Szállás Intercontinental

Értékelés: 5/5

Málta, St. Julian, St Julian's

Már 264 939 Ft /fő-től

Megnézem

Összegyűjtöttük a legjobb ajánlatokat:

Időpont tekintetében rugalmas? Döntsön a várható ár alapján!

Az árak következő hónapokban várható alakulása a jelenleg rendelkezésünkre álló adatok alapján.

Az egyes oszlopok egy adott hónapban a személyenként elérhető legalacsonyabb árú opciót tüntetik fel; az utazás hosszának függvényében ez módosulhat.

Összes időpont

Szállásleírás

ELHELYEZKEDÉS: kb. 500 m-re ST központjától. JULIAN'S, üzletek és bárok mellett, kb. 700 m-re a Spinola-öböltől, kb. 2,5 km-re Sliemától, kb. 7,5 km-re Vallettától; kb. 11 km-re a máltai repülőtértől; buszmegálló kb. 400 m-re a szállodától.

STRAND: privát, homokos, enyhén lejtős, kék zászlós tanúsítvánnyal rendelkező strand, kb. 160 m-re a szállodától, közúton megközelíthető, Beach Club a szálloda vendégeinek: snack bár, étterem, ingyenes napernyők, napozóágyak és törölközők.

SZÁLLODA: ötcsillagos, modern, 2003-ban épült, 2020-ban felújított, 481 szoba, 1 épület, 19 emelet, 6 lift, tágas előcsarnok, 24 órás recepció, külön recepció a Koncept Club vendégeinek, 4 étterem: Harruba - reggeli büfé, nemzetközi konyha, Waterbiscuit - à la carte, nemzetközi konyha, gyerekmenü elérhető, SkyBeach étterem - à la carte, mediterrán és nemzetközi konyha, grill/BBQ, gyerekmenü elérhető, tengerparti Paranga - à la carte, kb. 160 m-re a szállodától, mediterrán és nemzetközi konyha, vegetáriánus ételek az éttermekben, gluténmentes diéta, 5 bár: Brass a hallban, Waterbiscuit Bistro & Bár, Narcus a medence mellett, harapnivalókkal, SkyHigh a medence mellett, a tetőn, The Beach Bar harapnivalókkal a tengerparton, kb. 170 m-re a szállodától, Club Lounge a Koncept Club vendégeinek, The Opal Lounge a prémium szobák vendégeinek; portaszolgálat, szobaszerviz, pénzváltó, csomagmegőrző; konferenciatermek max. 1700 fő, kert, terasz, ingyenes vezeték nélküli internet; felár: parkolás (kb. 15 EUR/nap), mosoda/vasalás; elfogadott hitelkártyák: Visa, MasterCard, American Express; Bejelentkezéskor letét fizetése szükséges (készpénzben vagy hitelkártyán letiltva) az esetleges szállodai költségek fedezésére: kb. 30 EUR/szoba/éj.

SZOBA: klasszikus: 2 fős (1 vagy 2 pótágyazható), elegáns, kb. 35 m², egyedileg szabályozható légkondicionáló, fürdőszoba (kád vagy zuhanyzó, WC; hajszárító, fürdőköpeny, papucs, kozmetikai készlet), vezeték nélküli internet, műholdas TV, kávé/teás készlet, széf, minibár (fogyasztás szerint fizetendő); ingyenes kiságy 2 éves korig érkezés előtti megrendelésre; erkély (asztal és székek, nyugágy), városra néző; kertre néző kilátás térítés ellenében; prémium: 2 fős (2 gyerek részére 1 pótágy lehetséges), elegáns, kb. 45 m²-es, klasszikus szobabútor, ezen felül: belépés a The Opal Lounge klubba: reggeli a kertben, harapnivalók és italok a kijelölt bárokban és éttermekben, alkoholmentes és alkoholos italok (17:00-19:00), import alkohol, nemzetközi sajtó, szórakoztató terem: Playstation, biliárd, társasjátékok, filmek; erkély (asztal és székek), kilátással a városra; prémium szoba felár ellenében; panorámás lakosztály: 2 személyes (2 gyereknek 1 pótágy lehetséges), elegáns és stílusos, kb. 100 m², hálószoba és nappali ajtóval elválasztva, berendezése mint a klasszikus szobában, továbbá: pezsgőfürdő, nyugágy a tetőtéri medence mellett; erkély (asztal és székek); panorámás lakosztály felár ellenében; A klub koncepciója: 2 fős (gyerek részére 1 pótágy lehetséges), kb. 35 m², klasszikus szobabútor; erkély (asztal és székek); Club lakosztály koncepció: 2 személyes, elegáns, kb. 60 m², hálószoba és optikailag szeparált nappali, berendezés, mint a klasszikus szobában, ezen kívül: pezsgőfürdő, nyugágy a tetőtéri medence mellett; erkély vagy terasz (asztal és székek, nyugágyak); Klub koncepció felár ellenében.

SPORT ÉS SZÓRAKOZÁS: medence (nyitva: 05.01-10.31), édesvíz, ingyenes napernyők és napozóágyak a medence mellett; fedett, fűtött medence, ingyenes napozóágyak és törölközők a medence mellett; szauna, CYNERGI fitneszterem; miniklub (2-7 éves korig); felár: feszített víztükrű medence a tetőn (19. emelet) napozóágyakkal (kb. 70 EUR/nap), kabinok (kb. 250 EUR/2 fő/nap) és pavilonok (kb. 1000 EUR/12 fő/nap) ); előzetes foglalás szükséges; SPA központ (fizetős): gőzfürdő, masszázsok, hammam, arc- és testkezelések.

Teljes ellátás (felár ellenében): reggeli (9.00-11.00), ebéd (12.00-16.00), vacsora (19.00-23.00) a megjelölt éttermekben; italok ebédre és vacsorára felár ellenében.

KAPCSOLATBA LÉPNI: 00356/21377600, www.malta.intercontinental.com

DÍJMENTES:

  • strandszerviz
  • WiFi

Az ajánlatban megjelölt étkezési idő és a szállodai infrastruktúra egyes elemeinek működése a szezonalitás, az időjárási viszonyok, a Vendég kérések vagy a szállodatulajdonoson kívül eső erők miatt kismértékben módosulhat.

*A hivatalos szállodai besorolásra vonatkozó információk a bemutatott létesítmények leírásában ("Szálloda" rész) találhatók, és összhangban vannak az adott országban alkalmazott kategorizációval. Minden ország saját kritériumait alkalmazza egy adott kategória odaítélésekor. A www.itaka.pl weboldalon és az úti okmányokban bemutatott szállodai besorolás a szálloda színvonalának szubjektív értékelése. A fél csillag a hivatalos kategóriához képest felül- vagy alulértékelt kategóriát jelöl.

Szállásleírás

Szállás szolgáltatások

  • Távolság a tengerparttól a tengerparttól 150 m
  • Klimatizált Klimatizált igen
  • Kültéri medence Kültéri medence igen
  • Beltéri medence Beltéri medence igen
  • Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél, Ingyenes nyugágy és napernyő használat a strandon Ingyenes nyugágy és napernyő használat a medencénél igen
  • TV TV igen
  • Minibár, Bár Minibár igen
  • Tenisz Tenisz igen
  • Golf Golf igen
  • Fitness és edzőterem Fitness és edzőterem igen
  • Bowling Bowling igen
  • Étterem Étterem igen
  • Kávézó Kávézó igen
  • Non-stop recepció Non-stop recepció igen

Szállásértékelés

Elfogadható (3 értékelés alapján)

Invia értékelési arány 2,5 / 5

Elhelyezés 2,4 / 5

Ellátás 2,9 / 5

Környék 2,7 / 5

Részvételi díj 2,2 / 5

Értékelés származása: Az "ellenőrzött vélemény"-ként feltüntetett értékelések saját ügyfeleinktől származnak.

Málta 546 értékelt szállásai közül a 91. legjobb

Aleksandra O.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2023.08.06 - 08.12. Értékelve: Augusztus 2023

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

Szuper extra nyaralás!

