Premium Luxury Finese Értékelés: /5
Már 625 166 Ft /fő‑től
Megnyitás | Vissza a főmenühöz
Már 255 690 Ft /fő-től
Már 625 166 Ft /fő‑től
Már 174 710 Ft /fő‑től
Már 160 114 Ft /fő‑től
Már 352 336 Ft /fő‑től
Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.
Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.
Durres
A hotel Mali Robit üdülőövezetében fekszik, üzletek és bárok közelében. Kb. 2 km-re fekszik Golem-től, 8 km-re Kavaja-tól és kb. 16 km-re Durres-től. Buszmegálló kb. 1 km-re a hoteltől. A tiranai repülőtér kb. 41 km-re található.
A nyilvános tengerpart kb. 140 m-re található a szállodától, napernyők és napágyak ingyenesen vehetők igénybe.
A szálloda 2023-ban nyitotta meg kapuját, 1 épület 6 emeleten 90 szobával várja a vendégeket, elegáns lobby, 24 órás recepció, terasz medencére néző kilátással, ingyenes WiFi. A szálloda kizárólag 18 éven felüli vendégeket fogad. A vendégek használhatják a Fafa Premium hotel egyes létesítményeit. (strand, vendéglátóhelyek) A felsorolt szolgáltatásokat, azok idősávjának illetve helyének biztosítását a szálloda - előzetes bejelentés nélkül - bármikor módosíthatja vagy bizonyos esetekben korlátozhatja, szünetelteheti (pl. szezonalitás, időjárási viszonyok, vis major, stb.)
A kétágyas (1 főre pótágyazható) szobák kb. 32 m²-esek, légkondicionálóval, fürdőszobával (zuhanyzó, WC, hajszárító), műholdas televízióval, telefonnal, kávé/teafőző szettel, széffel, minibárral (térítés ellenében), erkéllyel felszereltek.
All inclusive
Étterem, nemzetközi konyhával.
Közvetlen repülőjárat Budapestről Tirana-ba a Smartwings légitársaság járatán. Poggyászinformáció: Smartwings járat: feladható poggyász max. 23 kg/fő (1 db), fedélzeti poggyász max. 8 kg/fő (1 db)
A repülőjegyet, adókat és illetékeket, a repülőtéri transzfert a hotelbe és vissza, a szállást a szerződés szerinti éjszakára, az all inclusive ellátást, a helyi magyar nyelvű asszisztenciát
Külön fizetendő: a személyes kiadások, a térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások, a fakultatív kirándulások díja
Albániába történő beutazáshoz érvényes személyi igazolvány vagy útlevél szükséges, melynek belépéstől számítva 3 hónapig kell érvényesnek lennie.
Kitűnő (29 értékelés alapján)
Albánia 579 értékelt szállásai közül a 15. legjobb
Hana K.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.09.09 - 09.16. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
Biztosan nem térnénk vissza a szállodába. Beteg leszel, ajakherpeszt kapsz, és nem fogsz tudni aludni a zajtól.
Biztosan nem térnénk vissza a szállodába. Beteg leszel, ajakherpeszt kapsz, és nem fogsz tudni aludni a zajtól.
Elhelyezés
Gyalog küldtek minket a szállodába az építkezésen keresztül, bár a másik oldalon jó út vezetett, jól megközelíthető a szálloda. Egy másik szállodából kértünk oda-vissza utat, hogy ne kelljen tócsákban gázolnunk és építkezéseken átmenni. A penészszagot éreztük, amikor beléptünk a szobába. egy ápolatlan fiók volt és a pohárban kiömlött a víz. Egy elromlott zuhany, amit meg kellett javítanunk, és a víz vagy csak forrón vagy hidegen folyt. A folyosó ajtaja szivárog. így fényben és zajban nem szenvedtünk hiányt a folyosóról. Egyébként a szobák szépek, az ágy kényelmes, és a hidegebb évszakra még paplanok is kaphatók, amiket ezért le lehetne takarni. Biztosan jól aludhatsz az ágyakon, hacsak nem kapsz egy szobát az épülettel szemben, ahol egész héten dolgoznak reggel 5 órától.
Ellátás
Az étrend lehetne változatosabb, pár nap után elfárad. Néhány étel már az elején hideg. Sonkához és sajthoz nem nyúlnék, legyek borítják. Ellenkező esetben mindenképpen kipróbálnám a pizzát és a tésztát, ami az egész tartózkodás legjobb dolga. Ugyanaz a palacsinta reggelire.
Szállás szolgáltatások
A takarítók nagyon kedvesek, de a takarítás körülbelül 50/50. A törülközőcsere meglehetősen rendszertelen volt, de fokozatosan megszűntek, mígnem egy napon már csak egy maradt két emberre. Könyörögnünk kellett wc-ülőkéért is, az utolsó napon nem volt. A többi vendéggel ellentétben ők egyszer kicserélték a paplanunkat és a négy párnából az egyiket. De ha fizetsz a takarítóknak, biztosan királyilag gondoskodnak rólad. A stáb tele van fiatalokkal, akik igyekeznek rendesen végezni a munkájukat, de ez néha elmarad. Az egyetlen szimpatikus hölgy a bár mögött volt és sajnos többnyire csak este volt ott. Mindenképpen javaslom az eldobható poharakból való ivást, ha nem akar leforrázni, mert hideg víz alatt és nem megfelelően mossák ki a poharakat, poharakat. Nem öntötték a vizet a kancsókba és nem tettek újat, hanem folyamatosan töltötték, ráadásul a csapból és 100%-ban bélproblémákat ad.
Tengerpart
A strand könnyen megközelíthető, ha átkel az úton, és elsétál a szálloda mellett, egy gyönyörű ösvény vezet. De ugyanez nem mondható el egy karbantartatlan strandról. Mindenhol rendetlenség, cigarettacsikkek, műanyagok és hasonlók. A szálloda személyzete csak akkor ment oda nézni, amikor elmentek gyújtani. A kosarat is csak néhányszor látták.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)
Kateřina R.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.08.19 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
A reptérre érkezés után már nem várt ránk delegált, csak a reptéren vettük fel az Utalványokat és mentünk a buszhoz, amiben kb. 2 órát vártunk, mire a sofőr méltóztatott indulni. Teljesen más helyen állított meg minket, mint a szállodánk előtt, és azt mondták nekünk, hogy szálljunk le és szálljunk át egy másik buszra. Amikor megkérdeztem egy másik busz vezetőjét, hogy miért, azt válaszolta, hogy az eredeti buszból kifogyott a fékfolyadék. Az angolul nem tudók összezavarodtak... A pótlóbusz sem állt meg közvetlenül a szálloda mellett. Kavicsos úton kellett haladnunk a bőröndjeinkkel. Megtaláltuk a szállodát, de a helyieket is meg kellett kérdeznünk. Véleményem szerint a küldötttel való megbeszélésen csak az alapvető dolgokról tájékoztatott bennünket. Az úticélra és a környékre vonatkozó kérdéseim után nem tudott semmit. Azt mondta, még csak 2,5 hónapja van ott. Kérdéseimre mindig azt válaszolta: "Hallottam..." Nem érdekelt minket, hogy hol mit hallott, hanem hogy mit igazolt... Csak túlárazott utakat ajánlott fel, és csak ez érdekelte, hogyan hogy minél több utazást adjunk el. Azt is mondta, hogy ha bármire szükségünk van, csak a WhatsApp-on írjunk neki... Milyen megközelítés ez? Ha valami történik, és valakinek sürgős orvosi segítségre van szüksége, kihez kell fordulnia? Nagyon sokan voltak, akik nem tudtak angolul!!! Az egész tartózkodás alatt soha nem jelent meg ott. Arra számítottam, hogy legalább az utolsó előtti napon lesz egy megbeszélés, ahol értesít minket az indulásról... Mindenkinek csak WhatsApp-ot küldött, hogy meg kell várnunk a buszt, ahol lerakott minket. De a busz két helyen tett le minket. Egy ilyen alkalmazott (küldött) ingyen drága. A szállodában volt egy animátor, aki teljesen elképesztő volt. Ha valakinek bármiben tanácsra volt szüksége, nagyon készséges volt, és egy 18 éves fiú volt, aki sokkal több belátással rendelkezett, mint egy női küldöttnek kellett volna. Ráadásul nem is ez volt a kötelessége. Még vizet sem kaptunk a gépen, ami abszurd. A légiutas-kísérők úgy néztek ki, mintha munkájuk büntetés lenne. Körülbelül 2 órát mentünk a szállodába, és nem 45 percig, ahogy mondták. A sofőr rosszul kanyarodott, de ezt banalitásnak tartom.
A reptérre érkezés után már nem várt ránk delegált, csak a reptéren vettük fel az Utalványokat és mentünk a buszhoz, amiben kb. 2 órát vártunk, mire a sofőr méltóztatott indulni. Teljesen más helyen állított meg minket, mint a szállodánk előtt, és azt mondták nekünk, hogy szálljunk le és szálljunk át egy másik buszra. Amikor megkérdeztem egy másik busz vezetőjét, hogy miért, azt válaszolta, hogy az eredeti buszból kifogyott a fékfolyadék. Az angolul nem tudók összezavarodtak... A pótlóbusz sem állt meg közvetlenül a szálloda mellett. Kavicsos úton kellett haladnunk a bőröndjeinkkel. Megtaláltuk a szállodát, de a helyieket is meg kellett kérdeznünk. Véleményem szerint a küldötttel való megbeszélésen csak az alapvető dolgokról tájékoztatott bennünket. Az úticélra és a környékre vonatkozó kérdéseim után nem tudott semmit. Azt mondta, még csak 2,5 hónapja van ott. Kérdéseimre mindig azt válaszolta: "Hallottam..." Nem érdekelt minket, hogy hol mit hallott, hanem hogy mit igazolt... Csak túlárazott utakat ajánlott fel, és csak ez érdekelte, hogyan hogy minél több utazást adjunk el. Azt is mondta, hogy ha bármire szükségünk van, csak a WhatsApp-on írjunk neki... Milyen megközelítés ez? Ha valami történik, és valakinek sürgős orvosi segítségre van szüksége, kihez kell fordulnia? Nagyon sokan voltak, akik nem tudtak angolul!!! Az egész tartózkodás alatt soha nem jelent meg ott. Arra számítottam, hogy legalább az utolsó előtti napon lesz egy megbeszélés, ahol értesít minket az indulásról... Mindenkinek csak WhatsApp-ot küldött, hogy meg kell várnunk a buszt, ahol lerakott minket. De a busz két helyen tett le minket. Egy ilyen alkalmazott (küldött) ingyen drága. A szállodában volt egy animátor, aki teljesen elképesztő volt. Ha valakinek bármiben tanácsra volt szüksége, nagyon készséges volt, és egy 18 éves fiú volt, aki sokkal több belátással rendelkezett, mint egy női küldöttnek kellett volna. Ráadásul nem is ez volt a kötelessége. Még vizet sem kaptunk a gépen, ami abszurd. A légiutas-kísérők úgy néztek ki, mintha munkájuk büntetés lenne. Körülbelül 2 órát mentünk a szállodába, és nem 45 percig, ahogy mondták. A sofőr rosszul kanyarodott, de ezt banalitásnak tartom.
Elhelyezés
A szállás rendben volt. Minden tiszta és a takarítónő nagyon kedves és segítőkész.
Ellátás
Az ételek változatosak voltak, volt miből válogatni. A személyzet folyamatosan friss ételeket adott hozzá. A reggelihez legalább hideg italokat iktatnék be, és nem a langyos leendő gyümölcsleveket.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai rendben vannak. Amikor itt-ott beszéltél velük, nagyon hálásak és kedvesek voltak. Újra előveszem Hubert animátort, csodálatos volt, tudott szórakoztatni az embereket, beszélgetni velük, bármiben tanácsot adni. Annak ellenére, hogy lengyel nemzetiségű volt, nem okozott gondot angolul kommunikálni vele. Csak azt nem értettem, hogy a személyzet miért veszi már el a napozóágyainkat 18:00-kor...
Tengerpart
A strand, ahová mennünk kellett, és amely a FAFA SUN-é volt, katasztrofális volt, mindenhol szemét volt, még rozsdás építőkerekek, rozsdás vezetékek, és szemét is a tengerben. Így hát elmentünk a szomszédos strandra, de akkor sem szerencsénk. A napozóágyak közel vannak egymáshoz és közvetlenül a tenger bejáratánál (nincs hely). A tenger koszos, de ezt a homoknak köszönhetően meg lehet érteni, de amikor úszunk és egy PET palack lebeg mellette, az nem kellemes. A tenger bejárata nagyon lassú. A parton nem volt zuhany. Nincs tengerparti bár, csak a szállodában volt. Sajnos nincs több fotóm a környékről. Szerettünk volna szép fotókat készíteni, és eszünkbe sem jutott lefényképezni a rendetlenséget.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Értékelések szűrése
Hana K.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.09.09 - 09.16. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
Biztosan nem térnénk vissza a szállodába. Beteg leszel, ajakherpeszt kapsz, és nem fogsz tudni aludni a zajtól.
Biztosan nem térnénk vissza a szállodába. Beteg leszel, ajakherpeszt kapsz, és nem fogsz tudni aludni a zajtól.
Elhelyezés
Gyalog küldtek minket a szállodába az építkezésen keresztül, bár a másik oldalon jó út vezetett, jól megközelíthető a szálloda. Egy másik szállodából kértünk oda-vissza utat, hogy ne kelljen tócsákban gázolnunk és építkezéseken átmenni. A penészszagot éreztük, amikor beléptünk a szobába. egy ápolatlan fiók volt és a pohárban kiömlött a víz. Egy elromlott zuhany, amit meg kellett javítanunk, és a víz vagy csak forrón vagy hidegen folyt. A folyosó ajtaja szivárog. így fényben és zajban nem szenvedtünk hiányt a folyosóról. Egyébként a szobák szépek, az ágy kényelmes, és a hidegebb évszakra még paplanok is kaphatók, amiket ezért le lehetne takarni. Biztosan jól aludhatsz az ágyakon, hacsak nem kapsz egy szobát az épülettel szemben, ahol egész héten dolgoznak reggel 5 órától.
Ellátás
Az étrend lehetne változatosabb, pár nap után elfárad. Néhány étel már az elején hideg. Sonkához és sajthoz nem nyúlnék, legyek borítják. Ellenkező esetben mindenképpen kipróbálnám a pizzát és a tésztát, ami az egész tartózkodás legjobb dolga. Ugyanaz a palacsinta reggelire.
Szállás szolgáltatások
A takarítók nagyon kedvesek, de a takarítás körülbelül 50/50. A törülközőcsere meglehetősen rendszertelen volt, de fokozatosan megszűntek, mígnem egy napon már csak egy maradt két emberre. Könyörögnünk kellett wc-ülőkéért is, az utolsó napon nem volt. A többi vendéggel ellentétben ők egyszer kicserélték a paplanunkat és a négy párnából az egyiket. De ha fizetsz a takarítóknak, biztosan királyilag gondoskodnak rólad. A stáb tele van fiatalokkal, akik igyekeznek rendesen végezni a munkájukat, de ez néha elmarad. Az egyetlen szimpatikus hölgy a bár mögött volt és sajnos többnyire csak este volt ott. Mindenképpen javaslom az eldobható poharakból való ivást, ha nem akar leforrázni, mert hideg víz alatt és nem megfelelően mossák ki a poharakat, poharakat. Nem öntötték a vizet a kancsókba és nem tettek újat, hanem folyamatosan töltötték, ráadásul a csapból és 100%-ban bélproblémákat ad.
Tengerpart
A strand könnyen megközelíthető, ha átkel az úton, és elsétál a szálloda mellett, egy gyönyörű ösvény vezet. De ugyanez nem mondható el egy karbantartatlan strandról. Mindenhol rendetlenség, cigarettacsikkek, műanyagok és hasonlók. A szálloda személyzete csak akkor ment oda nézni, amikor elmentek gyújtani. A kosarat is csak néhányszor látták.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)
Kateřina R.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.08.19 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
A reptérre érkezés után már nem várt ránk delegált, csak a reptéren vettük fel az Utalványokat és mentünk a buszhoz, amiben kb. 2 órát vártunk, mire a sofőr méltóztatott indulni. Teljesen más helyen állított meg minket, mint a szállodánk előtt, és azt mondták nekünk, hogy szálljunk le és szálljunk át egy másik buszra. Amikor megkérdeztem egy másik busz vezetőjét, hogy miért, azt válaszolta, hogy az eredeti buszból kifogyott a fékfolyadék. Az angolul nem tudók összezavarodtak... A pótlóbusz sem állt meg közvetlenül a szálloda mellett. Kavicsos úton kellett haladnunk a bőröndjeinkkel. Megtaláltuk a szállodát, de a helyieket is meg kellett kérdeznünk. Véleményem szerint a küldötttel való megbeszélésen csak az alapvető dolgokról tájékoztatott bennünket. Az úticélra és a környékre vonatkozó kérdéseim után nem tudott semmit. Azt mondta, még csak 2,5 hónapja van ott. Kérdéseimre mindig azt válaszolta: "Hallottam..." Nem érdekelt minket, hogy hol mit hallott, hanem hogy mit igazolt... Csak túlárazott utakat ajánlott fel, és csak ez érdekelte, hogyan hogy minél több utazást adjunk el. Azt is mondta, hogy ha bármire szükségünk van, csak a WhatsApp-on írjunk neki... Milyen megközelítés ez? Ha valami történik, és valakinek sürgős orvosi segítségre van szüksége, kihez kell fordulnia? Nagyon sokan voltak, akik nem tudtak angolul!!! Az egész tartózkodás alatt soha nem jelent meg ott. Arra számítottam, hogy legalább az utolsó előtti napon lesz egy megbeszélés, ahol értesít minket az indulásról... Mindenkinek csak WhatsApp-ot küldött, hogy meg kell várnunk a buszt, ahol lerakott minket. De a busz két helyen tett le minket. Egy ilyen alkalmazott (küldött) ingyen drága. A szállodában volt egy animátor, aki teljesen elképesztő volt. Ha valakinek bármiben tanácsra volt szüksége, nagyon készséges volt, és egy 18 éves fiú volt, aki sokkal több belátással rendelkezett, mint egy női küldöttnek kellett volna. Ráadásul nem is ez volt a kötelessége. Még vizet sem kaptunk a gépen, ami abszurd. A légiutas-kísérők úgy néztek ki, mintha munkájuk büntetés lenne. Körülbelül 2 órát mentünk a szállodába, és nem 45 percig, ahogy mondták. A sofőr rosszul kanyarodott, de ezt banalitásnak tartom.
A reptérre érkezés után már nem várt ránk delegált, csak a reptéren vettük fel az Utalványokat és mentünk a buszhoz, amiben kb. 2 órát vártunk, mire a sofőr méltóztatott indulni. Teljesen más helyen állított meg minket, mint a szállodánk előtt, és azt mondták nekünk, hogy szálljunk le és szálljunk át egy másik buszra. Amikor megkérdeztem egy másik busz vezetőjét, hogy miért, azt válaszolta, hogy az eredeti buszból kifogyott a fékfolyadék. Az angolul nem tudók összezavarodtak... A pótlóbusz sem állt meg közvetlenül a szálloda mellett. Kavicsos úton kellett haladnunk a bőröndjeinkkel. Megtaláltuk a szállodát, de a helyieket is meg kellett kérdeznünk. Véleményem szerint a küldötttel való megbeszélésen csak az alapvető dolgokról tájékoztatott bennünket. Az úticélra és a környékre vonatkozó kérdéseim után nem tudott semmit. Azt mondta, még csak 2,5 hónapja van ott. Kérdéseimre mindig azt válaszolta: "Hallottam..." Nem érdekelt minket, hogy hol mit hallott, hanem hogy mit igazolt... Csak túlárazott utakat ajánlott fel, és csak ez érdekelte, hogyan hogy minél több utazást adjunk el. Azt is mondta, hogy ha bármire szükségünk van, csak a WhatsApp-on írjunk neki... Milyen megközelítés ez? Ha valami történik, és valakinek sürgős orvosi segítségre van szüksége, kihez kell fordulnia? Nagyon sokan voltak, akik nem tudtak angolul!!! Az egész tartózkodás alatt soha nem jelent meg ott. Arra számítottam, hogy legalább az utolsó előtti napon lesz egy megbeszélés, ahol értesít minket az indulásról... Mindenkinek csak WhatsApp-ot küldött, hogy meg kell várnunk a buszt, ahol lerakott minket. De a busz két helyen tett le minket. Egy ilyen alkalmazott (küldött) ingyen drága. A szállodában volt egy animátor, aki teljesen elképesztő volt. Ha valakinek bármiben tanácsra volt szüksége, nagyon készséges volt, és egy 18 éves fiú volt, aki sokkal több belátással rendelkezett, mint egy női küldöttnek kellett volna. Ráadásul nem is ez volt a kötelessége. Még vizet sem kaptunk a gépen, ami abszurd. A légiutas-kísérők úgy néztek ki, mintha munkájuk büntetés lenne. Körülbelül 2 órát mentünk a szállodába, és nem 45 percig, ahogy mondták. A sofőr rosszul kanyarodott, de ezt banalitásnak tartom.
Elhelyezés
A szállás rendben volt. Minden tiszta és a takarítónő nagyon kedves és segítőkész.
Ellátás
Az ételek változatosak voltak, volt miből válogatni. A személyzet folyamatosan friss ételeket adott hozzá. A reggelihez legalább hideg italokat iktatnék be, és nem a langyos leendő gyümölcsleveket.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai rendben vannak. Amikor itt-ott beszéltél velük, nagyon hálásak és kedvesek voltak. Újra előveszem Hubert animátort, csodálatos volt, tudott szórakoztatni az embereket, beszélgetni velük, bármiben tanácsot adni. Annak ellenére, hogy lengyel nemzetiségű volt, nem okozott gondot angolul kommunikálni vele. Csak azt nem értettem, hogy a személyzet miért veszi már el a napozóágyainkat 18:00-kor...
Tengerpart
A strand, ahová mennünk kellett, és amely a FAFA SUN-é volt, katasztrofális volt, mindenhol szemét volt, még rozsdás építőkerekek, rozsdás vezetékek, és szemét is a tengerben. Így hát elmentünk a szomszédos strandra, de akkor sem szerencsénk. A napozóágyak közel vannak egymáshoz és közvetlenül a tenger bejáratánál (nincs hely). A tenger koszos, de ezt a homoknak köszönhetően meg lehet érteni, de amikor úszunk és egy PET palack lebeg mellette, az nem kellemes. A tenger bejárata nagyon lassú. A parton nem volt zuhany. Nincs tengerparti bár, csak a szállodában volt. Sajnos nincs több fotóm a környékről. Szerettünk volna szép fotókat készíteni, és eszünkbe sem jutott lefényképezni a rendetlenséget.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Lenka D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.08.26 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
Összesített elégedettség
Összesített elégedettség
Elhelyezés
Kaptunk egy nagy, tágas szobát. A szálloda új, így a szobák szépek, modernek. Nagy ágyak. Nem volt szekrény, de van bennük elegendő tárolópolc. TV és hűtőszekrény a szobában. Sajnos magunknak kellett vennünk az italokat. A fürdőszoba is modern. Világító tükör, hajszárító, zuhanyzó. A törölközőket minden nap cserélték.
Ellátás
Az étrend változatos. Reggelire tojás minden nap, rántotta, rántotta, kenyér tojásban és omlett. Palacsintát és rántottát is, esetleg fehér és barna nutellát. Aztán ott volt a grill a sonkás és sajtos pirítóshoz. Sok zöldség, gyümölcs, joghurt, gabonapelyhek, édes péksütemények, különféle kenyerek és sült krumpli. Ebédre és vacsorára tészta, rizs, sült burgonya vagy akár zabkása és ismét sült krumpli. A hús változatos, különféle steakek, sült csirke, bárány, garnélarák, hal. Muszaka és lasagna is volt. Megint sok zöldség, saláta, öntet. Rengeteg desszert sütemények, pudingok, baklava formájában... Korlátlan kávé, tea, különféle gyümölcslevek, víz...
Szállás szolgáltatások
A recepciós mindig mosolyog. Egy kis káosz a strandtörölközők kiosztásában. Mindegyik szálloda csak a tengerparton adta ki őket, nálunk csak meghatározott időpontban adták ki a szállodában. De rendben... Esti zene minden este a medence mellett, szép volt. A szabadtéri bár reggeltől estig volt nyitva, sörrel, borral, vegyes alkoholos és alkoholmentes italokkal. A tenger mellett pedig elmehetnénk a Fafa Premium Hotelbe. Különben sok bár volt a tenger mellett, ahová elmehettünk vásárolni bármit...
Tengerpart
A strand hosszú, homokos, az első sorban szinte a vízben volt a napozóágyunk. Igen, kevesebb víz, de nekünk megfelelt... Tiszta, meleg víz.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)
Lenka D.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.08.26 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
Relaxációs nyaralás kiváló, egy hét elég volt
Relaxációs nyaralás kiváló, egy hét elég volt
Elhelyezés
Kiváló szállás, a szoba tágas volt
Ellátás
választékban és mennyiségben kiváló ételek. Bármilyen mennyiségű frissítő, legyen az alkoholos vagy alkoholmentes
Szállás szolgáltatások
barátságos személyzet, naponta takarított szoba. törölközők és fürdőlepedők cseréje
Tengerpart
a strand közel van a szállodához, de foglalt, a tengerhez való hozzáférés jó volt, de a víz sekély és zavaros. A Fafa Premium Hotel medencéjében szoktunk úszni, ahol minden szolgáltatást igénybe vehettünk, mint a Fafa Sun Hotelben.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)
Lenka B.
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2024.08.26 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2024
Fafa Sun Albánia, Durres
elégedettek voltunk
elégedettek voltunk
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)
Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!
Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.
Levegő hőmérséklet 22 °C
Vízhőmérséklet 21 °C
Legalacsonyabb ár garancia: Ha a megrendelt utazást az utazásszervezőnél kedvezőbb áron találja, visszatérítjük az árkülönbözetet, valamint 40.000 Ft jutalmat adunk!