Aktuális Egyesült Arab Emirátusokba

Szállás Vida Beach Resort

Értékelés: 5/5

Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

Utasaink még nem értékelték ezt a szállást A szálloda nincs értékelve.

Minden értékelés megtekintése

Szállásleírás >

Már 324 390 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

Étkezés:
A félpanziós ellátás magában foglal egy à la carte vagy svédasztalos reggelit vízzel, teával, kávéval és gyümölcslevekkel, valamint ebédet vagy vacsorát vízzel, teával, kávéval és gyümölcslevekkel.

A teljes ellátás reggeli, ebéd és vacsora választékát tartalmazza, à la carte vagy svédasztalos rendszerben. Ebédre és vacsorára víz, kávé, tea és válogatott üdítők is kaphatók. Egyes üdítők a medencebárban 11:30 és 19:00 óra között is benne foglaltatnak.

Az all inclusive ellátás à la carte vagy svédasztalos reggelit, ebédet és vacsorát tartalmaz. Ebédre és vacsorára víz, kávé, tea, üdítők és alkoholos italok is kaphatók. 11:30 és 19:00 óra között a medencebárban is fogyaszthatók üdítők és alkoholos italok.

Sport/szórakoztatás:
Ingyenes: Teniszpálya (napi 1 óra szobánként). 1 órán túli használat esetén díjat számítunk fel.

Általános információ:
Kérjük, vegye figyelembe a következő információkat az országba való belépéskor: Csak azok a személyek léphetnek be az országba, akiknek a neme „M” (férfi) vagy „F” (nő) jelöléssel szerepel az útlevelükben. Például azoknak a személyeknek a bejegyzése, akiknek születési dátuma szerepel az útlevélben A B. nap és hónap számok helyett „XX.XX.”-val van megadva, elutasítható.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Egyesült Arab Emírségekben külön törvény vonatkozik a 21 éven aluli utasok foglalásaira. hadnagy A törvény szerint tehát legalább egy utazási résztvevő alsó korhatára 21 év. Ha ezt nem veszik figyelembe, a szálloda az érkezés napján megtagadhatja a foglalást vagy a bejelentkezést.

Felhívjuk figyelmét, hogy bejelentkezéskor biztonsági letét fizetendő. A letét összege szállodánként változhat, és általában a hitelkártyán van lefoglalva, vagy készpénzben kell fizetni.
Ez a kaució biztosítékként szolgál az esetleges többletköltségek fedezésére, mint például a minibár vagy az a la carte éttermek használata stb. A letétet távozáskor visszatérítik, ha nem merülnek fel többletköltségek. Felhívjuk figyelmét, hogy a hitelkártya-kibocsátótól függően akár 14 napig is eltarthat, amíg az előleg visszakerül számlájára.
Kérjük, hogy bejelentkezéskor legyen készen egy érvényes hitelkártyával vagy elegendő készpénzzel a kaucióhoz.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Egyesült Arab Emírségek szállodái általában nem biztosítanak külön ágyat a gyermekek számára. A gyermekek 12 éves korig a szüleik ágyában szállhatnak meg. Ha külön ágyat szeretne gyermeke számára, kérjük, forduljon szervizünkhöz.

Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos szállodákban a félpanzió/félpanzió plusz ellátás reggeli és ebéd formájában is elérhető.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Egyesült Arab Emírségekben (Abu Dhabi kivételével) idegenforgalmi adót (Turizmus Dirham) kell fizetni. Az adót az utazás ára nem tartalmazza, azt az ügyfélnek közvetlenül a szállodában kell megfizetnie.

Az adó összege a szállodában található csillag/kulcs kategóriától (országkategória) függ, és személyenként, naponta számítják ki.
Szobánként és éjszakánkénti összeg:

1* motel/hotel/apartman/üdülő = 7 AED
2*/3* Szálloda/Apartman/Üdülőhely = 10 AED
4* Szállodák/Apartmanok/Üdülőhelyek = 15 AED
5* Szállodák/Apartmanok/Üdülőhelyek = 20 AED

(AED = dirham/változtatás joga fenntartva)

Megjegyzés Ramadan

Felhívjuk figyelmét, hogy a ramadán böjt hónapjában korlátozások léphetnek fel
(pl. alkohol felszolgálása, étkezés csak zárt helyiségben, szórakoztató program).

Egy jegyzet:
Korlátozott mobilitás

Felhívjuk figyelmét, hogy utazási csomagjaink általában nem alkalmasak mozgássérültek számára, kivéve, ha a termékleírásban másként szerepel, de az alkalmasságról kérésre szívesen adunk részletesebb tájékoztatást az Ön igényeinek figyelembevételével.

Megjegyzés csomagtúrákhoz (repülőjegy+szálloda):
Felhívjuk figyelmét, hogy a lefoglalt légitársaság poggyászszabályaira és fedélzeti ellátására vonatkozó információink, valamint a belépési szabályok, az úti cél és a speciális információk az Ön utazási szerződésének részét képezik. Ezt az információt megtalálhatja az interneten: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Információ - Bejelentkezési díjak

Felhívjuk figyelmét, hogy a következő légitársaságoknál online check-in szükséges, mivel ellenkező esetben a repülőtéri check-inért többletköltségek merülhetnek fel. Az online check-in időpontjai és díjai a repülőtéren személyenként/gyermekenként a következők: Sun Express online check-in legkorábban 36 órával és legkésőbb 3,5 órával az indulás előtt, egyébként 5,00 euró; Eurowings online check-in legkorábban 72 órával és legkésőbb 3 órával az indulás előtt, egyébként 20 euró; TuiFly online check-in legkorábban 48 órával és legkésőbb 5 órával az indulás előtt, egyébként 25 euró; A Ryanair online check-in előzetes ellenőrzéshez köthető.legkorábban 24 órával, de legkésőbb 2 órával az indulás előtt, egyébként 55 euró.

Megjegyzés a szoba foglaltságáról:
Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy kétágyas szobát foglal több pótággyal, akkor a szoba hasznos területe csökken. Ezért azt javasoljuk, hogy amennyiben elérhető, foglaljon közvetlenül egy vagy több szobából álló családi szobát, az adott szálloda elérhetőségétől és ajánlataitól függően. Ezenkívül az ágyak mérete a szállodai bútorok regionális jellemzőitől függ.

Fontos információ:
Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a szállodai létesítményekre, kültéri létesítményekre, vendéglátó-ipari szolgáltatásokra és tevékenységekre gyakorolt hatások, például világjárvány esetén, de a be- és kilépés korlátozása és a helyi előírások általános betartása sem zárható ki bármikor.
Verpflegung:
Halbpension beinhaltet ausgewähltes a la cart oder in Buffet-Form Frühstück mit Wasser, Tee, Kaffee und Säfte sowie Mittag- oder Abendessen mit Wasser, Tee, Kaffee und Säften.

Vollpension beinhaltet ausgewähltes a la cart oder in Buffet-Form Frühstück, Mittag-, und Abendessen. Weiterhin während Mittag- und Abendessen Wasser, Kaffee, Tee, ausgewählte Softgetränke. An der Poolbar sind ausgewählte Softgetränke zwischen 11:30 Uhr bis 19:00 Uhr ebenfalls inklusive.

All Inclusive beinhaltet ausgewähltes a la cart oder in Buffet-Form Frühstück, Mittag-, und Abendessen. Weiterhin während Mittag- und Abendessen Wasser, Kaffee, Tee, ausgewählte Softgetränke sowie ausgewählte alkoholische Getränke. An der Poolbar sind ausgewählte Softgetränke augsewählte alkoholische Getränke zwischen 11:30 Uhr bis 19:00 Uhr ebenfalls inklusive.

Sport/Unterhaltung:
Kostenfrei: Tennisplatz (täglich 1 Stunde pro Zimmer). Kosten bei mehr als 1 Stunde.

Allgemeine Information:
Bitte beachten Sie folgenden Hinweis für die Einreise: Es wird nur die Einreise von Personen gestattet, deren Geschlecht im Pass mit „ M“ (männlich) oder „F“ (weiblich) eingetragen ist. Auch kann die Einreise von Personen, deren Geburtsdatum im Pass z. B. mit „XX.XX.“ statt Ziffern für Tag und Monat angegeben ist, verweigert werden.

Bitte beachten Sie, dass in den VAE ein gesondertes Recht für Buchungen mit Reiseteilnehmern unter 21 Jahren gilt. Lt. Gesetz muss das Mindestalter von mindestens einem Reiseteilnehmer daher 21 Jahre betragen. Sollte dies nicht berücksichtigt werden, kann das Hotel die Buchung beziehungsweise den Check In am Ankunftstag verweigern.

Bitte beachten Sie, dass beim Check In eine Kaution erforderlich ist. Die Höhe der Kaution kann je nach Hotel unterschiedlich sein und wird normalerweise auf Ihrer Kreditkarte reserviert oder muss Bar hinterlegt werden.
Diese Kaution dient als Sicherheit für eventuelle zusätzliche Kosten, wie zum Beispiel Minibar-Nutzung oder a la carte Restaurants usw. Die Kaution wird bei Abreise zurückerstattet, sofern keine zusätzlichen Kosten angefallen sind. Bitte beachten Sie, dass es je nach Kreditkarteninstitut bis zu 14 Tage dauern kann, bis die Kaution wieder auf Ihrem Konto gutgeschrieben wird.
Wir möchten Sie darum bitten, bei Check In eine gültige Kreditkarte oder ausreichend Bargeld für die Kaution bereitzuhalten.

Bitte beachten Sie, dass die Hotels in den Vereinigten Arabischen Emiraten generell für die Kinder kein separates Bett zur Verfügung stellen. Kinder bis 12 Jahre übernachten im Bett der Eltern. Sollten Sie ein separates Bett für das Kind wünschen, setzen Sie sich bitte mit unserem Service Center in Verbindung.

Bitte beachten Sie, dass in bestimmten Hotels die Halbpension/Halbpension Plus in Form von Frühstück und Mittagessen angeboten wird.

Bitte beachten Sie, dass in den Vereinigten Arabischen Emiraten (mit Ausnahme von Abu Dhabi) eine Touristensteuer (Tourism Dirham) erhoben wird. Die Steuer ist nicht im Reisepreis enthalten und ist vom Kunden direkt vor Ort im Hotel zu entrichten.

Die Höhe der Steuer ist von der Sterne/Schlüssel-Kategorie (Landeskategorie) im Hotel abhängig und wird pro Person und Tag berechnet.
Betrag pro Zimmer und Nacht:

1* Motels/Hotels/Appartements/Resorts = 7 AED 
2*/3*  Hotels/Appartements/Resorts = 10 AED
4*  Hotels/Appartements/Resorts = 15 AED
5* Hotels/Appartements/Resorts = 20 AED

(AED=Dirham/Änderungen vorbehalten)

Hinweis Ramadan

Bitte beachten Sie, dass es während des Fastenmonats Ramadan zu Einschränkungen kommen kann
(z.B. Alkoholausschank, Mahlzeiten nur in geschlossenen Räumen, Unterhaltungsprogramm).

Hinweis:
Eingeschränkte Mobilität

Bitte beachten Sie, dass unsere Pauschalreisen im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet sind, sofern die Produktbeschreibung hierzu keine abweichenden Angaben enthält.Gerne lassen wir Ihnen aber auf Verlangen genauere Informationen über eine solche Eignung unter Berücksichtigung Ihrer Bedürfnisse zukommen.

Hinweis für Pauschalreisen (Flug+Hotel):
Bitte beachten Sie, dass unsere Informationen über Gepäckbestimmungen und Bordverpflegung Ihrer gebuchten Fluggesellschaft sowie Einreisebestimmungen, Zielgebiets- und Sonderinformationen Bestandteil Ihres Reisevertrages sind. Sie finden diese Informationen im Internet unter: LMX Flug- und Zielgebietsinformationen (http://www.lmx.info).

Info - Check-In Gebühren

Es wird darauf hingewiesen, dass bei folgenden Fluggesellschaften ein Online-Check-In vorzunehmen ist, da ansonsten zusätzliche Kosten für einen Check In am Flughafen anfallen. Die Online Check-In Zeiten und Gebühren am Flughafen pro Person/Kind sind wie folgt: Sun Express Online Check-In frühestens 36 Stunden und spätestens 3,5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 5,00 ; Eurowings Online Check-In frühestens 72 Stunden und spätestens 3 Stunden vor Abflug, ansonsten € 20 ; TuiFly Online Check-In frühestens 48 Stunden und spätestens 5 Stunden vor Abflug, ansonsten € 25 ; Ryanair Online Check-In ggf. zuzüglich einer vorherigen Verifizierung frühestens 24 Stunden und spätestens 2 Stunden vor Abflug, ansonsten € 55.

Hinweis zu Zimmerbelegungen:
Bitte beachten Sie, dass sich bei einer Belegung im Doppelzimmer mit mehreren Zustellbetten die Nutzfläche der Räumlichkeiten verkleinert. Wir empfehlen Ihnen daher, sofern verfügbar, direkt ein Familienzimmer bestehend aus einem Raum oder aus mehreren Räumen, je nach Verfügbarkeit und Angebot des jeweiligen Hotels, zu buchen. Weiterhin ist die Größe der zur Verfügung gestellten Betten abhängig von den jeweiligen regionalen Besonderheiten der Hotelmöblierung.

Wichtige Informationen:
Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass Auswirkungen auf Hoteleinrichtungen, Außenanlagen, Verpflegungsleistungen und Aktivitäten bspw. im Pandemiefall, aber auch Einschränkungen bei der Einreise/Ausreise sowie allgemeine Einhaltungen von  Bestimmungen vor Ort zu keiner Zeit ausgeschlossen sind.

Szállásleírás

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a repülőtértől a repülőtértől 45 km
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Étterem Étterem igen
  • Ingyenes Wifi Ingyenes Wifi igen

Szállásértékelés

Kitűnő (19 értékelés alapján)

Információk a vélemények ellenőrzéséről

Invia értékelési arány 4,5 / 5

Elhelyezés 4,7 / 5

Ellátás 4,3 / 5

Környék 4,6 / 5

Részvételi díj 4,2 / 5

Umm Al Quwain 10 értékelt szállásai közül a 1. legjobb

Jitka S.

Szállásértékelések 3,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.10.04 - 10.10. Értékelve: Október 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

A szállás, a szálloda, az étkezés és a strand megfelelt az elvárásoknak, problémánk a nem túl agilis személyzettel volt.. minden száz évig tart nekik, nem túl precízek és nem beszélnek sokat angolul..

A szállás, a szálloda, az étkezés és a strand megfelelt az elvárásoknak, problémánk a nem túl agilis személyzettel volt.. minden száz évig tart nekik, nem túl precízek és nem beszélnek sokat angolul..

Elhelyezés 3,8 / 5

Ellátás 3,5 / 5

Környék 3,5 / 5

Ár 3,0 / 5

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Filip Z.

Szállásértékelések 2,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.08.06 - 08.14. Értékelve: Augusztus 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

Ahogy a következő részben írom, a szálloda 5 csillagos, maximum 3-nak kéne lennie. Tavaly egy olcsóbb nyaralást töltöttünk Dubaiban, egy 4 csillagos szállodában, ami közvetlen összehasonlításban minden kategóriában 300%-kal jobb volt. A szálloda semmiképpen sem all inclusive, ahogy a CA mondja, teljes ellátást kínál. Az ételek minősége és mennyisége siralmas, és csak a "jó" dolgokat próbálják eladni. Én nem megyek all inclusive nyaralásra, hogy mindenhol újra kelljen fizetnünk mindent. Attól a pillanattól kezdve, hogy megérkeztünk, megpróbáltak jobb szobát, szebb kilátást eladni nekünk, és amikor mondtuk nekik, hogy fáradtak vagyunk, és nem akarunk semmi extrát, azt mondták, hogy tele van, és várnunk kell a bejelentkezéssel. De 400 AED-ért azt mondták, hogy korábban is elintézhetik, aztán alkudtak 300 AED-re. Véletlenül beszéltem egy alkalmazottal, és azt mondta, hogy másnap rekord látogatottság lesz, 190 fő a maximális 400 fős befogadóképességből, ezért csak ellenőriztem, hogy a recepciósok hazudtak-e nekem, és ez csak egy újabb trükk, hogy valami pluszt adjanak el nekünk. A személyzet egyáltalán nem akar dolgozni, szóval minden sokáig tart, és általában valamilyen hibával jár. Amit ki kell emelnem, az a középvezetés, ahol miután panaszkodtak a koktélok minőségére, egy jobb szolgáltatási csomagot szerveztek nekünk, legalább a tartózkodásunk hátralévő részére, ahol csak normál minőségű alkoholt tudtak nekünk önteni, és nem kémiai koktélokat - mindezt csak akkor, amikor jól éreztük magunkat, és visszajelzést adtunk arról, hogy mennyire tetszett a szálloda. Maga Viktor menedzser azt mondta, hogy megpróbálta megkóstolni, de annyira undorító volt, hogy lehetetlen volt meginni, szóval teljesen megért minket. Kinek ajánlanám ezt a szállodát? Senki, pénzkidobás, és bár jelenleg ez Umm Al Quwain legjobbra értékelt szállodája, még ha a korábbi árának a harmadába is kerülne, akkor sem mennénk oda újra. Határozottan a legrosszabb nyaralás az elmúlt 10 évben. Másnap kértük az utazási irodát és a CA-t, hogy változtassanak, de alapvetően csak kinevettek minket, mondván, a mi hibánk volt, hogy az ő ajánlásukra választottuk.

Ahogy a következő részben írom, a szálloda 5 csillagos, maximum 3-nak kéne lennie. Tavaly egy olcsóbb nyaralást töltöttünk Dubaiban, egy 4 csillagos szállodában, ami közvetlen összehasonlításban minden kategóriában 300%-kal jobb volt. A szálloda semmiképpen sem all inclusive, ahogy a CA mondja, teljes ellátást kínál. Az ételek minősége és mennyisége siralmas, és csak a "jó" dolgokat próbálják eladni. Én nem megyek all inclusive nyaralásra, hogy mindenhol újra kelljen fizetnünk mindent. Attól a pillanattól kezdve, hogy megérkeztünk, megpróbáltak jobb szobát, szebb kilátást eladni nekünk, és amikor mondtuk nekik, hogy fáradtak vagyunk, és nem akarunk semmi extrát, azt mondták, hogy tele van, és várnunk kell a bejelentkezéssel. De 400 AED-ért azt mondták, hogy korábban is elintézhetik, aztán alkudtak 300 AED-re. Véletlenül beszéltem egy alkalmazottal, és azt mondta, hogy másnap rekord látogatottság lesz, 190 fő a maximális 400 fős befogadóképességből, ezért csak ellenőriztem, hogy a recepciósok hazudtak-e nekem, és ez csak egy újabb trükk, hogy valami pluszt adjanak el nekünk. A személyzet egyáltalán nem akar dolgozni, szóval minden sokáig tart, és általában valamilyen hibával jár. Amit ki kell emelnem, az a középvezetés, ahol miután panaszkodtak a koktélok minőségére, egy jobb szolgáltatási csomagot szerveztek nekünk, legalább a tartózkodásunk hátralévő részére, ahol csak normál minőségű alkoholt tudtak nekünk önteni, és nem kémiai koktélokat - mindezt csak akkor, amikor jól éreztük magunkat, és visszajelzést adtunk arról, hogy mennyire tetszett a szálloda. Maga Viktor menedzser azt mondta, hogy megpróbálta megkóstolni, de annyira undorító volt, hogy lehetetlen volt meginni, szóval teljesen megért minket. Kinek ajánlanám ezt a szállodát? Senki, pénzkidobás, és bár jelenleg ez Umm Al Quwain legjobbra értékelt szállodája, még ha a korábbi árának a harmadába is kerülne, akkor sem mennénk oda újra. Határozottan a legrosszabb nyaralás az elmúlt 10 évben. Másnap kértük az utazási irodát és a CA-t, hogy változtassanak, de alapvetően csak kinevettek minket, mondván, a mi hibánk volt, hogy az ő ajánlásukra választottuk.

Elhelyezés 3,8 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Ár 0,5 / 5

Elhelyezés
Egy városra néző szobában szállásoltak el minket. Csak 2 pálmafát láttunk az erkély előtt, de ha azok nem is voltak ott, a szálloda gyakorlatilag a sivatagban van, és nincs ott város, amit egy helyi lakos is megerősített nekünk a piacon. Egy elég szép modern szobában laksz - valószínűleg az egész nyaralás legnagyobb előnye. A légkondi úgy működik, ahogy kell, a klíma 24 fokra állítva 18-ra hűtött, és senki sem tudott tenni semmit ez ellen.

Ellátás
Egy hétre nyaralni megyünk, hogy pihenjünk, külföldi konyhát kóstoljunk és koktélozzunk a medencében/strandon. Az étel volt az egész szálloda legtragikusabb része. A hét nagy részében svédasztalos volt az étel, miután választottunk az étlapról. Az ételválaszték nagyon-nagyon kicsi volt, és folyamatosan változott. A második naptól kezdve ugyanaz az étel volt újra és újra. Az étel nagyon arabokra fókuszált, így egy európai nem sok saját fogást talál ott. Reggelinél gyakran előfordult, hogy az étkező tele volt, és akár 15 percet is vártunk, mire beengedtek minket. Amikor megkérdeztük, hogy mikor változik az étel, azt tanácsolták, hogy rendeljünk fizetős fogásokat az étlapról, körülbelül 400-600 CZK/fő áron. Szinte minden étkezéshez nem volt evőeszköz a desszertekhez, és a pincértől kellett elmenni, hogy kivedd azokat. Ami a koktélokat illeti, az egy abszolút bukás volt. Rosszul voltak keverve, rossz alapanyagokból és főleg a világon található legrosszabb minőségű alkohollal. Konkrétan a rumos koktélokban "Captain Silver Shipmasters" rum volt, amit literenként körülbelül 150 CZK-ért lehet kapni, ami kétszer olcsóbb, mint amit a hajléktalanok isznak Csehországban. Minden koktélnak vegyszerszaga volt, és semmi köze nem volt a rummal. A vodka, a tequila, a whisky pontosan ugyanaz volt. A vendég abszolút megcsúfolása, ahol ez az 5 csillagos szálloda megengedi magának a kiszolgálást. Két működő bár volt - az egyik az étteremben, csak amikor ételt szolgáltak fel, a másik a medence mellett, ahol csak egy bárpultos volt az egész területen, aki mindig valahova ment, így nagyon gyakran a bár sem működött. A medence melletti bár 11:30-tól 18:45-ig volt nyitva. Ha a szokásos időpontokon kívül ételre vagy italra vágytál, és nem volt saját vized a szobádban, akkor el kellett menned a szálloda előtti boltba, és magadnak kellett venned valamit. Ez a kategória volt a nyaralás legrosszabb része.

Szállás szolgáltatások
A szálloda 5 csillagos besorolást kap, de maximum 3-at érdemel. Ha a pozitívumokat említem, 8 nap alatt 2 alkalommal osztogattak hűtött törölközőket a medence mellett napközben, kb. 5 alkalommal kaptunk jégkrémet vagy egy darab gyümölcsöt. Kérésre ivóvizet tudtak a szobába vinni. A takarítás rendszertelen volt, néha reggel, néha este, de jó minőségű volt. A negatívumok közül mindenképpen megemlíthetem szinte az egész személyzet lassúságát és hatékonyságának hiányát. Az étkezésnél a pincérek körülbelül fele minden asztalnál ott volt, és minden étkezésnél nem tudták rendesen kiszolgálni az italrendelést, vagy az étkezés után akár egy órát is vártunk, mire elvették a koszos tányérokat. A személyzet nagy része bevándorló, és nem beszél jól angolul. Abból, hogy a szálloda mennyire nem törődik a dolgokkal, a mérleget tudom megemlíteni - volt mérleg a szobában, az edzőteremben, az öltözőben, de egyetlen mérlegen sem voltak feltöltött elemek, szóval valójában csak egy dolog zavarta, és senki sem oldotta meg ott. Érkezéskor a szálloda WhatsApp-on írt nekünk először oroszul, amit el kellett magyaráznom nekik, hogy nem értek, majd angolul, hogy ha bármire szükségünk van, hívjuk fel ezt a számot. Egyszer írtam, és 6 napig nem kaptam választ, szóval megint semmi. Kaptunk egy papírt is, hogy a szálloda 24 órával korábban felveszi velünk a kapcsolatot a dubaji repülőtéri transzferrel kapcsolatban, ami szintén nem történt meg, és 12 órával korábban kellett küzdenem, hogy találjak valakit, aki meg tudná mondani, hogy mikor és hol lesz sofőrünk. A wellness részleg egy helyiség gőzfürdővel, a többi fizetős szolgáltatás. Az edzőterem sem volt sértő, sőt, ingyenes is volt.

Tengerpart
Egy kis strand elegendő napozóággyal a vendégek számára, amiből néhány tucat van. A hátránya, hogy a strand kicsi, így melletted oroszok vannak, akik teljes hangerőn tartják a mobiltelefonjukat, és egymás után szívják a cigarettákat. A medence csak néhány méterre van a strandtól, de ne számíts arra, hogy kapsz egy napozóágyat a medence mellett, hacsak nem kelsz fel reggel 6-7-kor, és nem foglalsz le egyet a medence melletti 60 napozóágy közül egyet egy törölközővel. 60 napozóágy van, általában legfeljebb 20 ember volt ott, de minden napozóágy foglalt volt. A strandra ráférne egy rendszeres takarítás, mindenhol szemét és rendetlenség volt, amit az emberek hagytak maguk után. Az egyetlen észrevehető karbantartás a homok napi gereblyézése volt a strandon, sajnos a szemét ott maradt. Bár a szálloda viszonylag új, a medence tele van homokkal, a csempék pedig omladoznak, és felújításra szorul. Érdemes megemlíteni, hogy a napozóágyak nagy részét szinte az egész tartózkodás alatt madárürülék borította, és csak az utolsó napon kiáltott rá egy vezető a medence mentőire, akik egy ronggyal mentek kitakarítani. Ugyanez a probléma volt a napozóágyak melletti asztalokkal is, egész héten senki sem tisztította őket, és higiénikusabb volt a dolgokat a földre dobálni a homokba, mint bármit is az asztalokra tenni.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (6) (1)

Értékelések szűrése

Jitka S.

Szállásértékelések 3,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.10.04 - 10.10. Értékelve: Október 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

A szállás, a szálloda, az étkezés és a strand megfelelt az elvárásoknak, problémánk a nem túl agilis személyzettel volt.. minden száz évig tart nekik, nem túl precízek és nem beszélnek sokat angolul..

A szállás, a szálloda, az étkezés és a strand megfelelt az elvárásoknak, problémánk a nem túl agilis személyzettel volt.. minden száz évig tart nekik, nem túl precízek és nem beszélnek sokat angolul..

Elhelyezés 3,8 / 5

Ellátás 3,5 / 5

Környék 3,5 / 5

Ár 3,0 / 5

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Filip Z.

Szállásértékelések 2,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.08.06 - 08.14. Értékelve: Augusztus 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

Ahogy a következő részben írom, a szálloda 5 csillagos, maximum 3-nak kéne lennie. Tavaly egy olcsóbb nyaralást töltöttünk Dubaiban, egy 4 csillagos szállodában, ami közvetlen összehasonlításban minden kategóriában 300%-kal jobb volt. A szálloda semmiképpen sem all inclusive, ahogy a CA mondja, teljes ellátást kínál. Az ételek minősége és mennyisége siralmas, és csak a "jó" dolgokat próbálják eladni. Én nem megyek all inclusive nyaralásra, hogy mindenhol újra kelljen fizetnünk mindent. Attól a pillanattól kezdve, hogy megérkeztünk, megpróbáltak jobb szobát, szebb kilátást eladni nekünk, és amikor mondtuk nekik, hogy fáradtak vagyunk, és nem akarunk semmi extrát, azt mondták, hogy tele van, és várnunk kell a bejelentkezéssel. De 400 AED-ért azt mondták, hogy korábban is elintézhetik, aztán alkudtak 300 AED-re. Véletlenül beszéltem egy alkalmazottal, és azt mondta, hogy másnap rekord látogatottság lesz, 190 fő a maximális 400 fős befogadóképességből, ezért csak ellenőriztem, hogy a recepciósok hazudtak-e nekem, és ez csak egy újabb trükk, hogy valami pluszt adjanak el nekünk. A személyzet egyáltalán nem akar dolgozni, szóval minden sokáig tart, és általában valamilyen hibával jár. Amit ki kell emelnem, az a középvezetés, ahol miután panaszkodtak a koktélok minőségére, egy jobb szolgáltatási csomagot szerveztek nekünk, legalább a tartózkodásunk hátralévő részére, ahol csak normál minőségű alkoholt tudtak nekünk önteni, és nem kémiai koktélokat - mindezt csak akkor, amikor jól éreztük magunkat, és visszajelzést adtunk arról, hogy mennyire tetszett a szálloda. Maga Viktor menedzser azt mondta, hogy megpróbálta megkóstolni, de annyira undorító volt, hogy lehetetlen volt meginni, szóval teljesen megért minket. Kinek ajánlanám ezt a szállodát? Senki, pénzkidobás, és bár jelenleg ez Umm Al Quwain legjobbra értékelt szállodája, még ha a korábbi árának a harmadába is kerülne, akkor sem mennénk oda újra. Határozottan a legrosszabb nyaralás az elmúlt 10 évben. Másnap kértük az utazási irodát és a CA-t, hogy változtassanak, de alapvetően csak kinevettek minket, mondván, a mi hibánk volt, hogy az ő ajánlásukra választottuk.

Ahogy a következő részben írom, a szálloda 5 csillagos, maximum 3-nak kéne lennie. Tavaly egy olcsóbb nyaralást töltöttünk Dubaiban, egy 4 csillagos szállodában, ami közvetlen összehasonlításban minden kategóriában 300%-kal jobb volt. A szálloda semmiképpen sem all inclusive, ahogy a CA mondja, teljes ellátást kínál. Az ételek minősége és mennyisége siralmas, és csak a "jó" dolgokat próbálják eladni. Én nem megyek all inclusive nyaralásra, hogy mindenhol újra kelljen fizetnünk mindent. Attól a pillanattól kezdve, hogy megérkeztünk, megpróbáltak jobb szobát, szebb kilátást eladni nekünk, és amikor mondtuk nekik, hogy fáradtak vagyunk, és nem akarunk semmi extrát, azt mondták, hogy tele van, és várnunk kell a bejelentkezéssel. De 400 AED-ért azt mondták, hogy korábban is elintézhetik, aztán alkudtak 300 AED-re. Véletlenül beszéltem egy alkalmazottal, és azt mondta, hogy másnap rekord látogatottság lesz, 190 fő a maximális 400 fős befogadóképességből, ezért csak ellenőriztem, hogy a recepciósok hazudtak-e nekem, és ez csak egy újabb trükk, hogy valami pluszt adjanak el nekünk. A személyzet egyáltalán nem akar dolgozni, szóval minden sokáig tart, és általában valamilyen hibával jár. Amit ki kell emelnem, az a középvezetés, ahol miután panaszkodtak a koktélok minőségére, egy jobb szolgáltatási csomagot szerveztek nekünk, legalább a tartózkodásunk hátralévő részére, ahol csak normál minőségű alkoholt tudtak nekünk önteni, és nem kémiai koktélokat - mindezt csak akkor, amikor jól éreztük magunkat, és visszajelzést adtunk arról, hogy mennyire tetszett a szálloda. Maga Viktor menedzser azt mondta, hogy megpróbálta megkóstolni, de annyira undorító volt, hogy lehetetlen volt meginni, szóval teljesen megért minket. Kinek ajánlanám ezt a szállodát? Senki, pénzkidobás, és bár jelenleg ez Umm Al Quwain legjobbra értékelt szállodája, még ha a korábbi árának a harmadába is kerülne, akkor sem mennénk oda újra. Határozottan a legrosszabb nyaralás az elmúlt 10 évben. Másnap kértük az utazási irodát és a CA-t, hogy változtassanak, de alapvetően csak kinevettek minket, mondván, a mi hibánk volt, hogy az ő ajánlásukra választottuk.

Elhelyezés 3,8 / 5

Ellátás 0,5 / 5

Környék 3,0 / 5

Ár 0,5 / 5

Elhelyezés
Egy városra néző szobában szállásoltak el minket. Csak 2 pálmafát láttunk az erkély előtt, de ha azok nem is voltak ott, a szálloda gyakorlatilag a sivatagban van, és nincs ott város, amit egy helyi lakos is megerősített nekünk a piacon. Egy elég szép modern szobában laksz - valószínűleg az egész nyaralás legnagyobb előnye. A légkondi úgy működik, ahogy kell, a klíma 24 fokra állítva 18-ra hűtött, és senki sem tudott tenni semmit ez ellen.

Ellátás
Egy hétre nyaralni megyünk, hogy pihenjünk, külföldi konyhát kóstoljunk és koktélozzunk a medencében/strandon. Az étel volt az egész szálloda legtragikusabb része. A hét nagy részében svédasztalos volt az étel, miután választottunk az étlapról. Az ételválaszték nagyon-nagyon kicsi volt, és folyamatosan változott. A második naptól kezdve ugyanaz az étel volt újra és újra. Az étel nagyon arabokra fókuszált, így egy európai nem sok saját fogást talál ott. Reggelinél gyakran előfordult, hogy az étkező tele volt, és akár 15 percet is vártunk, mire beengedtek minket. Amikor megkérdeztük, hogy mikor változik az étel, azt tanácsolták, hogy rendeljünk fizetős fogásokat az étlapról, körülbelül 400-600 CZK/fő áron. Szinte minden étkezéshez nem volt evőeszköz a desszertekhez, és a pincértől kellett elmenni, hogy kivedd azokat. Ami a koktélokat illeti, az egy abszolút bukás volt. Rosszul voltak keverve, rossz alapanyagokból és főleg a világon található legrosszabb minőségű alkohollal. Konkrétan a rumos koktélokban "Captain Silver Shipmasters" rum volt, amit literenként körülbelül 150 CZK-ért lehet kapni, ami kétszer olcsóbb, mint amit a hajléktalanok isznak Csehországban. Minden koktélnak vegyszerszaga volt, és semmi köze nem volt a rummal. A vodka, a tequila, a whisky pontosan ugyanaz volt. A vendég abszolút megcsúfolása, ahol ez az 5 csillagos szálloda megengedi magának a kiszolgálást. Két működő bár volt - az egyik az étteremben, csak amikor ételt szolgáltak fel, a másik a medence mellett, ahol csak egy bárpultos volt az egész területen, aki mindig valahova ment, így nagyon gyakran a bár sem működött. A medence melletti bár 11:30-tól 18:45-ig volt nyitva. Ha a szokásos időpontokon kívül ételre vagy italra vágytál, és nem volt saját vized a szobádban, akkor el kellett menned a szálloda előtti boltba, és magadnak kellett venned valamit. Ez a kategória volt a nyaralás legrosszabb része.

Szállás szolgáltatások
A szálloda 5 csillagos besorolást kap, de maximum 3-at érdemel. Ha a pozitívumokat említem, 8 nap alatt 2 alkalommal osztogattak hűtött törölközőket a medence mellett napközben, kb. 5 alkalommal kaptunk jégkrémet vagy egy darab gyümölcsöt. Kérésre ivóvizet tudtak a szobába vinni. A takarítás rendszertelen volt, néha reggel, néha este, de jó minőségű volt. A negatívumok közül mindenképpen megemlíthetem szinte az egész személyzet lassúságát és hatékonyságának hiányát. Az étkezésnél a pincérek körülbelül fele minden asztalnál ott volt, és minden étkezésnél nem tudták rendesen kiszolgálni az italrendelést, vagy az étkezés után akár egy órát is vártunk, mire elvették a koszos tányérokat. A személyzet nagy része bevándorló, és nem beszél jól angolul. Abból, hogy a szálloda mennyire nem törődik a dolgokkal, a mérleget tudom megemlíteni - volt mérleg a szobában, az edzőteremben, az öltözőben, de egyetlen mérlegen sem voltak feltöltött elemek, szóval valójában csak egy dolog zavarta, és senki sem oldotta meg ott. Érkezéskor a szálloda WhatsApp-on írt nekünk először oroszul, amit el kellett magyaráznom nekik, hogy nem értek, majd angolul, hogy ha bármire szükségünk van, hívjuk fel ezt a számot. Egyszer írtam, és 6 napig nem kaptam választ, szóval megint semmi. Kaptunk egy papírt is, hogy a szálloda 24 órával korábban felveszi velünk a kapcsolatot a dubaji repülőtéri transzferrel kapcsolatban, ami szintén nem történt meg, és 12 órával korábban kellett küzdenem, hogy találjak valakit, aki meg tudná mondani, hogy mikor és hol lesz sofőrünk. A wellness részleg egy helyiség gőzfürdővel, a többi fizetős szolgáltatás. Az edzőterem sem volt sértő, sőt, ingyenes is volt.

Tengerpart
Egy kis strand elegendő napozóággyal a vendégek számára, amiből néhány tucat van. A hátránya, hogy a strand kicsi, így melletted oroszok vannak, akik teljes hangerőn tartják a mobiltelefonjukat, és egymás után szívják a cigarettákat. A medence csak néhány méterre van a strandtól, de ne számíts arra, hogy kapsz egy napozóágyat a medence mellett, hacsak nem kelsz fel reggel 6-7-kor, és nem foglalsz le egyet a medence melletti 60 napozóágy közül egyet egy törölközővel. 60 napozóágy van, általában legfeljebb 20 ember volt ott, de minden napozóágy foglalt volt. A strandra ráférne egy rendszeres takarítás, mindenhol szemét és rendetlenség volt, amit az emberek hagytak maguk után. Az egyetlen észrevehető karbantartás a homok napi gereblyézése volt a strandon, sajnos a szemét ott maradt. Bár a szálloda viszonylag új, a medence tele van homokkal, a csempék pedig omladoznak, és felújításra szorul. Érdemes megemlíteni, hogy a napozóágyak nagy részét szinte az egész tartózkodás alatt madárürülék borította, és csak az utolsó napon kiáltott rá egy vezető a medence mentőire, akik egy ronggyal mentek kitakarítani. Ugyanez a probléma volt a napozóágyak melletti asztalokkal is, egész héten senki sem tisztította őket, és higiénikusabb volt a dolgokat a földre dobálni a homokba, mint bármit is az asztalokra tenni.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (6) (1)

Monika

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.05.11 - 05.17. Értékelve: Május 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

Az utazás megfelelt az utazási iroda ajánlatának.

Az utazás megfelelt az utazási iroda ajánlatának.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Ár 5,0 / 5

Elhelyezés
A szállás tiszta volt, választhattunk, hogy melyik emeleten és melyik oldalon szeretnénk elhelyezkedni. Bejelentkezés előtt meg tudtuk tekinteni a szobákat.

Ellátás
Az étel kiváló, a pincérek segítőkészek.

Szállás szolgáltatások
Mosolygós recepciósok, türelmesek, még ha nem is értettük egymást, a Google Fordító segítségével sem volt gond a kommunikációval.

Tengerpart
A strand tiszta, ingyenes napozóágyak a medence mellett és a tengerparton is. Vízimentők a tengernél és a medencénél.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (0)

Bożena R.

Szállásértékelések 4,2 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.02.28 - 03.07. Értékelve: Március 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

A HOTEL VIDA BEACH egy nagy szálloda, de se animáció, se zene, csak az ablakon kívüli arab imák hallatszanak, ha egyedül jönnék, rettentő unalmas lenne. Sok étel, gyümölcs és saláta volt, de más ételek alig voltak. Sajnáljuk, hogy minden lengyel irodánk nem ragaszkodik ahhoz, hogy minden információ lengyelül is legyen.

A HOTEL VIDA BEACH egy nagy szálloda, de se animáció, se zene, csak az ablakon kívüli arab imák hallatszanak, ha egyedül jönnék, rettentő unalmas lenne. Sok étel, gyümölcs és saláta volt, de más ételek alig voltak. Sajnáljuk, hogy minden lengyel irodánk nem ragaszkodik ahhoz, hogy minden információ lengyelül is legyen.

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 3,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Ár 3,5 / 5

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (3) (1)

Zuzanna O.

Szállásértékelések 4,5 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.02.21 - 02.28. Értékelve: Március 2025

Vida Beach Resort Értékelés: 5/5 Egyesült Arab Emírségek, Umm Al Quwain

Szuper!

Szuper!

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 3,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Ár 5,0 / 5

Elhelyezés
Nagyon tiszta, tágas szobák és szép szállodai kialakítás.

Ellátás
Az étel jó volt, de nem túl változatos (a reggeli minden nap ugyanaz, az ebédek és vacsorák különböző húsválasztékkal rendelkeztek)

Szállás szolgáltatások
Nagyszerű szálloda, nagyszerű szállodai szolgáltatás. Nincs probléma a medence melletti napozóágyakkal. Kicsit hiányoztak az esti attrakciók, pl

Tengerpart
Keskeny, de szép és rendezett.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (1) (1)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 28 °C Éjjel: 21 °C

  • Levegő hőmérséklet 27 °C

  • Vízhőmérséklet 25 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 29 °C Éjjel: 21 °C

  • Hétfő 31 °C Éjjel: 21 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Kítűnő
  2. Február: Kítűnő
  3. Március: Kítűnő
  4. Április: Kítűnő
  5. Május: Nem ajánlott
  6. Június: Nem ajánlott
  7. Július: Ideális
  8. Augusztus: Ideális
  9. Szeptember: Nem ajánlott
  10. Október: Kítűnő
  11. November: Kítűnő
  12. December: Kítűnő

További szállások, amelyek érdekelhetik