Hetedik alkalommal jártam ebben a szállodában. Így aztán nem számítottam kellemetlen meglepetésekre. Garantált minőség. Hát... De egy héttel az indulásom előtt értesített a hotel, hogy felújítják azt a két házat, ahol mindig éjszakáztam. Az egész szálloda felújítás alatt állt. Szeptemberben hurrikán volt a Bayahibe, ami miatt a tengerparti pálmafák jelentősen megritkultak, a trópusi kert teljes tönkretétele, a strandtól távolabbi épületek teteje a mai napig is megrongálódott. Nyilvánvalóan a javítási befektetések szükségességére a szálloda úgy reagált, hogy felkutatta a személyzetet és különösen az ételeket, amit később még kifejtem.
Elhelyezés
Így kaptunk egy szobát a strandtól legtávolabbi, de az étteremhez legközelebb eső épületben. Kiborultam, mert mindig a tengerparton maradtam, de végül a szoba elhelyezkedése a WC-sprinteknek köszönhetően nagyon körültekintőnek bizonyult. A szoba felújított, tisztasága példaértékű.
Ellátás
Az étel csak rendetlenség volt. Basszus. Nemcsak az általam megszokott széles választék, hanem mindenekelőtt a higiénia hiánya és az ételek kellő hőkezelése soha nem látott élményt nyújtott. Látható például, ahogy hámozzák a mangót, higiénikus kesztyű nélkül, miközben sütik a húst, aktívan kommunikálnak a mobiltelefonjukon, abszolút érdektelenül, amit csinálok... Másnap elkezdődött a hasmenés, a negyedikre pedig a hányás is hozzáadódott. Ugyanabban az időben. Így hát lefeküdtem a napra a szobában, vettem néhány aktív szenet és laktobacillust rendkívül barátságos 60 dollárért, és ez némileg megkönnyítette a viszonylagos kényelmet, hogy sétálhatok a tengerpartra. A többi szállodában is voltak gondok, ezt nem csak a dumálásukból tudtam megmondani, hogy ki esett többet, hanem mindenekelőtt a tengerparti vécére való példátlan rohanásból, amikor sokaknak nem volt idejük cipelni, vagy az elfoglaltság miatt. WC-k, útközben kiöntötték a fürdőruhájukból. Jó volt, hogy a vécére vezető úton 3 napig tartott a rendetlenség, mire valaki kitakarította. Félelem düh. A fáraó bosszúja a karibi árnyalatokban
Szállás szolgáltatások
A szolgáltatások is megváltoztak. A rosszabbra. Ha nem adtam napi 5-10 dollár borravalót az étterem személyzetének, az semmit sem ért. Vonakság, hidegség. Nem tudom, mi történt ott, de nagyon szörnyű volt, mintha felére csökkentették volna a fizetésüket. Az egyetlen dolog, ami hibátlanul működött, az a szobák takarítása. A szórakoztatásról gondoskodni hivatott csoport meglehetősen tolakodó volt, ami akkor tetőzött, amikor a kiürítés után félholtan feküdtem a feleségem mellett, és egy fekete srác, aki azt hitte, hogy alszom, megkérdezte tőle, hogy az apja vagy a férje vagyok-e. ha elmenne vele táncolni . Bomba :) A hotel egy másik vendége találóan nevezte az értékelésben - határozottan nem vendégközpontú szálloda - true strory tesó....
Tengerpart
A tenger ismét lélegzetelállító. A strand szokatlanul csupasz a pálmafák és egyéb fák hiánya miatt, de a mintegy 500 méterre lévő BeLive Hotel még tovább rontotta a helyzetet, mert a szálloda épületeit korábban pálmafák rejtették, de ma már nem. A strand azonban tele volt a fúrók és az ivóvíz nyüzsgő építkezési tevékenységével, mivel új őrtornyok épültek, amelyeket a hurrikán lebontott. Ettől nem érezted jól magad...
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra