Naias Beach Értékelés: 4/5 Görögország, Chalkidiki, Hanioti
Štefan G.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 7.24. - 2025.7.31. Értékelve: Augusztus 2025
Összességében pozitívan értékelem a nyaralást. A szálloda rendben volt, a strand, a bár, az étterem megközelíthetősége, minden nagyon jó szinten volt. Azonban a nyaralás kezdetével nem voltam elégedett. Először is, a Ryanairnél valami harmadik félen keresztül történő értelmetlen regisztráció, bár már évek óta megvan a Ryanair jelentkezésem, hatalmas problémáim voltak vele. Az nyaralás előtt küldött utasítások olyanok voltak, mint a felesleges információk ballasztja. Amire szükségem volt, a küldött neve és elérhetősége, nem volt ott. És a CA sem tudta megadni nekem, és ez egy erős kávé volt számomra. Annak ellenére, hogy jelentős energiát fordítottam rá indulás előtt (CA és CK), a BA-ból repültem, tudván, hogy nem tudom, mi fog történni Thesszalonikibe érkezés után. És ez így is volt. Éjfél előtt érkeztünk, és senki sem várt ránk az érkezési csarnokban. Felvettem a kapcsolatot a CA vonalával is, ahol egy értelmetlen gép ahhoz az utazási irodához irányított, amelyen keresztül megvásároltam az utazást. Hülyeség! Végül valahogy sikerült elérnem egy élő operátort, de ő sem tudott segíteni, és elismerte, hogy hiányosságok voltak az utasításokban. Hihetetlen stressznek tettem ki magam és különösen a családomat, amikor körülöttünk mindenki maga talált magának közlekedési eszközt, mert ott vártak rájuk az ügynökök. Tapasztalatomnak köszönhetően felfedeztem a repülőtér területét (a feleségem és két gyermekem egyedül várakozott az érkezési csarnokban!!!), és körülbelül 200 méterre a repülőtér csarnokától a sötétben egy utazási iroda képviselője várt, aki elmagyarázta, hogy nem tud bemenni a csarnokba, ezért sötétben kell várnia, távol a vizuális távolságtól. Egyértelműen kifejeztem neki az elégedetlenségemet, és mondtam, hogy panaszt fogok tenni. Sajnos ez egy nagyon negatív élmény volt közvetlenül az érkezés után. Ezért azt javaslom, hogy a fontos információkra koncentráljon az utasításokban, ne arra, amit küldött nekem. Én Kaliforniában vettem az utazást, nem pedig Kolumbiában. Ezért kérem, hogy telefonon vegye fel velem a kapcsolatot, és oldjuk meg ezt a nehéz ügyet.
Összességében pozitívan értékelem a nyaralást. A szálloda rendben volt, a strand, a bár, az étterem megközelíthetősége, minden nagyon jó szinten volt. Azonban a nyaralás kezdetével nem voltam elégedett. Először is, a Ryanairnél valami harmadik félen keresztül történő értelmetlen regisztráció, bár már évek óta megvan a Ryanair jelentkezésem, hatalmas problémáim voltak vele. Az nyaralás előtt küldött utasítások olyanok voltak, mint a felesleges információk ballasztja. Amire szükségem volt, a küldött neve és elérhetősége, nem volt ott. És a CA sem tudta megadni nekem, és ez egy erős kávé volt számomra. Annak ellenére, hogy jelentős energiát fordítottam rá indulás előtt (CA és CK), a BA-ból repültem, tudván, hogy nem tudom, mi fog történni Thesszalonikibe érkezés után. És ez így is volt. Éjfél előtt érkeztünk, és senki sem várt ránk az érkezési csarnokban. Felvettem a kapcsolatot a CA vonalával is, ahol egy értelmetlen gép ahhoz az utazási irodához irányított, amelyen keresztül megvásároltam az utazást. Hülyeség! Végül valahogy sikerült elérnem egy élő operátort, de ő sem tudott segíteni, és elismerte, hogy hiányosságok voltak az utasításokban. Hihetetlen stressznek tettem ki magam és különösen a családomat, amikor körülöttünk mindenki maga talált magának közlekedési eszközt, mert ott vártak rájuk az ügynökök. Tapasztalatomnak köszönhetően felfedeztem a repülőtér területét (a feleségem és két gyermekem egyedül várakozott az érkezési csarnokban!!!), és körülbelül 200 méterre a repülőtér csarnokától a sötétben egy utazási iroda képviselője várt, aki elmagyarázta, hogy nem tud bemenni a csarnokba, ezért sötétben kell várnia, távol a vizuális távolságtól. Egyértelműen kifejeztem neki az elégedetlenségemet, és mondtam, hogy panaszt fogok tenni. Sajnos ez egy nagyon negatív élmény volt közvetlenül az érkezés után. Ezért azt javaslom, hogy a fontos információkra koncentráljon az utasításokban, ne arra, amit küldött nekem. Én Kaliforniában vettem az utazást, nem pedig Kolumbiában. Ezért kérem, hogy telefonon vegye fel velem a kapcsolatot, és oldjuk meg ezt a nehéz ügyet.
Elhelyezés
Nagyon jó, különösen gyermekes családoknak.
Ellátás
Nagyon jó
Szállás szolgáltatások
Nagyon jó
Tengerpart
A strand keskeny volt, de gyönyörű, jó kilátással.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Robert M.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 10.2. - 2024.10.6. Értékelve: Október 2024
Szuper
Szuper
Már 226 854 Ft /fő-től