Szuper extra nyaralás!

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Egy igazán csúcsminőségű szálloda! Egy világklasszis kapus pihent ott nálunk!

Ellátás
Szuper ételek, olyan változatosak, hogy lehetetlen mindent kipróbálni!

Szállás szolgáltatások
Bomba szállodai medencék! Látnivalók gyerekeknek, közel a strandhoz. Egyszerűen paradicsom!

Tengerpart
Tiszta strand, nagyon közel a szállodához, privát. elképesztő????

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Alejandra D.

Szállásértékelések 0,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.07.06 - 07.13. Értékelve: Július 2022

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

Elhelyezés 0,5 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 1,0 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Szörnyű, nem felel meg a leírásnak/sem egy 5*-os szálloda színvonalának

Ellátás
Kis kínálat, viszonylag jó a reggeli (de a szobafelminősítéshez nem a szálloda klasszikus éttermében, hanem a lounge-ban reggeliztünk, csak kiválasztott vendégeknek, a "deluxe" foglalásban szereplő reggelit nem tudjuk értékelni szoba)

Szállás szolgáltatások
Szörnyű, napágyak 200 €-ért a medence mellett, szobaszerviz = vagy nem kapod meg a megrendelt terméket, vagy 40 perces késéssel kapod meg. A szállodában nem minden alkalmazott tudja, hogyan kell bánni a vendégekkel, ebben a szezonban elég sok diák van ott

Tengerpart
A strand kicsi, a teljesen jelentéktelen "magánstrand", ami állítólag a szállodához tartozik, a nyilvános strandon van, csak bambusz kerítés választja el, de ott tényleg van elég ember, ez biztosan nem egy privát strand csak a szálloda vendégei számára. A strand kicsi és rendkívül zsúfolt.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (2) (0)

Értékelések szűrése

Aleksandra O.

Szállásértékelések 5,0 / 5

Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2023.08.06 - 08.12. Értékelve: Augusztus 2023

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

Szuper extra nyaralás!

Szuper extra nyaralás!

Elhelyezés 5,0 / 5

Ellátás 5,0 / 5

Környék 5,0 / 5

Részvételi díj 5,0 / 5

Elhelyezés
Egy igazán csúcsminőségű szálloda! Egy világklasszis kapus pihent ott nálunk!

Ellátás
Szuper ételek, olyan változatosak, hogy lehetetlen mindent kipróbálni!

Szállás szolgáltatások
Bomba szállodai medencék! Látnivalók gyerekeknek, közel a strandhoz. Egyszerűen paradicsom!

Tengerpart
Tiszta strand, nagyon közel a szállodához, privát. elképesztő????

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)

Alejandra D.

Szállásértékelések 0,9 / 5

Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2022.07.06 - 07.13. Értékelve: Július 2022

Intercontinental Értékelés: 5/5 Málta, St. Julian

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

A kommunikáció a CA-val teljesen rendben zajlott, a problémák a célállomáson kezdődtek, vagyis a szálloda abszolút nem felel meg a meghirdetett leírásnak és a fényképeknek sem (itt az a probléma, hogy a CA azt kommentálta, hogy a szoba fotója az étlapon csak illusztráció, ami a menüben sehol nincs megadva), arról nem is kaptunk tájékoztatást, hogy a szálloda felújítás alatt áll (a fedett medence és a gyógyfürdő nem működik), a kültéri medence melletti fekvés feltétele 200 € kiadással kevés napozóágy áll rendelkezésre, és nem garantált, hogy minden vendéghez eljutnak. Érkezéskor a szállodai szoba teljesen másképp nézett ki, mint a képeken, és nem volt kellemes illata, ami abszolút nem volt összhangban egy 5*-os szállodával. Úgy döntöttünk, hogy saját költségünkön korszerűsítünk, mert nem tudtuk kitartani az utazási iroda által kijelölt szobában. Az abszolút legrosszabb probléma azonban CK-val és delegátukkal volt, akiknek a szolgáltatásai KATASZTRÓLASZAK voltak, mindenképpen információkat akartunk a szállodáról és Máltáról, utazást szerettünk volna megszervezni, minden gond volt. A küldött később nem volt hajlandó kommunikálni, és amikor nemtetszését fejeztük ki, megszökött a szálloda recepciójáról (mindenre van bizonyítékunk, tehát ezek megalapozott állítások.) Egyáltalán nem tudtuk élvezni a túrát, mert az egyetlen dolog volt helyes és helyes volt a járat és a cél, a szálloda abszolút felülmúlja a leírást, és a küldött viselkedése teljesen nem megfelelő a túra árához. A végén, miután vitatkoztunk a küldötttel, amikor 3-szor könyörögtünk neki, hogy írja le a szálloda állapotát, hogy X dolog nem működik, hogy a szállodai szoba nincs rendben, írja le velünk, amit ő nem volt hajlandó megtenni, egyetlen cetlit sem írt le, úgy döntöttünk, saját költségünkön kijelentkeztünk és másik szállodába költözünk. Csak az a tény, hogy 46 ezret fizettünk az utazásért, és már másnap utánanéztünk a szálloda állapotának, és a borzalmas delegált sokat beszél, egyetlen egyszer nem sikerült CK-nak felvenni velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy meg tudjuk oldani. a probléma Máltán. A CA azt tanácsolta, hogy tegyünk panaszt, de csak a nyaralásból való hazatérés után, így magunknak kellett döntenünk a célállomáson.

Elhelyezés 0,5 / 5

Ellátás 1,5 / 5

Környék 1,0 / 5

Részvételi díj 0,5 / 5

Elhelyezés
Szörnyű, nem felel meg a leírásnak/sem egy 5*-os szálloda színvonalának

Ellátás
Kis kínálat, viszonylag jó a reggeli (de a szobafelminősítéshez nem a szálloda klasszikus éttermében, hanem a lounge-ban reggeliztünk, csak kiválasztott vendégeknek, a "deluxe" foglalásban szereplő reggelit nem tudjuk értékelni szoba)

Szállás szolgáltatások
Szörnyű, napágyak 200 €-ért a medence mellett, szobaszerviz = vagy nem kapod meg a megrendelt terméket, vagy 40 perces késéssel kapod meg. A szállodában nem minden alkalmazott tudja, hogyan kell bánni a vendégekkel, ebben a szezonban elég sok diák van ott

Tengerpart
A strand kicsi, a teljesen jelentéktelen "magánstrand", ami állítólag a szállodához tartozik, a nyilvános strandon van, csak bambusz kerítés választja el, de ott tényleg van elég ember, ez biztosan nem egy privát strand csak a szálloda vendégei számára. A strand kicsi és rendkívül zsúfolt.

Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra

Hasznosnak bizonyult az értékelés? (2) (0)

Nem találja a minden szempontból tökéletes utazást?

Hívjon minket és segítünk álmai utazásásának megtalálásában!

Az alábbi időpontban állunk rendelkezésére: H-Szo: 8-20.

+36 1 501 5631

Töltés

Térségleírás betöltése folyamatban...

Időjárás

Mai időjárás

  • Hőmérséklet 31 °C Éjjel: 25 °C

  • Levegő hőmérséklet 29 °C

  • Vízhőmérséklet 22 °C

Következő napok várható időjárása

  • Holnap 32 °C Éjjel: 26 °C

  • Hétfő 32 °C Éjjel: 25 °C

  • Kedd 31 °C Éjjel: 24 °C

A legideálisabb hónapok az utazáshoz ebben a térségben

  • Kítűnő
  • Ideális
  • Nem ajánlott
  1. Január: Nem ajánlott
  2. Február: Nem ajánlott
  3. Március: Nem ajánlott
  4. Április: Nem ajánlott
  5. Május: Ideális
  6. Június: Kítűnő
  7. Július: Kítűnő
  8. Augusztus: Kítűnő
  9. Szeptember: Kítűnő
  10. Október: Ideális
  11. November: Nem ajánlott
  12. December: Nem ajánlott

További szállások, amelyek érdekelhetik