• Magyar állampolgároknak Tunéziába történő utazás esetén útlevél szükséges. Az útlevélnek visszaérkezéstől számított legalább 6 hónapig érvényesnek kell lenni.
  • Tunéziában 11,99 éves kor felett személyenként 1-3 TND/éj kötelező idegenforgalmi adó fizetendő. Az adó összege szállodakategóriánként változhat és a szálloda recepcióján fizetendő.
További információval kapcsolatban, kérjük keresse fel a Konzuli Szolgálat oldalát.
Utazás megnevezése:

Golden Tulip Taj Sultan

Értékelés: 5/5

Tunézia, Hammamet, Hammamet

Megosztás
Adatok betöltése folyamatban...
Kis türelmet

Golden Tulip Taj Sultan

Szállodája kiemeli:
  • felújított komplexum, közvetlenül a homokos tengerparton található
  • Wellness részleg törökfürdővel, masszázzsal és különféle wellness- és szépségápolási kezelésekkel

Igazi csemege: a szálloda igazi egyensúlyt teremt a modernség és a hagyomány között. Vessen egy pillantást a lélegzetelállító tájra, és készüljön fel Tunézia kínálatára. Élvezze a tartózkodást, és hagyja, hogy a lelke kipihenje magát.

Elhelyezkedés:
  • közvetlenül a parton
  • Strand részletei: fehér homokos strand
  • Távolság (kb.): Enfidha repülőtér (NBE): 25 km, TUNIS CARTHAGE repülőtér (TUN): 60 km; a városközponttól: 6 km; bevásárlásig: 5 perc séta; szórakozási lehetőségekhez: 5 perc séta

Berendezés:
  • Főépületek száma: 3 db
  • Szobák/lakóegységek összesen: 249 db
  • Recepció, 24 órás, autóbérlési lehetőség, 3 lift
  • WiFi (beleértve) minden nyilvános helyiségben
  • Bank/Tőzsde iroda, üzlet/üzletek, tárgyaló(k).
  • Mosoda/vasalás (térítés ellenében)
  • Az úszómedencék teljes száma (kültéri medence) (gyermekmedencék nélkül): 2 (édesvizes)
  • Nyugágyak (a rendelkezésre állás függvényében): a medencénél (beleértve), a strandon (beleértve)
  • Napernyők (a rendelkezésre állás függvényében): az uszodánál (beleértve); a tengerparton (tartozék)
  • Törölköző: a medencénél (kaució ellenében, tartalmazza); a strandon (kaució ellenében, tartalmazza)
  • Parkolóhelyek (rendelkezésre állás függvényében): a szálloda területén: tartalmazza
  • Éttermek száma összesen: 3
  • A rudak száma: 4
  • Kávézók száma: 1

Országkategória: 5 csillagos

Gyermekek:
  • Gyermekmedencék száma: 1
  • Gyermekmedence részletek: külön
  • Játszóterek száma: 1
  • Miniklub (beleértve), 4-12 éves korig (naponta), napi nyitvatartási idő délelőtt: 10:00-12:00, napi nyitvatartási idő délután: 15:00-17:00

Kétágyas szoba kertre néző (DZG), kétágyas szoba:
  • barátságos
  • Szoba mérete: 30-34 nm
  • Min. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+0, max. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+1, 3+0
  • Fürdőszobák száma: 1
  • Kád/WC, különlegességek: külön WC
  • Síkképernyős, hajszárító, műholdas TV, telefon
  • erkély vagy terasz
  • WiFi (tartozék)
  • Széf (térítés ellenében), kérésre
  • Fűtés (beleértve) 01-11-31-03 között, szezonálisan
  • egyszeri használatra is (D1G), min. férőhely (felnőtt + gyerek): 1+0, max. férőhely (felnőtt + gyerek): 1+1|1+2
  • további foglalható lehetőségek: tengerre néző (DZM), min. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+0, max. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+1|3+0, egyszeri használatra is (D1M); Alacsony költség (GNTB), min. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+0, max. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+1|3+0

Családi szoba kert felőli oldalon (FZG), családi szoba:
  • tágasabb, mint a kétágyas szobák
  • barátságos, tágas
  • Szoba mérete (kb.): 3,90 nm
  • Min. férőhely (felnőtt + gyerek): 2+2, max. férőhely (felnőtt + gyerek): 3+1, 4+0
  • Fürdőszobák száma: 1
  • Kád vagy zuhanyzó/WC, különlegességek: külön WC
  • Síkképernyős, hajszárító, műholdas TV, telefon
  • erkély
  • WiFi (tartozék)
  • Széf (térítés ellenében)
  • üres minibár
  • Fűtés (beleértve) 01-11-31-03 között, szezonálisan
  • 4 egyszemélyes ágy

Étkezés:
  • Panzió (B) (svédasztalos)
  • Félpanzió (H), reggelivel (svédasztalos) és vacsorával (büfé)
  • All Inclusive (I) (lásd a részleteket)
  • Karácsonyi vacsora, kötelező, térítés ellenében, italok térítés ellenében
  • Szilveszteri vacsora, kötelező, térítés ellenében, italok térítés ellenében
  • Éttermek száma összesen: 3
  • 1 büféétterem „Fresh Self-Service”, reggeli 6:30-tól 10:00-ig, ebéd 12:30-14:30-ig, vacsora 19:00-21:30
  • 1 à la carte étterem "Peppino", olasz konyhával asztalfoglalás szükséges, nyitva tartás 8:00-23:59
  • 1 à la carte étterem 'Le Malouf', helyi, nemzeti konyha foglalása szükséges, vacsora 19:00 és 22:30 között
  • A rudak száma: 4
  • "Peppino Bar" zongorabár
  • „Show Bar” bár, nyitva tartás: 15:00 és 12:00 óra között
  • Snack bár, nyitvatartási idő 10:00-18:00, szezonális, ha az időjárás engedi, harapnivalókat kínál
  • 1 strandbár, szezonális, 01-06-31-10 között, szezonális, időjárástól függően használható
  • Kávézók száma: 1 (Mourish Cafe)

minden költséget magába foglaló:
  • Büféreggeli
  • Ebéd: büfé
  • Vacsora: svédasztalos
  • Reggeli későn kelve 10:00 és 23:30 között
  • Uzsonnák 13:00 és 15:00 között
  • válogatott helyi alkoholos italok 08:00 és 00:00 óra között
  • válogatott helyi alkoholmentes italok 08:00 és 00:00 óra között

Megjegyzés: DZA szoba (wellness szoba) hammam + hínárfürdő + Kleopátra fürdő + 45 perces relaxáló masszázs, felnőtteknek

Szállodalánc: Golden Tulip

Szálloda kategória: 5

Sport:
  • Fitness/aktív sportok: aerobik (beleértve); fitneszközpont (térítés ellenében)
  • Labdasportok: biliárd (térítés ellenében); petanque (tartozék); futball (tartozék); Golf (helyi szolgáltatók által, térítés ellenében, Yasmine "kedvezményes ár" & Citrus, 18 lyuk); Tenisz (beleértve, 2 pálya, reflektorok: tartalmazza, felszerelés bérlés: térítés ellenében); asztalitenisz (tartozék); Röplabda (tartozék)
  • egyéb sportok: íjászat (beleértve); darts (tartozék)

Wellness:
  • Spa és wellness részleg (térítés ellenében)
  • Fedett medence (beleértve), szezonális, 01-11 és 31-03 között
  • Hammam (térítés ellenében)
  • Kezelőszobák (szám: 4)
  • Szolgáltatások (térítés ellenében): masszázsok; Wellness és szépségkezelések

Szórakozás:
  • Napi animáció: változatos
  • Esti szórakozás: változatos

A szálloda szabályzata:
  • Hitelkártyák: VISA, Mastercard
  • Idegenforgalmi adó (kb. 12,00 TND/fő/éj, 12 éves kortól), helyben fizetendő
  • kisállat/állat nem megengedett
  • Bejelentkezés: 14:00 órától
  • Kijelentkezés: 12:00 óráig

Megjegyzés a szálloda megközelíthetőségével kapcsolatban:
  • A szálloda mozgáskorlátozottak számára is alkalmas. Egyedi igényeivel forduljon a foglalási irodához.

Korlátozott mobilitás

Felhívjuk figyelmét, hogy csomagtúráink általában nem alkalmasak mozgáskorlátozottak számára, hacsak a termékleírás másként nem rendelkezik. Kérésére azonban szívesen adunk részletesebb tájékoztatást az alkalmasságról, figyelembe véve az Ön igényeit.

Megjegyzés az egyedül utazó 18 éven aluli személyek számára

Idős kísérő nélkül egyedül utazó 18 éven aluliakat csak kérésre fogadunk.

Idegenforgalmi adó: a csillagkategóriától és a tartózkodás időtartamától függ

T unisia 12 éves kortól éjszakánként és személyenként idegenforgalmi adót számít fel.
Legfeljebb 10 éjszakai tartózkodás adóköteles. Az adót tunéziai dinárban (TND) kell fizetni a helyszínen, a szállodában/szálláshelyen:

• 2* szállodák/szállások - felnőttenként és éjszakánként 4,00 TND (kb. 1,17 euró)
• 3*-os szállodák/szállások - felnőttenként és éjszakánként 8,00 TND (kb. 2,35 euró)
• 4* - 5* szállodák/szállások - felnőttenként és éjszakánként 12,00 TND (kb. 3,52 euró)

Megjegyzés a téli hónapok létesítményeiről

Felhívjuk figyelmét, hogy a téli hónapokban (novembertől március/áprilisig) egyes létesítmények nem, vagy csak korlátozottan vehetők igénybe az időjárás vagy a látogatók alacsony száma miatt. Ezek a korlátozások elsősorban a strand- és medencelétesítményekre, az animációs és szabadtéri sportlétesítményekre vonatkoznak. A szállásleírásban említett klímaberendezések az év hűvösebb hónapjaiban természetesen fűtésként szolgálnak.
Ihre Hotel Highlights:
  • renovierte Anlage, direkt am Sandstrand gelegen
  • Wellnessbereich mit Hamam, Massagen sowie verschiedenen Wellness- und Beautyanwendungen

Ein wahrer Genuss: Das Hotel ist eine echte Balance zwischen Morderne und Tradition. Werfen Sie einen Blick auf die atemberaubenden Landschaften und machen Sie sich auf das, was Tunesien zu bieten hat, bereit. Genießen Sie Ihren Aufenthalt und lassen Sie Ihre Seele baumeln.

Lage:
  • direkt am Strand
  • Stranddetails: weißer Sandstrand
  • Entfernung (ca.): zum Flughafen Enfidha (NBE): 25 km, zum Flughafen TUNIS CARTHAGE (TUN): 60 km; zum Stadt-/Ortszentrum: 6 km; zu Einkaufsmöglichkeiten: 5 Gehminuten; zu Unterhaltungsmöglichkeiten: 5 Gehminuten

Ausstattung:
  • Anzahl Hauptgebäude: 3
  • Anzahl Zimmer/Wohneinheiten insgesamt: 249
  • Rezeption, 24 Std., Mietwagenstation vorhanden, 3 Lift(s)
  • WLAN (inklusive), in allen öffentlichen Bereichen
  • Bank/Wechselstube, Geschäft/Geschäfte, Tagungsraum/-räume
  • Wäsche-/Bügelservice (gegen Gebühr)
  • Swimmingpool-Anzahl gesamt (Außenpool) (ohne Kinderpools): 2 (Süßwasser)
  • Liegen (nach Verfügbarkeit): am Swimmingpool (inklusive), am Strand (inklusive)
  • Sonnenschirme (nach Verfügbarkeit): am Swimmingpool (inklusive); am Strand (inklusive)
  • Badetücher: am Swimmingpool (gegen Kaution, inklusive); am Strand (gegen Kaution, inklusive)
  • Parkplätze (nach Verfügbarkeit): auf dem Hotelgelände: inklusive
  • Anzahl Restaurants insgesamt: 3
  • Anzahl Bars: 4
  • Anzahl Cafés: 1

Landeskategorie: 5 Sterne

Kinder:
  • Anzahl Kinderpools: 1
  • Kinderpooldetails: separat
  • Anzahl Spielplätze: 1
  • Miniclub (inklusive), von 4 bis 12 Jahren (täglich), tägliche Öffnungszeiten vormittags: 10:00-12:00 Uhr, tägliche Öffnungszeiten nachmittags: 15:00-17:00 Uhr

Doppelzimmer Gartenseite (DZG), Twin Room:
  • freundlich
  • Zimmergröße: 30 - 34 qm
  • min. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+0, max. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+1, 3+0
  • Anzahl Bäder: 1
  • Bad/WC, Besonderheiten: separates WC
  • Flachbildschirm, Föhn, Sat.-TV, Telefon
  • Balkon oder Terrasse
  • WLAN (inklusive)
  • Safe (gegen Gebühr), auf Anfrage
  • Heizung (inklusive) verfügbar von 01-11 bis 31-03, saisonbedingt
  • auch zur Alleinnutzung (D1G), min. Belegung (Erwachsene + Kinder): 1+0, max. Belegung (Erwachsene + Kinder): 1+1|1+2
  • weitere buchbare Optionen: Meerblick (DZM), min. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+0, max. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+1|3+0, auch zur Alleinnutzung (D1M); Low Cost (DZT), min. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+0, max. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+1|3+0

Familienzimmer Gartenseite (FZG), Family Room:
  • geräumiger als Doppelzimmer
  • freundlich, geräumig
  • Zimmergröße (ca.): 3.90 qm
  • min. Belegung (Erwachsene + Kinder): 2+2, max. Belegung (Erwachsene + Kinder): 3+1, 4+0
  • Anzahl Bäder: 1
  • Bad oder Dusche/WC, Besonderheiten: separates WC
  • Flachbildschirm, Föhn, Sat.-TV, Telefon
  • Balkon
  • WLAN (inklusive)
  • Safe (gegen Gebühr)
  • leere Minibar
  • Heizung (inklusive) verfügbar von 01-11 bis 31-03, saisonbedingt
  • 4 Einzelbett(en)

Verpflegung:
  • Übernachtung mit Frühstück (F) (Buffet)
  • Halbpension (H), inkludiert Frühstück (Buffet) und Abendessen (Buffet)
  • All Inclusive (I) (siehe Details)
  • Weihnachtsdinner, obligatorisch, gegen Gebühr, Getränke gegen Gebühr
  • Silvesterdinner, obligatorisch, gegen Gebühr, Getränke gegen Gebühr
  • Anzahl Restaurants insgesamt: 3
  • 1 Buffetrestaurant 'Fresh Self-Service', Frühstück von 06:30-10:00, Mittagessen von 12:30-14:30, Abendessen von 19:00-21:30
  • 1 À-la-carte-Restaurant 'Peppino', Reservierung erforderlich mit italienischer Küche, Öffnungszeiten von 08:00-23:59 Uhr
  • 1 À-la-carte-Restaurant 'Le Malouf', Reservierung erforderlich mit lokal, nationaler Küche, Abendessen von 19:00-22:30
  • Anzahl Bars: 4
  • 'Peppino Bar'-Pianobar
  • 'Show Bar'-Bar, Öffnungszeiten von 15:00-00:00 Uhr
  • Snackbar, Öffnungszeiten von 10:00-18:00 Uhr, saisonal, Wetterabhängig nutzbar, bietet Snacks an
  • 1 Strandbar, saisonal, verfügbar von 01-06 bis 31-10, saisonal, Wetterabhängig nutzbar
  • Anzahl Cafés: 1 (Mourish Café)

All Inclusive:
  • Frühstück: Buffet
  • Mittagessen: Buffet
  • Abendessen: Buffet
  • Langschläferfrühstück von 10:00 bis 23:30 Uhr
  • Snacks von 13:00 bis 15:00 Uhr
  • ausgewählte lokale alkoholische Getränke von 08:00 bis 00:00 Uhr
  • ausgewählte lokale nichtalkoholische Getränke von 08:00 bis 00:00 Uhr

Hinweis: DZA Zimmer (Wellness Zimmer) inklusive Hammam + Seetangbad + Kleopatrabad + 45min entspannende Massage, für Erwachsene

Hotelkette: Golden Tulip

Hotelkategorie: 5

Sport:
  • Fitness-/Aktivsport: Aerobic (inklusive); Fitnesscenter (gegen Gebühr)
  • Ballsport: Billard (gegen Gebühr); Pétanque (inklusive); Fußball (inklusive); Golf (angeboten durch lokale Anbieter, gegen Gebühr, Yasmine "preferential price" & Citrus, 18 Löcher); Tennis (inklusive, 2 Plätze, Flutlicht: inklusive, Ausrüstungsverleih: gegen Gebühr); Tischtennis (inklusive); Volleyball (inklusive)
  • sonstiges Sportangebot: Bogenschießen (inklusive); Darts (inklusive)

Wellness:
  • Spa- & Wellnessbereich (gegen Gebühr)
  • Hallenbad (inklusive), saisonbedingt, verfügbar von 01-11 bis 31-03
  • Hamam (gegen Gebühr)
  • Behandlungsräume (Anzahl: 4)
  • Services (gegen Gebühr): Massagen; Wellness- & Beautyanwendungen

Unterhaltung:
  • Tagesanimation: abwechslungsreich
  • Abendunterhaltung: abwechslungsreich

Hotelrichtlinien:
  • Kreditkarten: VISA, Mastercard
  • Touristensteuer (ca. 12,00 TND pro Person/Nacht, ab 12 Jahren), zahlbar vor Ort
  • keine Art von Haustier/Tier erlaubt
  • Check-in ab: 14:00 Uhr
  • Check-out bis: 12:00 Uhr

Hinweis zu Barrierefreiheit des Hotels:
  • Das Hotel ist für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet. Bitte wenden Sie sich mit Ihren individuellen Bedürfnissen an Ihre Buchungsstelle.

Eingeschränkte Mobilität

Bitte beachten Sie, dass unsere Pauschalreisen im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind, sofern die Produktbeschreibung hierzu keine abweichenden Angaben enthält. Gerne lassen wir Ihnen aber auf Verlangen genauere Informationen über eine solche Eignung unter Berücksichtigung Ihrer Bedürfnisse zukommen.

Hinweis für alleinreisende Personen unter 18 Jahren

Alleinreisende Personen unter 18 Jahren ohne eine ältere Begleitperson werden nur auf Anfrage akzeptiert.

Touristensteuer: Sternekategorie- und aufenthaltsdauerabhängig

Tunesien erhebt pro Nacht und Person eine Touristensteuer ab dem 12. Lebensjahr.
Maximal werden 10 Übernachtungen besteuert. Zahlbar ist die Steuer in Tunesischer Dinar (TND) vor Ort im Hotel/Unterkunft:

• 2* Hotels /Unterkünfte - pro Erwachsener und Nacht 4,00 TND (ca. 1,17 Euro)
• 3* Hotels /Unterkünfte - pro Erwachsener und Nacht 8,00 TND (ca. 2,35 Euro)
• 4*- 5* Hotels /Unterkünfte - pro Erwachsener und Nacht 12,00 TND (ca. 3,52 Euro)

Hinweis zu Einrichtungen während der Wintermonate

Bitte beachten Sie, dass während der Wintermonate (November bis März/April) witterungsbedingt oder aufgrund geringer Besucherzahlen einige Einrichtungen nicht oder nur in beschränktem Umfang genutzt werden können. Diese Einschränkungen beziehen sich vor allem auf Strand- und Pooleinrichtungen, Animation und Sportangebote im Freien. In der Unterkunftsbeschreibung erwähnte Klimaanlagen dienen selbstverständlich während der kühleren Monate des Jahres als Heizung.

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 0 m
  • Távolság a belvárostól a belvárostól 13 km
  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Beltéri medence Beltéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Hűtőszekrény Hűtőszekrény igen
  • Gyereksarok, Játszótér, Gyerekmedence Gyereksarok igen
  • Tenisz, Röplabda Tenisz igen
  • Golf Golf igen
  • Szörf Szörf igen
  • Fitness és edzőterem Fitness és edzőterem igen
  • Animációs programok Animációs programok igen
  • Kisállat-barát Kisállat-barát igen
  • Étterem Étterem igen
  • Kávézó Kávézó igen
  • Non-stop recepció Non-stop recepció igen
  • Kerékpárkölcsönző Kerékpárkölcsönző igen
  • Ingyenes Wifi Ingyenes Wifi igen

Összes időpont

Szállásértékelés

Invia értékelési arány 2,2 / 5
Invia

Elfogadható (7 értékelés alapján)

Elhelyezés 1,8 / 5

Ellátás 2,2 / 5

Környék 3,1 / 5

Részvételi díj 2,0 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Hammamet 182 értékelt szállásai közül a 46. legjobb

Daniela H.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.09.08 - 09.17. Értékelve: Szeptember 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Fantasztikus volt

Fantasztikus volt

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
A szoba tágas volt, tiszta, nem volt penész, szennyeződés vagy rovarok. Az ágyban nincs hiba. Az erkélyről kilátás nyílt a kertre és a tengerre, szépség. Volt 2 szék és egy asztal, amire le lehetett ülni. A fürdőszoba tiszta, kád üveges paravánnal. Tükrök mindenhol és a szobában.WC külön, minden gond nélkül működik

Ellátás
Változatos ételek, hal, csirke, marha, vegetáriánus ételek, pizza, grillezés, gyümölcs, kiváló kóstolók, reggeli tojás mindenféleképpen, szalámi, sajt, zöldség, semmi panaszra.

Szállás szolgáltatások
Napi takarítás a szobában, törölközőcsere, minden rendben. A wifi folyamatosan működik. A medence tiszta, rengeteg napozóágy, minden este kulturális program.

Tengerpart
Strand a szállodában.naponta takarítva, ingyenes napozóágyak, életmentő a strandon. A tengerparti bárt nem használtuk, de a strandtól 20 méterre van egy medencebár, ahol szívesen szolgálnak fel mindent, ami eszébe jut.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Jakubec Petr

Szállásértékelések 2,2 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.07.13 - 07.19. Értékelve: Július 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Miután megérkeztünk Tunéziába, egyedül, küldött nélkül, busszal mentünk a szállodába. Ismét egyedül jelentkeztünk be (16:00 körül). A szoba, amelyet a recepciós kijelölt nekünk, szörnyű volt. Azonnal értesítettük a küldöttet a nem kielégítő szállásról, és elmentem panaszkodni a recepción a szobával kapcsolatban. A recepciós megígérte, hogy megpróbál szobát váltani, de csak másnap 15:00 után. Telefonálás közben a küldött közölte velem, hogy panaszkodhatunk a szobával kapcsolatban és kérhetünk szállodaváltást, de a változást Prágának, az utazási iroda vezetőségének meg kell erősítenie. Megkértem, hogy tegye meg. Azt mondta nekem, hogy másnap egy találkozón a szállodában 14:30-kor mindent elintézünk. Nem oldottunk meg semmit. A megbeszélésen elmondta, hogy Prága jóváhagyta a szállodaváltást, de az új szálloda szabad kapacitásának ellenőrzésekor (a tájékoztatón) kiderült, hogy a szálloda állítólag megtelt, ezért a szállodaváltás nem valósulhatott meg. Az eredeti szállodában maradunk az anabasis végéig. Szerencsére a recepciós szobát cserélt nekünk. A szállás minőségéről máshol írok. Két napba telt a nyaralástól, hogy megoldjuk a problémákat. A feleség mosolya csak a vakáció felénél tért vissza. A végén megpihentünk, a vakáció pedig katasztrofálisan indult és egészen átlagosan ért véget. De nekünk mindkét kijelentésre. A legrosszabb nyaralásunk valaha. És egy szállodában voltunk ami 5 csillagos és az utazási iroda frissen felújítottnak hirdeti!!!! A küldötttel való találkozás során, amikor megmutattuk neki a fényképeket, a feleség megkérdezte: "Ön ilyen nyaralást választana?" a válasz "nem" volt. A szállodát és helyet az utazási iroda és utazási iroda ajánlata alapján, kellő időben és a tájékoztatásnak megfelelően választottuk ki. Sajnos az információ nem igaz, és néhányat nem közölnek. Például, hogy az arab vendégkör dominál, a táblák francia nyelvűek, nem felel meg az 5 csillagos szabványnak, stb. És a túra sem volt ingyenes. Sokkal jobb megközelítést vártam volna a Központi Bizottságtól és küldöttüktől. Nos, mély megvetéssel megbüntetem őket, és nem megyek többé velük nyaralni. Szóval, kedves CK XY, már nincs veled Tunéziába. És ez volt a negyedik alkalom, hogy ott voltunk.

Miután megérkeztünk Tunéziába, egyedül, küldött nélkül, busszal mentünk a szállodába. Ismét egyedül jelentkeztünk be (16:00 körül). A szoba, amelyet a recepciós kijelölt nekünk, szörnyű volt. Azonnal értesítettük a küldöttet a nem kielégítő szállásról, és elmentem panaszkodni a recepción a szobával kapcsolatban. A recepciós megígérte, hogy megpróbál szobát váltani, de csak másnap 15:00 után. Telefonálás közben a küldött közölte velem, hogy panaszkodhatunk a szobával kapcsolatban és kérhetünk szállodaváltást, de a változást Prágának, az utazási iroda vezetőségének meg kell erősítenie. Megkértem, hogy tegye meg. Azt mondta nekem, hogy másnap egy találkozón a szállodában 14:30-kor mindent elintézünk. Nem oldottunk meg semmit. A megbeszélésen elmondta, hogy Prága jóváhagyta a szállodaváltást, de az új szálloda szabad kapacitásának ellenőrzésekor (a tájékoztatón) kiderült, hogy a szálloda állítólag megtelt, ezért a szállodaváltás nem valósulhatott meg. Az eredeti szállodában maradunk az anabasis végéig. Szerencsére a recepciós szobát cserélt nekünk. A szállás minőségéről máshol írok. Két napba telt a nyaralástól, hogy megoldjuk a problémákat. A feleség mosolya csak a vakáció felénél tért vissza. A végén megpihentünk, a vakáció pedig katasztrofálisan indult és egészen átlagosan ért véget. De nekünk mindkét kijelentésre. A legrosszabb nyaralásunk valaha. És egy szállodában voltunk ami 5 csillagos és az utazási iroda frissen felújítottnak hirdeti!!!! A küldötttel való találkozás során, amikor megmutattuk neki a fényképeket, a feleség megkérdezte: "Ön ilyen nyaralást választana?" a válasz "nem" volt. A szállodát és helyet az utazási iroda és utazási iroda ajánlata alapján, kellő időben és a tájékoztatásnak megfelelően választottuk ki. Sajnos az információ nem igaz, és néhányat nem közölnek. Például, hogy az arab vendégkör dominál, a táblák francia nyelvűek, nem felel meg az 5 csillagos szabványnak, stb. És a túra sem volt ingyenes. Sokkal jobb megközelítést vártam volna a Központi Bizottságtól és küldöttüktől. Nos, mély megvetéssel megbüntetem őket, és nem megyek többé velük nyaralni. Szóval, kedves CK XY, már nincs veled Tunéziába. És ez volt a negyedik alkalom, hogy ott voltunk.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Környék 3,5 / 5

Részvételi díj 1,5 / 5

Elhelyezés
Az eredeti szobakatasztrófa. Dohos, koszos szaga volt. Nincs kilátás a kertre. Nem működő ajtó az erkélyre (nem lehetett zárni). Penész és szennyeződés a fürdőszobában. A széf eltűnt. A minibár csak egy üres hűtőszekrény volt. Csak egy törölköző volt a fürdőszobában. És az első éjszaka után összeomlott alattam az ágy. Lásd fotó A kicserélt helyiség már érezhetően tisztább volt, csak a wc ülőke szakadt le, a klímavezérlő burkolata törött, de működött, a széf pedig nem működött. Az ágy már nem ereszkedett meg, és a hét folyamán feltöltötték a törölközőinket, amikor figyelmeztettük őket, hogy már nincsenek ott.

Ellátás
Az étel elég jó volt. Elég sok zöldség, különféle saláták, különféle húsok, tészták, péksütemények, gyümölcsök, édességek. Lehetett választani.

Szállás szolgáltatások
Egy szálloda tele arab vendégekkel. Kevés fehér európai. Még a küldött is meglepődött, hogy ennyi arab van ott. Ezenkívül a szállodában a táblák kizárólag arab és francia nyelvűek voltak. Elég nagy probléma az étkezéssel. Megint egy kaland volt, amikor nem tudtad, mit eszel (békacomb, polip ????). Tényleg nem tudtuk. Talán jó. A bár rendben volt, a személyzet igyekezett, még ha nem is tudtak lépést tartani.

Tengerpart
A strand tökéletes volt, a tenger tiszta és meleg. Délután kicsit koszosabb, de ez volt aznapi forgalom. Ott is megjelentek a medúzák, de elég biztonságos volt úszni. A tenger pedig elég színes volt – sok sokszínű műanyag és papír csomagolás.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Értékelések szűrése

Daniela H.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.09.08 - 09.17. Értékelve: Szeptember 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Fantasztikus volt

Fantasztikus volt

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
A szoba tágas volt, tiszta, nem volt penész, szennyeződés vagy rovarok. Az ágyban nincs hiba. Az erkélyről kilátás nyílt a kertre és a tengerre, szépség. Volt 2 szék és egy asztal, amire le lehetett ülni. A fürdőszoba tiszta, kád üveges paravánnal. Tükrök mindenhol és a szobában.WC külön, minden gond nélkül működik

Ellátás
Változatos ételek, hal, csirke, marha, vegetáriánus ételek, pizza, grillezés, gyümölcs, kiváló kóstolók, reggeli tojás mindenféleképpen, szalámi, sajt, zöldség, semmi panaszra.

Szállás szolgáltatások
Napi takarítás a szobában, törölközőcsere, minden rendben. A wifi folyamatosan működik. A medence tiszta, rengeteg napozóágy, minden este kulturális program.

Tengerpart
Strand a szállodában.naponta takarítva, ingyenes napozóágyak, életmentő a strandon. A tengerparti bárt nem használtuk, de a strandtól 20 méterre van egy medencebár, ahol szívesen szolgálnak fel mindent, ami eszébe jut.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Jakubec Petr

Szállásértékelések 2,2 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.07.13 - 07.19. Értékelve: Július 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Miután megérkeztünk Tunéziába, egyedül, küldött nélkül, busszal mentünk a szállodába. Ismét egyedül jelentkeztünk be (16:00 körül). A szoba, amelyet a recepciós kijelölt nekünk, szörnyű volt. Azonnal értesítettük a küldöttet a nem kielégítő szállásról, és elmentem panaszkodni a recepción a szobával kapcsolatban. A recepciós megígérte, hogy megpróbál szobát váltani, de csak másnap 15:00 után. Telefonálás közben a küldött közölte velem, hogy panaszkodhatunk a szobával kapcsolatban és kérhetünk szállodaváltást, de a változást Prágának, az utazási iroda vezetőségének meg kell erősítenie. Megkértem, hogy tegye meg. Azt mondta nekem, hogy másnap egy találkozón a szállodában 14:30-kor mindent elintézünk. Nem oldottunk meg semmit. A megbeszélésen elmondta, hogy Prága jóváhagyta a szállodaváltást, de az új szálloda szabad kapacitásának ellenőrzésekor (a tájékoztatón) kiderült, hogy a szálloda állítólag megtelt, ezért a szállodaváltás nem valósulhatott meg. Az eredeti szállodában maradunk az anabasis végéig. Szerencsére a recepciós szobát cserélt nekünk. A szállás minőségéről máshol írok. Két napba telt a nyaralástól, hogy megoldjuk a problémákat. A feleség mosolya csak a vakáció felénél tért vissza. A végén megpihentünk, a vakáció pedig katasztrofálisan indult és egészen átlagosan ért véget. De nekünk mindkét kijelentésre. A legrosszabb nyaralásunk valaha. És egy szállodában voltunk ami 5 csillagos és az utazási iroda frissen felújítottnak hirdeti!!!! A küldötttel való találkozás során, amikor megmutattuk neki a fényképeket, a feleség megkérdezte: "Ön ilyen nyaralást választana?" a válasz "nem" volt. A szállodát és helyet az utazási iroda és utazási iroda ajánlata alapján, kellő időben és a tájékoztatásnak megfelelően választottuk ki. Sajnos az információ nem igaz, és néhányat nem közölnek. Például, hogy az arab vendégkör dominál, a táblák francia nyelvűek, nem felel meg az 5 csillagos szabványnak, stb. És a túra sem volt ingyenes. Sokkal jobb megközelítést vártam volna a Központi Bizottságtól és küldöttüktől. Nos, mély megvetéssel megbüntetem őket, és nem megyek többé velük nyaralni. Szóval, kedves CK XY, már nincs veled Tunéziába. És ez volt a negyedik alkalom, hogy ott voltunk.

Miután megérkeztünk Tunéziába, egyedül, küldött nélkül, busszal mentünk a szállodába. Ismét egyedül jelentkeztünk be (16:00 körül). A szoba, amelyet a recepciós kijelölt nekünk, szörnyű volt. Azonnal értesítettük a küldöttet a nem kielégítő szállásról, és elmentem panaszkodni a recepción a szobával kapcsolatban. A recepciós megígérte, hogy megpróbál szobát váltani, de csak másnap 15:00 után. Telefonálás közben a küldött közölte velem, hogy panaszkodhatunk a szobával kapcsolatban és kérhetünk szállodaváltást, de a változást Prágának, az utazási iroda vezetőségének meg kell erősítenie. Megkértem, hogy tegye meg. Azt mondta nekem, hogy másnap egy találkozón a szállodában 14:30-kor mindent elintézünk. Nem oldottunk meg semmit. A megbeszélésen elmondta, hogy Prága jóváhagyta a szállodaváltást, de az új szálloda szabad kapacitásának ellenőrzésekor (a tájékoztatón) kiderült, hogy a szálloda állítólag megtelt, ezért a szállodaváltás nem valósulhatott meg. Az eredeti szállodában maradunk az anabasis végéig. Szerencsére a recepciós szobát cserélt nekünk. A szállás minőségéről máshol írok. Két napba telt a nyaralástól, hogy megoldjuk a problémákat. A feleség mosolya csak a vakáció felénél tért vissza. A végén megpihentünk, a vakáció pedig katasztrofálisan indult és egészen átlagosan ért véget. De nekünk mindkét kijelentésre. A legrosszabb nyaralásunk valaha. És egy szállodában voltunk ami 5 csillagos és az utazási iroda frissen felújítottnak hirdeti!!!! A küldötttel való találkozás során, amikor megmutattuk neki a fényképeket, a feleség megkérdezte: "Ön ilyen nyaralást választana?" a válasz "nem" volt. A szállodát és helyet az utazási iroda és utazási iroda ajánlata alapján, kellő időben és a tájékoztatásnak megfelelően választottuk ki. Sajnos az információ nem igaz, és néhányat nem közölnek. Például, hogy az arab vendégkör dominál, a táblák francia nyelvűek, nem felel meg az 5 csillagos szabványnak, stb. És a túra sem volt ingyenes. Sokkal jobb megközelítést vártam volna a Központi Bizottságtól és küldöttüktől. Nos, mély megvetéssel megbüntetem őket, és nem megyek többé velük nyaralni. Szóval, kedves CK XY, már nincs veled Tunéziába. És ez volt a negyedik alkalom, hogy ott voltunk.

Elhelyezés 1,3 / 5

Ellátás 2,5 / 5

Környék 3,5 / 5

Részvételi díj 1,5 / 5

Elhelyezés
Az eredeti szobakatasztrófa. Dohos, koszos szaga volt. Nincs kilátás a kertre. Nem működő ajtó az erkélyre (nem lehetett zárni). Penész és szennyeződés a fürdőszobában. A széf eltűnt. A minibár csak egy üres hűtőszekrény volt. Csak egy törölköző volt a fürdőszobában. És az első éjszaka után összeomlott alattam az ágy. Lásd fotó A kicserélt helyiség már érezhetően tisztább volt, csak a wc ülőke szakadt le, a klímavezérlő burkolata törött, de működött, a széf pedig nem működött. Az ágy már nem ereszkedett meg, és a hét folyamán feltöltötték a törölközőinket, amikor figyelmeztettük őket, hogy már nincsenek ott.

Ellátás
Az étel elég jó volt. Elég sok zöldség, különféle saláták, különféle húsok, tészták, péksütemények, gyümölcsök, édességek. Lehetett választani.

Szállás szolgáltatások
Egy szálloda tele arab vendégekkel. Kevés fehér európai. Még a küldött is meglepődött, hogy ennyi arab van ott. Ezenkívül a szállodában a táblák kizárólag arab és francia nyelvűek voltak. Elég nagy probléma az étkezéssel. Megint egy kaland volt, amikor nem tudtad, mit eszel (békacomb, polip ????). Tényleg nem tudtuk. Talán jó. A bár rendben volt, a személyzet igyekezett, még ha nem is tudtak lépést tartani.

Tengerpart
A strand tökéletes volt, a tenger tiszta és meleg. Délután kicsit koszosabb, de ez volt aznapi forgalom. Ott is megjelentek a medúzák, de elég biztonságos volt úszni. A tenger pedig elég színes volt – sok sokszínű műanyag és papír csomagolás.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Černý Milan

Szállásértékelések 0,7 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.06.21 - 06.28. Értékelve: Július 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Ez a nyaralás 34 508,00 CZK-ért CK-tól ........... borzalom volt a reprezentációban. Az összbenyomás a szállodáról nem volt túl sok. Egyáltalán nem érdemli meg a felsorolt 5* már nem csodálkozom azon, hogy a CA által képviselt CK.......... a honlapon nincs szemléltető fotó a Room standard sea view feliratú szobáról, Delegate az árban szereplő szolgáltatások a CK-tól..... ....... a CA képviseli nulla szinten. Tour elégedettségi kérdőív a CA-tól Értékeli a szállodát. Az értékelések csak a szálloda értékelésére szolgálnak. Egyéb információk a túrát szervező CK-ról, a szállítóról, a küldöttekről stb. feleslegesek. Azon már nem csodálkozom, hogy a CA nem akar részletezni a delegáltakat, felesleges, valószínűleg tudják miért. Érkezéskor a DELEGÁT már nincs sehol. Talán a szállodában van, mert ott van a legnagyobb szükség a szolgáltatásaira, mert ott van a legtöbb probléma, és a KÜLDÖTT nincs sehol, a KÜLDÖTT utakat kellett volna szerveznie, és megint semmi. Tehát az első napon a KÜLDÖTT sehol 2,3,4,5,6 és a 7. napon a DELEGÁT még sehol, akkor miért van az árban ??? A nő nem beszél idegen nyelveket, így ha más cseh résztvevők nem segítettek neki a szállásban, valószínűleg a teljes vakáció alatt kénytelen a recepción ülni.

Ez a nyaralás 34 508,00 CZK-ért CK-tól ........... borzalom volt a reprezentációban. Az összbenyomás a szállodáról nem volt túl sok. Egyáltalán nem érdemli meg a felsorolt 5* már nem csodálkozom azon, hogy a CA által képviselt CK.......... a honlapon nincs szemléltető fotó a Room standard sea view feliratú szobáról, Delegate az árban szereplő szolgáltatások a CK-tól..... ....... a CA képviseli nulla szinten. Tour elégedettségi kérdőív a CA-tól Értékeli a szállodát. Az értékelések csak a szálloda értékelésére szolgálnak. Egyéb információk a túrát szervező CK-ról, a szállítóról, a küldöttekről stb. feleslegesek. Azon már nem csodálkozom, hogy a CA nem akar részletezni a delegáltakat, felesleges, valószínűleg tudják miért. Érkezéskor a DELEGÁT már nincs sehol. Talán a szállodában van, mert ott van a legnagyobb szükség a szolgáltatásaira, mert ott van a legtöbb probléma, és a KÜLDÖTT nincs sehol, a KÜLDÖTT utakat kellett volna szerveznie, és megint semmi. Tehát az első napon a KÜLDÖTT sehol 2,3,4,5,6 és a 7. napon a DELEGÁT még sehol, akkor miért van az árban ??? A nő nem beszél idegen nyelveket, így ha más cseh résztvevők nem segítettek neki a szállásban, valószínűleg a teljes vakáció alatt kénytelen a recepción ülni.

Elhelyezés 1,0 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 0,5 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
A szoba felszereltsége a listán (fürdőkád és zuhanyzó) Ez csak félüveges fürdőkádat jelent (csak soványoknak) Széf (ingyenes) : Fizetni kell érte Műholdas TV : Csak egy 20 perces hirdetés ismétlődik

Ellátás
ÉTKEZÉS 5*-OS HOTELBEN!!! Monoton, ismétlődő, minden csípős és csípős, csak curry, miniatűr adagok, édességek bukása. NÁLUNK MINDEN BÜFÉBEN JOBB ÉTELET KAP

Szállás szolgáltatások
KATASZTRÓFA, szolgáltatás és átfogó megközelítés az ügyfelekhez, szóval 2*-ért talán 3*, és ez nyomorúsággal. Az, hogy a szálloda jól néz ki, nem jelent 5*-ot. Nem megfelelő szállodai szolgáltatások a szoba takarításától az ebédlői szervízig, teljes a káosz, a kiszolgálás nem tud lépést tartani, a takarítónő törölközőt vesz, de másnak nem ad, ha nem találja a szobájában , meg kell találnia őt, és meg kell kérdeznie a törölközőkről.

Tengerpart
A parton rendetlenség volt, guruló szemét, bűz, a tenger tele volt algákkal, a strand bárja egyáltalán nem felelt meg egy ötcsillagos szállodának.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Lucie Z.

Szállásértékelések 0,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.06.10 - 06.18. Értékelve: Június 2023

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Az 5* nem felelt meg a max 2*-nek. Szállodai régi spinave szobák. Szörnyű személyzet viselkedése. Az all inclusive nem volt. Az ételt nem lehetett biztosítani. Egyszóval katasztrófa!!!!!

Az 5* nem felelt meg a max 2*-nek. Szállodai régi spinave szobák. Szörnyű személyzet viselkedése. Az all inclusive nem volt. Az ételt nem lehetett biztosítani. Egyszóval katasztrófa!!!!!

Elhelyezés 0,5 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 2,0 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
A szállás minősége nulla. Penész a fürdőszobában. Rovarok mindenhol.

Ellátás
Katasztrófa. Penészes gyümölcs.

Szállás szolgáltatások
Silenost.

Tengerpart
Normál hüllő. A nyugágy szétesett. Törölköző nem volt elérhető

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Petr A.

Szállásértékelések 3,3 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.08.06 - 08.13. Értékelve: Augusztus 2022

Golden Tulip Taj Sultan Értékelés: 5/5 Tunézia, Hammamet

Nem hagytuk, hogy bármi feleslegesen elrontsa a nyaralásunkat és sportosan, mosolyogva vettük. A szálloda szintje azonban nagyon katasztrofális volt, és egyáltalán nem ajánljuk.

Nem hagytuk, hogy bármi feleslegesen elrontsa a nyaralásunkat és sportosan, mosolyogva vettük. A szálloda szintje azonban nagyon katasztrofális volt, és egyáltalán nem ajánljuk.

Elhelyezés 1,0 / 5

Ellátás 4,0 / 5

Környék 4,0 / 5

Részvételi díj 4,0 / 5

Elhelyezés
Elfelejtettem, hogy a berendezés úgy néz ki, mintha 50 éve használták volna. Penészes a fürdőben a kád körül, a csempékben stb, a zuhany sarkot nem lehetett bezárni, a wc csésze csak a padlóra volt rakva, nem volt becsavarva, mozgott az egész, csak a csapok lógtak a csövek és nincs a falhoz rögzítve, harmadnap leestem az ágyról, 88 kg súlyom, 193 magas, a lécek magassága éppen meglazult és beesett az ágyba, aznap leesett az erkélyre nyíló összecsukható ajtó rajtam nem esett a gyerekekre,a nősténynek eltört a tömlője,csak rátették panaszkor és megint kiesett,csak abszolut kétségbeesés nevetséges,sajnos a hotel két csillagos,a folyosókon törött levelek, ferdén lógott, a bejáratnál lévő fotófülke ajtaja bezárás nélkül ferde volt, a szobában a klíma lényegében nem működött késő délután

Ellátás
Az ételek általában rendben voltak, az ételek bőségesek, változatosak, sok édesség, a kiszolgálás sebessége rosszabb, a grillezős szoba nagyon füstös, ebédre kisebb gyümölcs-zöldség választék, vacsorára nagyobb választék

Szállás szolgáltatások
A szálloda recepciója kiválóan működött, ott mindenben megegyeztünk, valószínűleg rosszabb volt a személyzet közötti kommunikáció. Magán a recepción nincs információ arról, hogy az egyes szobák hogyan néznek ki, hol tartózkodnak a vendégek, a gyerekek minidiszkója 21:45-kor kezdődik és 22:15-kor ér véget, valószínűleg nem vette észre, hogy főleg gyerekes családok vannak. 12 év alattiak és esetleg idősebbek, a zene extrém zaj, kemény techno bulival, vagy hasonló zenei hányással, amitől lefekvés előtt feldobja a fejét

Tengerpart
A strand a szálloda egyetlen TOP-ja, a legtisztább és leggondozottabb strand a széles területen, kiváló kiszolgálással, életmentőkkel és személyzettel, gyönyörű tiszta tenger, naponta takarított és gereblyézett strand, naponta kihordják a szemetet, szép gyerek hüllőklub , kedves hotelfotós

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Térség és térkép

A térképen való elhelyezkedés csak tájékoztatásra szolgál. A pontatlan helymeghatározásért felelősséget nem vállalunk. Jelentés

Repülési idő

02:20

Leírás

A fehér-kék színben játszó Hammamet a napozást szeretők kedvenc helye, tengerpartja a legnaposabb és legtisztábbak közé tartozik. Ezen kívül kedvező a fekvése, mivel erről a helyről bármerre is indulunk, semmi nincs messze.
  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 0 m
  • Távolság a belvárostól a belvárostól 13 km

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 20 °C Éjjel: 10 °C

  • Vízhőmérséklet 16 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 22 °C Éjjel: 15 °C

  • Szombat 21 °C Éjjel: 14 °C

  • Vasárnap 20 °C Éjjel: 16 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január
  2. Február
  3. Március
  4. Április
  5. Május
  6. Június
  7. Július
  8. Augusztus
  9. Szeptember
  10. Október
  11. November
  12. December

Hasonló ajánlatok, amelyek érdekelhetik