Akkor voltunk először ebben a szállodában, amikor az Occidental csoporthoz tartozott, a következő évben a TUI vette át, így tényleg van lehetőségünk összehasonlítani. Ezen kívül megismerhettük a szálloda mindkét részének működését: a "nyilvános" és a szálloda által arrogánsan "Private Lodge"-nak nevezettet, ahová a nyilvános részről nem lehet eljutni. A szálloda all inclusiveként mutatja be magát. Röviden: a szálloda egésze a TUI átvétele óta folyamatosan leértékeli mindennek a minőségét: karbantartás, személyzet, étkezés, szórakozás. Azonban 2016 körül gond nélkül lehetett megszállni ennek a szállodának a nyilvános részében, bár ez egy "tömegház" volt (több mint 800 szoba van a szállodában), de a minőség így is 4-esnek mondható. * szálloda akár nyilvános részen is. Ez biztosan nem így van 2022-ben. Ma már alig 3*-os a publikus rész, mindenen látszik a nulla karbantartás, az alap a nem működő wc, nem működő gépek a fitneszteremben, nem újratölthető italautomaták és mindenekelőtt brutális visszaesés higiénia: ráléptem egy csótányra a földön a főétkezőben, ugyanezzel a problémával találkoztam a Private Lodge wc-jén... csak ijesztő! Ráadásul mindenből látszik, hogyan próbálja a hotel a lehető legtöbbet kicsalni ügyfeleit egyfajta "standard feletti" vagy "VIP" szolgáltatásért, ahogy itt nevezik. Például. a főtér helyén - ahol régen a sétány volt - hirtelen van egy "VIP sportbár", ahol lehet VÁSÁROLNI (hiába fizetett az all inclusive szolgáltatásért) nem helyben gyártott szeszes italokat. Illetve a medence mellett volt egy "VIP nyugágy rész", ahol amolyan kocsmában lehet VÁSÁROLNI két nyugágyat egész napra (leginkább csirkefarmra hasonlít...no comm). Illetve a hotel szervez egy úgynevezett brazil éjszakát, kb.39 euró/fő, ami abból áll, hogy az animátorok az asztalok között szaladgálnak és steakeket, bordákat szolgálnak fel, természetesen "igazi" brazil zenével próbálnak megsüketíteni. A visszajelzések az alkalmazásban, amelyen keresztül egyéni animációs programokra lehet jelentkezni, egyértelműek voltak: idő- és pénzpocsékolás. Általában a szórakoztatás színvonala lehangoló. Csak egyszer mentünk el megnézni az animátorok esti programját: tragédia, kínosan éreztük magunkat miattuk. Ugyanez vonatkozik a látogató csoportokra is. Soha nem tudom kiverni a fejemből Bruno Marst. Sajnálatos módon.
Elhelyezés
A Privát Páholyban a szállás színvonala egy 4*-os szálloda határán van, az összszínvonal a fotókon látható. Itt kevesebb a kopás, kevesebb a látogató is - ez a rész drágább. De még itt is látható a színvonal csökkenése: javítatlan medencék, koszos víz, alapvetően csak spanyolul beszélő személyzet... egyszerűen a szolgáltatás általános visszaesése. A szálloda itt is spórol: felmondta a klub önkiszolgáló bárját, kiszolgálással bárrá alakította, ráadásul volt egy ablak a konyhára, amelyen keresztül folyamatosan beáramlik a konyhából az édes bűz. a klubban, még akkor is, ha a légkondicionáló be van kapcsolva. UNDOR! A csapos - amikor felveszi a rendelést - általában spanyolul beszél valakivel a mobiltelefonján. Szakszerűtlenség! Megint a Privát Páholy részben is összefogott erőfeszítések zajlanak az elcsípésre: például 10 euró/fő áron reggelizhetsz, ha ugyanannyit (vagy jobbat) kapsz a központi ebédlőben. Ugyanaz a "barbecue party": 14 euróért steaket és grillkolbászt kapsz. Nevetséges. A PL-ben a szoba akkora, mint a nyilvános részen, itt megértettük, hogy nem ismerik a vízmértéket a kanárikban - lásd a fotót. A fürdőszobában van valami hidromasszázs kád, persze teljesen fel van verve, a bekapcsolás után egyfajta morgás hallatszott, de biztos nem csobogott a víz. A fürdőszobában Occidental logóval ellátott tálak találhatók - valószínűleg a boldogabb idők emléke -, mi pedig azzal, hogy most TUI, valószínűleg kár kidobni. Csak a szegénység. Ennek a szállodának külön fejezete a securitas: arrogánsan viselkednek, vigyázni kell, hogy valami "biztonsági őr" ne gázoljon el segway-vel, még a szállodából való távozáskor is ellenőriztek minket! Nyilván a "feketébe öltözött fiúk" nem veszik észre, hogy a vendégek fizetnek nekik. Szóval rúgj ki mindenkit egy órára. Fitness központ: ütött-kopott gépek, gyakran nem működnek, hiányzik a törölköző, hiányzik a víz, nem működik a klíma. Szauna és FKK: gyakorlatilag minden rendben, hagyományos kivitel, nincs infra.
Ellátás
A kaja egy 3*-os szálloda szintjén van, ugyanaz ismétlődik újra és újra, általánosságban látható, hogy itt is spórolnak: kis marhahús, steak legalább, több csirke és hal és tengeri "szörnyek" . Éhen nem halsz, megtalálod magad, de ez nem igazán élmény. Hihetetlen zaj van az ebédlőben, nincs zene, a szolgálat a feje fölött kiabál az egész ebédlőben spanyolul. A kiszolgálás színvonala általában borzalmas - nyilván részmunkaidősek - hol balról, hol jobbról hordják a koszos edényeket, szervíz közben telefonálnak a mobiltelefonjukon... Ezt tényleg nem akarod. Ahogy fentebb említettük: az ebédlőben ráléptünk a csótányokra, aki ismeri a Kanári-szigetek viszonyait, az tudja, hogy a helyiek "normális" állatnak tekintik, de az, hogy behatol az ebédlőbe, alapvető higiéniai problémát jelez.
Szállás szolgáltatások
A szolgáltatások közül csak a fitnesztermet, szaunát és az FKK-t vettük igénybe. Fitneszközpont - a képekből te magad kaphatod meg a képet, a fitneszközpont a zenit mögött van, mindent kiszolgál, de ha reggel, azaz helyi idő szerint 8-kor (miénk) jössz, akkor valószínűleg még bekapsz valamit. a súlyzók közül, de gépekkel rosszabb - 4 övből 3 nem működik, ugyanazok a szobabiciklik. A tornateremben továbbra sincs törölköző, kb 8:45-kor jelent meg a szervíz a teremben, itt még mindig vízhiány van, mert nem tölti utána senki. Szauna és FKK - viszonylag minden rendben, de a szaunában egy csapat "angol tinédzser" csapatát tapasztaltuk pulóverben és sapkában (a pubertás nyilvánvalóan szörnyű...), vagy egy három év körüli gyereket, bár ez a terület 16+ . Természetesen itt nem talál olyan szolgáltatást, amelyik kijavítaná az ilyen túlzásokat. Ráadásul a SPA is a hotelnek ebben a részében található, így természetesen mindenkit leginkább az érdekel, hogy masszírozzon, persze súlyos euróért. Különben egyáltalán nem törődnek semmivel. Állítólag a TV-ben a hotel info csatornán lesz elérhető információ a szállodáról, sajnos valószínűleg lefagyott a szerverük, és az ott töltött 11 nap alatt nem lehetett hozzáférni. Mañana, vagy holnap is egy nap. Szóval nincs stressz.
Tengerpart
A szálloda alatti strand (Butihondo) a Morro Jable-ig (del Matorral) felvezető strand része, ez a hely legnagyobb hozzáadott értéke. Egy reggeli séta vagy futás megéri. De ez tényleg nem a szálloda érdeme. Ráadásul senki sem söpri a főlépcsőt a strandra... Végső ítélet: a TUI varázsélet már nem az a szálloda, mint régen. A szállás, az étkezés és a kiszolgálás minősége miatt ez egy TÚLÁRAZOTT +/- 3*-os szálloda, mely 4*-esként is jövedelmező. Javaslat: menjen el máshova, Butihondóba vagy Morro Jabble-be a Playa del Matorralban, a FUE ezen része egyértelműen a legjobb.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra