Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Értékelés: 4/5 Törökország, Kemer, Kemer
Liudmyla K.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 8.30. - 2025.9.2. Értékelve: Szeptember 2025
Elégedett vagyok, meleg a tenger,
Elégedett vagyok, meleg a tenger,
Elhelyezés
Minden tiszta volt, de a szoba kicsi volt
Ellátás
Minden finom volt.
Szállás szolgáltatások
rendben
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Marie S.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 8.18. - 2025.8.25. Értékelve: Augusztus 2025
Senkinek sem ajánlanám a szállodát. Talán csak egy nagyon igénytelen utazónak, aki bármiért hálás lesz. Szerintem mindenkinek el kellene olvasnia ezt az értékelést, mielőtt elkezdene nyaralni ebben a szállodában, nehogy csalódjon, mint mi. És mint az összes többi cseh, aki a szállodába érkezett. Az ár/érték arány valószínűleg rendben van. Nem lehet csodákat várni egy 11 ezer dolláros nyaralástól fejenként hetente repülőjeggyel. Szóval mindent higgadtan vettem. Bár a csalódásaim valóban nagyon gyakoriak voltak. A *** utazási iroda küldöttje, Marta nagyon kellemes.
Senkinek sem ajánlanám a szállodát. Talán csak egy nagyon igénytelen utazónak, aki bármiért hálás lesz. Szerintem mindenkinek el kellene olvasnia ezt az értékelést, mielőtt elkezdene nyaralni ebben a szállodában, nehogy csalódjon, mint mi. És mint az összes többi cseh, aki a szállodába érkezett. Az ár/érték arány valószínűleg rendben van. Nem lehet csodákat várni egy 11 ezer dolláros nyaralástól fejenként hetente repülőjeggyel. Szóval mindent higgadtan vettem. Bár a csalódásaim valóban nagyon gyakoriak voltak. A *** utazási iroda küldöttje, Marta nagyon kellemes.
Elhelyezés
Maga a szoba tiszta, pormentes volt, az ágyak is tiszták. A fürdőszoba viszont, bár jól ki volt takarítva, nagyon elhasználódott. Erős szemét- és ürülékszag terjengett. Ezt a szagot nem lehetett kiszellőztetni, ezért szinte állandóan nyitva kellett tartanunk a szálloda folyosójára vezető ajtót. A csaptelep gyakorlatilag cserére szorult (lásd a fotót). A hajszárító tartója szerelőhabbal volt rögzítve, ami szintén hámlott. Inkább nem használtuk a törött zuhanyajtót, ami nem csúszott – különben ráesett volna a gyerekemre. Még csak nem is jelentettünk semmit. Tartózkodásunk 5. napján a személyzet figyelmeztetés nélkül belépett a szobánkba, pedig félmeztelenül feküdtünk az ágyban és pihentünk. Elmentek megjavítani az ajtót. Másnap reggel víz kezdett folyni a zuhanyzó feletti mennyezetről. A mennyezeten (lásd a fotót) látszottak a jelek, hogy ez nem az első alkalom – úgy tűnt, le fog esni. Miután jelentettem a recepción, még csak bocsánatot sem kértek, és nyersen közölték velem, hogy megjavítják. Furcsa nekünk, cseheknek, a problémamegoldási módjuk – legalább bocsánatot kérnénk a vendégektől, felajánlanánk valami kis kártérítést, bármit. Csak odadobnának egy mondatot, és továbbállnának. Nem vagyok konfliktusos és vitatkozós, ezért azzal a gondolattal távoztam, hogy talán megjavítják. A mennyezet már nem szivárgott, de a fejünk felett lógott a csúnya lyuk. Az ágy minősége megkérdőjelezhető – aki szereti a nagyon-nagyon kemény ágyakat, az elégedett lesz. Nekem túl sok volt, és egy hét után teljesen összetörtem, és fájt a hátam. A légkondicionáló jól működött. A Wi-Fi erős és stabil, de díj ellenében van – körülbelül 50 CZK naponta. Ez nem része a szállás árának.
Ellátás
Az étteremben mindig nagy volt a sajtok, saláták és zöldségek választéka – nagyon finom volt. A hús gyengébb minőségű volt, a hal csontos és silány. Az egész héten az egyetlen jó hús a grillezett gyros volt. Gyakran ettünk főtt csirkecsontvázakat zöldségkörettel. A darált hús ízetlen volt, a csirkemellszeletek előre elkészített csirkéből készültek. A levesek jók voltak. Egy hét evés után mindkettőnknek, felnőtteknek, súlyos emésztési problémái akadtak, de a gyerek, aki végig csak néhány tésztaételt, krumplit, zöldséget és dinnyét tudott enni, nem evett belőlük. Ami az italokat illeti – reggelire kávé van egy nagyon rossz minőségű automatából. Minden italt, még a melegeket is, eldobható poharakból fogyasztják. Egy hordó víz ingyen kapható. Édes italok is egy automatából – de azok nem voltak ihatók, mert túl édesek voltak. A sör viszont nagyon jó volt – hideg és jó.
Szállás szolgáltatások
A medence tiszta, a csúszda is – semmi panaszra nem lehet okot találni. Sajnos a medence nagyon közel van az étteremhez, így az ételhez csak egy nagyon nedves, permetezett felületen keresztül lehet hozzáférni, és nagyon óvatosnak kell lenni. Rendkívül csúszós ott, és az emberek folyamatosan estek. Mi a gyógyfürdőt és a masszázst is használtuk – ott nagyon kellemes volt, és elégedettek voltunk. Nagy különbségek voltak a személyzet hozzáállásában. A pincérek, a szakácsok nagyon kedvesek, segítőkészek és barátságosak voltak. A gyógyfürdő alkalmazottja, Lin, nagyon kedves és barátságos volt. A recepció férfi személyzete is. A recepciós azonban, a nagyon udvarias és kedves viselkedésünk ellenére, nagyon arrogánsnak és kellemetlennek tűnt. A benyomása, mint első embernek, akivel találkozunk, alapvetően szörnyű. Mintha mindenki zavarná, és egyáltalán nem szeretné a munkáját. Nagyon amatőrnek és szinte komikusnak tűnt a csillapíthatatlan borravalóvágyuk minden sarkon lévő "borravalódobozok" formájában. Az éttermi személyzet angoltudása problémát jelentett.
Tengerpart
A Panoráma strand tiszta volt, ingyenes napozóágyakkal. Az étel és ital külön fizetendő, nem része az all inclusive ellátásnak. A bejáratnál egy nagy tábla jelzi, hogy tilos bármit is behozni. Van egy hideg, édesvizes zuhany. Egész nap nagyon hangos zene szól. A strand szerződésben áll más szállodákkal. Nem voltak hajlandók megadni a Wi-Fi jelét, még díj ellenében sem volt lehetséges. Erős a "Panoráma Beach" jel, de azt mondták, hogy egyszerűen nem adják meg a jelszót. A személyzet arrogáns viselkedése.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Már 161 251 Ft /fő-től


















































































