Többet vártunk egy 5 csillagos szállodától. Új, modern tervezésű szálloda, szakszerűtlen kézművesek építették. Például: a fürdőszobában ferdén felszerelt tükör. Az étkezőben a légkondicionáló nincs karbantartva, penész a lépcső feletti rácsokon, páralecsapódás csöpög az ablak mellett. A liftek működnek, de nincsenek beállítva: idő, irány, dátum. Először voltunk ott, de utoljára is, hacsak a vezetőség megközelítése nem változik.
Elhelyezés
A szoba összességében megfelel a mai trendeknek, de érkezéskor több problémánk is akadt. A hűtőszekrény nem működött, egy üvegszekrényben tárolták, megfelelő szellőzés nélkül (egy másik szobából cseréltük ki). A légkondicionáló nem működött. A "szakértő személyzet" fél órán át fel-alá járkált, majd kikapcsolta a központi légkondicionáló egységet, és az egész szobát áramtalanította. Újraindítás után a légkondicionáló működött, de nem tartotta a beállított hőmérsékletet, és folyamatosan működött, mivel kértünk egy másik kártyát, hogy ez lehetséges legyen. Gyengébb ember nem tudja kinyitni az erkélyajtót. Kívülről 100%-ig nem. A légkondicionálónak nincs késleltetett kikapcsolás az erkélyre való átlépéskor. Más szállodákban a késleltetés 30-60 másodpercre van beállítva, hogy legyen idő áthaladni az ajtón anélkül, hogy a légkondicionáló kikapcsolna.
Ellátás
Kezdjük azzal, hogy a szakács török nemzetiségű (muszlim, nem főzik sertéshúst, miközben a vendégek legalább 70%-a Csehországból, Szlovákiából, Lengyelországból és Magyarországról származik. Amikor megkerestük, a vezetőséghez irányított minket. Szerettünk volna grillezett tonhalat, szárított csirkemellet enni. Csontos halat. Teljes elégedetlenség az étellel. Az egyetlen dolog, ami finom volt, az a desszertek voltak. Éretlen gyümölcsök (őszibarack, nektarin, alma). Nem működő kávéfőző az étkezőben, és a strandbárban is sokáig, erről írtak egy májusi értékelésben. Ennek a helyzetnek az az eredménye, hogy a baristának sok piszkos pohara van a pultján, és nincs ideje kiszolgálni a vendégeket.
Szállás szolgáltatások
A szállodában nincs SPA szolgáltatás, csak a szomszédos, néhány kilométerre lévő ROYAL G szállodában van. Összességében a szálloda személyzete nagyon segítőkész és kellemes (recepció, takarítónő, az étkezőben és a strandon dolgozó személyzet). Szükséges lenne olyan mestereket alkalmazni, akik értik a liftek, a légkondicionáló, a szellőztetőrendszer stb. kezelését.
Tengerpart
A strand általában rendben van. Rengeteg napernyő és napozóágy van. A törölközők ingyenesek.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra