Nagyot csalódtam, főleg a tulajdonosnő kapzsisága miatt. Ettől a panziótól egy standardon felüli szállást vártam, mivel az ára is standardon felüli. Ezzel szemben kaptam egy standard színvonalú szállást standardon felüli árért. A panziót nem ajánlom?
Elhelyezés
Maga a panzió lakályos benyomást kelt, de rendesen ki kéne takarítani. A szobákhoz tartozó néhány pezsgőfürdős kád rendkívül keskeny, ha valakinek egy kis súlyfeleslege van, nem fér a kádba. Nekünk ilyen problémánk nincs, de a kádat így sem használtuk, mivel az egész apartman - ahogy azt a tulajdonosnő nevezi, holott csak klasszikus szállodai szobálról van szó - elhanyagolt állapotban van. Vigyázat az 5-ös számú szobával? A tulajdonosnő standardon felülinek tartja és eszerint szabja meg az árat is. Piszkos, poros, mindenüttszázéves pókhaló és pókok , a szoba sötét, a fürdőszoba penészes. A kilátás a dombra néz, ami az ablak közvetlen közelében van, ezért a szobán sötét van, egész nap világítani kell. A szoba ráadásul átjárható, ezzel zavarni fogja a lakótársait ha a fürdőszobába vagy a toalattre szeretne menni. Mivel a panzióban nincs személyzet, egyedül vittük ki a szemetet, természetesen tiszta törölközőt sem kaptunk, ami ma már standard színvonalú szolgáltatásnak számít, másnap vásárolnunk kellett toalattpapírt? A web-en közzétett információkban a tulajdonosnő SAT TV-t ígér, de csak 2 program fogható, a többit a vendégnek kell beállítania? Fürdő és városi díjat szednek, ami 20 korona személyenként, holott a hivatalos előírások szerint a megérkezés napját kivéve, csak személyenként napi 15 koronát kéne szedni? A tulajdonosnő becsapott...
Ellátás
Csak reggeli volt, amit kínáltak, azt fogyasztottuk. Választási lehetőség nincs, holott ma már szinte természetes a svédasztalos étkezés, de ezt ott nem ismerik? Mi nem vagyunk igényesek, ezért ez nekünk nem számított, de vannak igényesebb vendégek is, vagy pl. akik diétáznak. Félpanziót ill. teljes panziót is kínálnak, de vigyázat? Nekünk félpanziónk volt, vásárolhattunk ebédjegyet, ami 80 koronát ért, de 110 koronát fizettünk érte? A szemközti étteremben étkeztünk. A +30 korona a tulajdonosnőhöz vándorolt, ezt a vendégek megkárosításának tartom. Én bolond, a család részére vásároltam 15 jegyet és így 450 koronát veszítettem?
Szállás szolgáltatások
Személyzet tulajdonképpen nem volt, csak egy hölgy a recepción, aki a tulajdonosnőnek segít és csak reggel tartózkodik ott. Csak kiadja a kulcsokat, áthúzza az ágyneműt és elkészíti a reggelit. A tulajdonosnőnek a pénz a legfontos, ilyen módon is takarékoskodik.
Szállás általános értékelése
A szállás és Kosková asszony viselkedése nem tetszett. Fél órát vitatkoztam vele, mert alacsonyabb árat kértem a szállásért, de a tulajdonosnő ragaszkodott az eredeti árhoz, mivel szerinte egy standardon felüli apartmant kaptam. Végül megtudtam, hogy hazug vagyok és elriasztom a vendégeket. A hölgy a panziót a távolból - Osztraváról - irányítja, ennek megfelelően néz is ki. Azok közé a vállalkozók közé tartozik, akiknek fontosabb a pénz, mint a vendég elégedettsége. Luhacovice egy gyönyörű , pihenésre alkalmas hely, de a tulajdonosnő viselkedése elrontotta a nyaralásunk.