, egymástól függetlenül elismerte, hogy félrevezettek minket, hogy Önök hibáztak az ajánlatokban. Ezekre a hibákra már jó előre figyelmeztettem, és annak ellenére, hogy lehetősége volt tenni valamit az egész kellemetlen ügyben, nem tett semmit. Végül a CK-s hölgy azt tanácsolta, hogy menjünk nyaralni, majd tegyen feljelentést. Azt kell írnom, hogy az általános viselkedés és összbenyomás annyira hatással volt ránk, hogy nem úgy élveztem a nyaralást, ahogy elképzeltem és vártam. Nagyon csalódottak vagyunk, és ha értékeléseket és ajánlásokat szeretne, akkor biztosan nem nekünk. Ezt a negatív tapasztalatot az Ön ügynöksége biztosította, az átfogó kezelés az elejétől a végéig.