Lukáš T.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.08.03 - 08.09. Értékelve: Augusztus 2025
Htop Planamar Értékelés: 3/5 Spanyolország, Costa del Maresme
Késő járatok, késett transzferek. Csak tájékoztatásul - utasítások németül, további kommunikáció csak angolul vagy spanyolul) A legrosszabb dolog a 40°C-ban való várakozás. Érkezéskor a parkolóba küldenek, és vársz a buszra. A parkoló félig nyitott, a levegő nem mozog, fülledt a levegő... és éjszaka érkeztünk. Miután a busz megérkezett, kiderült, hogy két vendég hiányzik, akiknek Amszterdamból kellett volna érkezniük. A hollandiai járat késett, ezért tovább vártunk. Miután elhagytuk a repülőteret, egész idő alatt nem láttunk küldötteket. A buszsofőr hajnali 3-kor tett ki minket egy kb. 200-300 méterre lévő megállóban a szállodától, még le sem szállt a buszról, és elhajtott. Nem volt messze, de még azt sem mondta meg, hol van a szálloda. Érkezéskor a szállodába, pedig all-inclusive ellátásunk volt. Nem volt frissítő (legalább víz a recepción vagy a szobában). Az indulás hasonló hangulatban történt, mint az érkezés - a busz körülbelül 40 percet késett, a buszmegállóban 40°C-ban várakoztunk semmivel. A repülőtéren elkezdték a becsekkolást, de nem nyitották ki a gépet, mert műszaki hiba volt. Körülbelül 30 percig maradtunk az üveg "beszállóhüvelyben" légkondicionáló nélkül.
Késő járatok, késett transzferek. Csak tájékoztatásul - utasítások németül, további kommunikáció csak angolul vagy spanyolul) A legrosszabb dolog a 40°C-ban való várakozás. Érkezéskor a parkolóba küldenek, és vársz a buszra. A parkoló félig nyitott, a levegő nem mozog, fülledt a levegő... és éjszaka érkeztünk. Miután a busz megérkezett, kiderült, hogy két vendég hiányzik, akiknek Amszterdamból kellett volna érkezniük. A hollandiai járat késett, ezért tovább vártunk. Miután elhagytuk a repülőteret, egész idő alatt nem láttunk küldötteket. A buszsofőr hajnali 3-kor tett ki minket egy kb. 200-300 méterre lévő megállóban a szállodától, még le sem szállt a buszról, és elhajtott. Nem volt messze, de még azt sem mondta meg, hol van a szálloda. Érkezéskor a szállodába, pedig all-inclusive ellátásunk volt. Nem volt frissítő (legalább víz a recepción vagy a szobában). Az indulás hasonló hangulatban történt, mint az érkezés - a busz körülbelül 40 percet késett, a buszmegállóban 40°C-ban várakoztunk semmivel. A repülőtéren elkezdték a becsekkolást, de nem nyitották ki a gépet, mert műszaki hiba volt. Körülbelül 30 percig maradtunk az üveg "beszállóhüvelyben" légkondicionáló nélkül.
Elhelyezés
- A berendezés valószínűleg a múlt század 80-as-90-es éveiből származik - a szobák közötti válaszfalak vékonyak, hallani lehet, mi történik a két szobában - szőrös takaró alatt alszunk Egyébként a szálloda tiszta, a recepció, a bár, a szálloda étterme és a kert rendben van, nincs panasz
Ellátás
Az étel finom volt, semmi panaszom nem volt.
Szállás szolgáltatások
minden alkalmazott probléma nélkül
Tengerpart
A szálloda közelében, 100 méteren belül (a vasút és az út alatti aluljárón kell átmenni), az aluljárók kb. 200 méterre vannak egymástól. A strand homokos és nagy, a tengerbe belépve homokos és kavicsos a part. A tenger gyorsan süllyed, 4-5 méter a parttól nem elég. A vonatmegálló kb. 250 méterre található - közvetlenül Barcelonába, vagy az ellenkező irányba is eljuthat, átszállással Gironába, majd onnan Franciaország első városába.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)