Fizetés
Információk a befizetésről, kártyatípusokról, számlákról, valutáról, árfolyamról és a munkáltatói hozzájárulásról.
Az Invia követi a honlap használatát érintő szokásait, és azok alapján személyre szabott tartalmakat, ajánlatokat kínál Önnek. Amennyiben az „Értem” gombra kattint, vagy a beállítások megváltoztatásának kihagyásával bárhova máshova az oldalon, azt úgy tekintjük, hogy hozzájárul a cookie-k használatához és ahhoz, hogy a honlap használatával kapcsolatos adatait továbbítsuk a reklámhálózatoknak és közösségi oldalaknak azért, hogy érdekes hirdetéseket jeleníthessenek meg Önnek más oldalakon. A személyre szabást, a cookie-k használatát és adatai továbbítását bármikor kikapcsolhatja/módosíthatja az Adatvédelmi beállítások aloldalon. További információ az adatvédelemről ▶
Kedves Utasaink! Ön és munkatársaink biztonsága érdekében 2021. április 30-ig irodáink zárva tartanak és a személyes ügyintézés szünetel. Telefonos ügyfélszolgálatunk változatlanul hétfőtől-péntekig 10-17 óra között fogadják hívását. Megértésüket köszönjük!
Információk a befizetésről, kártyatípusokról, számlákról, valutáról, árfolyamról és a munkáltatói hozzájárulásról.
Mit érdemes előkészíteni a nyaralás előtt? Voucher, vízum, átalakítók, oltások.
Információk a repülésről, a repülőjegyekről és a szállítható csomagokról, állatok fuvarozásáról és várandósság alatti utazásról.
Mi a teendő betegség esetén, tudnivalók az idegenvezetőről és a különböző ellátás-típusokról.
Autóbérlés a nyaralás alatt: a kölcsönzés feltételei és mikéntje (hol, hogyan, kinél, mit).
Miért kössünk, és milyen hibákat kerüljünk el közben; kockázatos sportok, csomagbiztosítás, gyakran felmerülő problémák.
Nem az elképzelései szerint sikerült az utazás? Hol és hogyan jelezheti észrevételeit az értékesítővel, vagy a légitársasággal kapcsolatban?
Mit jelent az árajánlatkérés? Mikor veszi fel velem a kapcsolatot az utazási szakértő? Információk a foglalás és vásárlás menetéről.
Hogyan és milyen feltételekkel mondhatom le az utazásomat?