Ügyfélkapcsolatok

Nem az elképzelései szerint sikerült az utazás? Hol és hogyan jelezheti észrevételeit az értékesítővel, vagy a légitársasággal kapcsolatban?

Panaszok és problémák – hova fordulhatok?

Az utazást szervező iroda, és az Invia utazásközvetítő iroda más-más kompetenciákkal és jogi lehetőségekkel rendelkeznek.

Az utazási iroda egy olyan engedéllyel rendelkező szervező, melynek birtokában jogosult utak szervezésére, ajánlására és értékesítésére.

Az Invia utazásközvetítő iroda ezzel szemben egy olyan aggregátor, aki a szabadkereskedelmi bejelentés alapján egyes, más irodák által szervezett idegenforgalmi szolgáltatások (pl. közlekedés, szállás, ellátás, idegenvezetői szolgáltatások, stb.) ajánlására és továbbértékesítésére jogosult. Ennek megfelelően, a szervezés kapcsán felmerülő esetleges észrevételek kezelésében is közvetíteni jogosult – az utazásszervezővel szemben támasztott panaszok kivizsgálásában így nem érintettként, csak képviselőként áll módjában részt venni.

Utazásával kapcsolatban tenne észrevételt?

Az esetleges problémák kezelése mindig a helyszínen a legegyszerűbb, ezért azt javasoljuk, hogy először mindig az utazásszervező helyi képviselője, vagy a szálláshely recepciója segítségét kérje, amennyiben valamilyen probléma elhárítása, vagy helyzet javítása válik szükségessé. Ilyen esetekben mindig érdemes a helyszínen egy jegyzőkönyvben rögzíteni és aláírásunkkal hitelesíteni az esetleges reklamációkat, hiszen ez később a panasz kivizsgálásának és kompenzálásának elengedhetetlen részét képezi majd. Ezen felül ügyfeleink rendelkezésére áll az utazásszervezők által biztosított, gyakran éjjel-nappali telefonszolgálat.

Amennyiben az utazást követően panaszt szeretne tenni az utazásra, vagy valamelyik másik, kapcsolt szolgáltatásra, úgy javasoljuk, azt tegye meg mielőbb. Igény esetén észrevételeit irodáink bármelyikében, személyesen, szóban is jelezheti, ebben az esetben ügyfélszolgálati szakértője a jelzettekről a helyszínen jegyzőkönyvet készít, majd annak az Ön aláírásával hitelesített példányát megküldi az utazás szervezőjének – vagy az érintett szolgáltatónak – és a továbbiakban is segíti Önt az ügyintézésben.

Nem elégedett utazási szakértője munkájával?

Minden észrevételért nagyon hálásak vagyunk, hiszen ezek segítenek minket abban, hogy folyamatosan fejlesszük az általunk nyújtott szolgáltatásokat. Javaslataival kérjük, forduljon hozzánk bizalommal az ugyfelszolgalat@invia.hu e-mail címen, a +36 1 501 5600 telefonszámon, vagy irodáink bármelyikében, személyesen.