Kezdjük az első benyomással, amikor egy utazási irodában fontolgattuk a szállásvásárlást. Néhány héttel korábban vettünk egy utazást és szállást a Summer Sun szállodában. Sajnos egy héttel az indulás előtt, amikor már mindent kifizettünk és elrendeztünk, azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a szállodában nincs szabad kapacitás. De ez nem volt igaz, mert más utazási irodáknál is ellenőriztük, hogy vannak szabad szobák. Így az iroda ugyanazon az áron egy másik szállodát ajánlott fel nekünk. Őszintén szólva az épület inkább egy lakótömbre hasonlított, mint egy nyaralásra alkalmas szállodára – igazán nem számítottam ilyesmire. Végül, körülbelül három nappal az indulás előtt a H·TOP Planamar szállodát választottuk. Reméltem, hogy egy tisztességes szálloda lesz, de sajnos tévedtem. Közvetlenül az érkezésünk után találkoztunk egy másik családdal, akiknek eredetileg a H·TOP Planamarban kellett volna megszállniuk, de 3 nappal az indulás előtt azt a tájékoztatást kapták, hogy a Summer Sunban fognak megszállni. A recepción aztán kiderült, hogy rossz szállodát foglaltak, és valójában csak egy éjszakát kellett volna a Summer Sunban tölteniük, a többit pedig a Planamarban. Az egész teljes zavarodottságnak és szakszerűtlen hozzáállásnak tűnt. Küldött Az utazási szerződés szerint küldöttünknek kellett volna lennie, de az első telefonhívás után megtudtam, hogy a küldött teljesen más személy, mint akit megnevezett. Még csak fel sem keresett minket az információs találkozóval kapcsolatban – nekünk kellett volna felhívnunk. Azonban számunkra, akik először voltunk Spanyolországban, az információ fontos volt. Amikor a barátom az utazásokról kérdezett, csak töredékes információkat kaptunk. Az árak borsosak voltak – ugyanazokat az utakat harmadára találtuk. És még akkor sem, amikor vettünk néhányat (hajókirándulást Tossa de Marba, buszos kirándulást a Marinelandbe), nem kaptuk meg a részleteket. Csak azt mondták, hogy „felismerjük” a hajót a tengerparton, és hogy a busz „a szállodánál áll meg”. Nem tudtuk meg, hogy néz ki a hajó vagy a busz, pontosan hol állnak meg – azt. A barátomnak hússzor kellett felhívnia a küldöttet, hogy legalább valamit megtudjon. Végül egy teljesen más utazási iroda küldöttje adott nekünk több tanácsot. A hiányos információk miatt lemaradtunk a Marineland programjának egy részéről - a busz késett.
Elhelyezés
Szállás Az első szobánk penészes, koszos és rendetlen volt. Kilátásunk volt a falra, közvetlenül az ablak alatt volt a konyhai konnektor, így az egész szoba bűzlött. A kád tele volt hajjal, az ágyneműn idegen hajszálak voltak, a szekrény dohos és büdös volt. A második szoba jobb volt, de a fürdőszobában is penész volt, a padlón por volt, és a hűtőszekrény is koszos. Nem voltak polcok vagy szekrények, így mindent bőröndökben kellett tárolnunk. A szekrényben lévő takarók annyira büdösek voltak, hogy nem tudtuk használni őket. Az erkély ragacsos volt, tele bogarakkal és madárürülékkel. Minden reggel galambraj repült be, így gyakorlatilag lehetetlen volt kimenni. A szállodában elviselhetetlen volt a zaj - a gyerekek még éjfél után is rohangáltak a folyosókon, a felnőttek pedig még tovább részeg hangokat csaptak. Egy család hajnali fél 4-kor is olyan zajt csapott bejelentkezéskor, hogy lehetetlen volt aludni. A szoba takarítása teljesen elégtelen volt - a szobánkat csak egyszer takarították a tartózkodásunk alatt, és többször is törölközőt és WC-papírt kellett kérnünk a recepción.
Ellátás
Étel Az étel átlagos volt, de a nagy probléma a mosogatás volt. A tányérok, poharak és evőeszközök gyakran piszkosak voltak - ételmaradékok, megszáradt szószok. Amikor a barátnőm tisztább tányérokat választott, az étteremvezető azt mondta neki, hogy ez "normális". Ez határozottan nem felel meg a szálloda színvonalának.
Szállás szolgáltatások
Küldött Az utazási szerződés szerint küldöttünknek kellett volna lennie, de az első telefonhívás után megtudtam, hogy a küldött teljesen más személy, mint akit megnevezett. Még csak fel sem keresett minket a tájékoztató találkozóval kapcsolatban – nekünk kellett volna felhívnunk. Azonban számunkra, akik először voltunk Spanyolországban, az információ fontos volt. Amikor a barátnőm az utazásokról érdeklődött, csak töredékes információkat kaptunk. Az árak borsosak voltak – ugyanazokat az utakat harmadára találtuk. És még amikor vettünk is néhányat (hajókirándulás Tossa de Marba, buszos kirándulás a Marinelandbe), nem kaptunk részleteket. Csak azt mondták, hogy „felismerjük” a hajót a tengerparton, és hogy a busz „megáll a szállodánál”. Nem tudtuk meg, hogy néz ki a hajó vagy a busz, pontosan hol állnak meg – azt. A barátnőmnek hússzor kellett felhívnia a küldöttet, hogy legalább valamit megtudjon. Végül egy teljesen más utazási iroda küldöttje jobb tanácsot adott nekünk, mint a miénk. A hiányos információ miatt lemaradtunk a Marineland programjának egy részéről – a busz késett, a befogadóképesség pedig korlátozott volt.
Tengerpart
A szálloda környéke A strand tele volt szeméttel, a tengerben higiéniai szerek úszkáltak, és a szálloda környékén kellemetlen vizeletszag terjengett. Még akkor is, amikor egyszer ebéd helyett a "piknik" csomagot szerettük volna használni, mert kirándulni mentünk, nem voltak hajlandóak odaadni - azt mondták, hogy este 7 óra után kértük, pedig csak pár percre volt.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra