Agnieszka M.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.08.18 - 08.26. Értékelve: Szeptember 2025
SBH Kilindini Resort Értékelés: 4.5/5 Zanzibár, Pwani Mchangani
A szálloda gyönyörű helyen található, lenyűgöző kilátással a zöld környezetre és az óceánra már a bejárattól. Összességében nagyon pozitívan értékelem a szállodát, mivel nagyon jó benyomást kelt. A szálloda személyzete nagyon-nagyon barátságos; attól a pillanattól kezdve, hogy belépsz a szállodába, igazán otthon érzed magad. Mindenki, akivel találkoztunk, rendkívül barátságos és mindig mosolygós volt, nagyszerű munkát végeztek és nagyszerű hangulatot teremtettek. A szállodának jobban oda kellene figyelnie a tisztaságra az étteremben (az italhűtők üvegajtajai erősen lepattantak). Úgy gondolom, hogy a szállodának minimalizálnia kellene a kis műanyag vizespalackok használatát. Kíváncsi vagyok, hogyan kezelik a hulladékot, különösen a műanyagot, mivel a szálloda rengeteget termel. A szemétprobléma, különösen a mindenütt jelenlévő műanyag, nagyon is szembetűnő Zanzibáron. Tudjuk, hogy gyönyörű hely, de ha a műanyag problémáját nem veszik komolyan, a sziget szemétlerakóvá válik (egy zanzibári idegenvezető azt mondta, hogy a hulladékot a szárazföld belsejébe viszik; nincs válogatás). Véleményem szerint a szállodai alkalmazottakat jobban kellene fizetni, ezt a véleményt a velünk a szálloda területén történt incidens után, és miután általában a fizikai munkásokat figyeltem meg.
A szálloda gyönyörű helyen található, lenyűgöző kilátással a zöld környezetre és az óceánra már a bejárattól. Összességében nagyon pozitívan értékelem a szállodát, mivel nagyon jó benyomást kelt. A szálloda személyzete nagyon-nagyon barátságos; attól a pillanattól kezdve, hogy belépsz a szállodába, igazán otthon érzed magad. Mindenki, akivel találkoztunk, rendkívül barátságos és mindig mosolygós volt, nagyszerű munkát végeztek és nagyszerű hangulatot teremtettek. A szállodának jobban oda kellene figyelnie a tisztaságra az étteremben (az italhűtők üvegajtajai erősen lepattantak). Úgy gondolom, hogy a szállodának minimalizálnia kellene a kis műanyag vizespalackok használatát. Kíváncsi vagyok, hogyan kezelik a hulladékot, különösen a műanyagot, mivel a szálloda rengeteget termel. A szemétprobléma, különösen a mindenütt jelenlévő műanyag, nagyon is szembetűnő Zanzibáron. Tudjuk, hogy gyönyörű hely, de ha a műanyag problémáját nem veszik komolyan, a sziget szemétlerakóvá válik (egy zanzibári idegenvezető azt mondta, hogy a hulladékot a szárazföld belsejébe viszik; nincs válogatás). Véleményem szerint a szállodai alkalmazottakat jobban kellene fizetni, ezt a véleményt a velünk a szálloda területén történt incidens után, és miután általában a fizikai munkásokat figyeltem meg.
Elhelyezés
A szoba és a fürdőszoba tágas, gyakran takarítják, és a személyzet este szúnyogriasztót használ.
Ellátás
Az ételek átlagosak, leszámítva egy-egy igazán jót. Az első három nap rendben vannak, de aztán monotonná válnak. Azok, amelyeknek melegnek kellene lenniük, nem azok. De összességében nem rossz.
Szállás szolgáltatások
A felár ellenében igénybe vehető masszázsok rendben vannak. Az edzőterem megfelelő. Véleményem szerint a látnivalók változatosak. Az utazás lenyűgöző a végkifejletében...
Tengerpart
A strand gyönyörű, de alaposabban is ki lehetne takarítani, mivel műanyag és textil tárgyak találhatók rajta, különösen apály után. Napozóágyak viszonylag könnyen elérhetők, de mi akkor látogattunk el oda, amikor a szálloda még nem volt teljesen betelt.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)