Megnyitás | Vissza a főmenühöz

Junior utazási szakértő

Junior utazási szakértő

Érdekel ez a munkakör

Ismersz valakit, akit érdekelhet?

Oszd meg ezt az állásajánlatot!:

Európa vezető, nemzetközi hátterű online utazási ügynökségének elhivatott csapata egész évben azért dolgozik, hogy ügyfeleik egy gondtalan és emlékezetes utazás élményével gazdagodhassanak. Mindezt a hazai piacon kiemelkedő, saját fejlesztésű, a napi munkára szabott rendszerek és profi eszközök, ezek használatára felkészítő tréningek, folyamatos továbbképzések, személyre szabott fejlesztés támogatja. Egy valóban csapatként működő, ugyanazért a célért dolgozó stáb keresi most új tagját a következő szezonra készülve. 

Amit csinálunk:   

Budapesti irodánk elsődleges feladata a hozzánk (hideghívások nélkül) forduló potenciális vásárlók minőségi, az ügyfelek elégedettségére okot adó kiszolgálása: érdemben megválaszoljuk a kérdéseiket, felmerült bizonytalanságaikat, és segítünk nekik megtalálni az igényeiknek megfelelő utazást.

Ennek részét képezi többek közt a kapcsolattartás meglévő és leendő utasainkkal valamint partnereinkkel: a beérkező érdeklődések, megkeresések megválaszolása.
Kiemelten fontos eleme a napi munkának az utazási tanácsadás és utastájékoztatás, úgy mint a valódi igények felmérése, azok alapján személyre szabott utazási ajánlatok előkészítése és értékesítése, majd az ebből készült foglalásokhoz kapcsolódó adminisztráció kezelése és utánkövetése.

Összegezve, a napi munka során magas szakmai színvonalon és több tíz év tapasztalatán alapuló támogatást nyújtunk a vágyott utazások kiválasztásában a több száz, hazai és nemzetközi szervező teljes kínálatát tartalmazó árualapból, segítünk annak lefoglalásában, majd pedig gondoskodunk a szükséges adminisztrációról, hogy utasaink gondtalanul élvezhessék üdülésüket. 

  

Ami ehhez szükséges: 

Személyiség: segítőkész, rugalmas, türelmes, kommunikatív és precíz 

Végzettség: közép- vagy felsőfokú

Szaktudás: előnyt jelent a turisztikai/kereskedelmi végzettség és/vagy utazási irodában, értékesítésben, call centerben szerzett korábbi tapasztalat 

Szemlélet: megoldásorientált, ügyfélközpontú, alapos és profi 

Kommunikáció: udvarias, asszertív és határozott 

Működés: a napi munka kifejezetten intenzív, nem fenyeget minket az unalom réme és nem szenvedünk hiányt a váratlan helyzetekben. Ezek megoldásában számíthatsz a csapat és a csoportvezetők támogatására, de segít, ha azért alapvetően szereted és bírod a pörgést, és ha tudsz proaktív módon segítséget kérni, jelezni az esetleges elakadásokat. 

  

A TOP 5 érv az Invia.hu mellett: 

- Stabil, megbízható, nemzetközi háttér 

- Teljes munkaidő, alkalmazotti státuszban, kiszámítható alapbérrel és teljesítményarányos bónuszokkal,

- Sokszínű gyakorlati tapasztalat Európa vezető online utazási ügynökségénél 

- Közvetlen és támogató vezetés, profi, agilis csapat, folyamatos szakmai továbbképzések 

- Munkavégzés egy könnyen és kényelmesen megközelíthető, kellemes belvárosi irodában 

Jelentkezés:

Jelentkezésed első lépéseként küldd el nekünk az önéletrajzodat a karrier@invia.hu e-mail címre!

Érdekel ez a munkakör

Vissza az állásajánlatokhoz