Szlovákia - Nyugat-Szlovákia Szlovákia

• Leírás

popis

Legújabb értékelések Szlovákia - Nyugat-Szlovákia

Összesen: Az utazási irodától rendeltem ezt az üdülést, szerettem volna pihenni, vittem magammal 3 könyvet is. Miután a szobába léptem, kellemetlen...

Bevezetés
Az utazási irodától rendeltem ezt az üdülést, szerettem volna pihenni, vittem magammal 3 könyvet is. Miután a szobába léptem, kellemetlen szag fogadott, nem szellőztettek. Amikor szellőztetni akartam, rájöttem, mi ennek az oka. A Pax mellett volt az LD Orava építkezési területe, és nagy volt a zaj. A gépekből kipufogógáz áramlott és az nagy volt a por. A szobán kibírhatatlan volt. Csak este 9 után lehetett szellőztetni, amikor má nem dolgoztak. Azt reméltem, hogy a háromnapos ünnep - május 8.9.10. alatt a munkálatok szünetelni fognak, tévedtem. Az építkezésen megszakítás nékül dolgoztak, reggel 7-től bekapcsolták a betonkeverőt és a bágereket. Teljes leírás

Elhelyezés
Sajnos a szállodában teltház volt, de állítólag külföldi vendégeket vártak. Nem cseréltek szobát , az ellenkező oldalon, ami a városra nézett, szintén külföldiek laktak. Miért kínálnak olyan szobákat, ahol nem lehet szellőztetni? Az ilyen szobákat engedményes áron kéne kínálni, vagy pedig egyáltalán nem kínálni. Ha valaki szót emel ez ellen, kaphat engedményt is, de ha nem, elteszik a teljes árat, miközben örülnek a jó üzletnek. Napközben kibírhatatlan volt a szobán, ha a kezelések után pihenni szerettem volna, csak a szabadban lehetett. Végül elismerték az engedményt, de a mai napig nem kaptam vissza a pénzem az utazási irodától.

Ellátás
Svédasztalos reggelit kínáltak, de a kávé az autómatából származott, a tálcán volt parízer, sajt, paradicsom, szeletelt paprika. Salátát nem kínáltak. Volt még joghurt, gabonapehely, vaj és kenyér. Rendelhettünk virslit, rántottát és ham and eggs-et. Megkóstoltam a virslit - kaptam 3 kis darabkát - mindegyik más színű volt, talán akkor ürítették ki a hűtőszekrényt...Másnap volt hagymás rántotta, de a hagyma fekete volt benne. Kipróbáltam a ham ang eggs-et, de az alja annak is odaégett . A konyhába teflon serpenyőt kéne vásárolni. A szállodán kívül ebédeltem. Vacsorát egy nappal előtte rendelhettünk. A marhahús kemény volt, mint a cipőtalp. Lazac helyett tonhalat kínáltak, de szerencsére jó volt. Ízlett a csirke is rizzsel, de a disznóhús túl zsíros volt. Örülök, hogy a Paxban nem rendeltem teljes panziót.

Hotel szolgáltatások
A személyzet mindent megtesz, de nem nagy hatásköre van. A hallban volt egy vérnyomásmérő, a magasságot és a súlyt is mérte, de rossz volt és senki sem hívta fel rá a figyelmet, hogy elnyeli az 50 centeseket. Miután felhívtuk rá a figyelmet, kiírták, hogy a gép nem méri a vérnyomást. A pénzünket viszont nem kaptuk vissza. Ki kellett volna írni, hogy nem működik, így 2,3 eurót veszítettünk.

Névtelen, 2009.05.26., Tartózkodás időpontja: 2009.05.06 - 05.12.
Régió: Szlovákia Szlovákia, Nyugat-Szlovákia, : Ld Pax

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (9) Nem (2)

Összesen: 7,8 Gyönyörű kis szálloda és szép a kisváros, nagyon szép a vár, az állatkert. kedvesek az emberek. A vár melletti fürdőt nem próbáltam,...

• 9,1 Szállás
  • 5,6 Ellátás
  • 8 Környék
  • 8 Alapár

Bevezetés
Gyönyörű kis szálloda és szép a kisváros, nagyon szép a vár, az állatkert. kedvesek az emberek. A vár melletti fürdőt nem próbáltam, kevés időm volt és azt a gyógyvizes medencékben töltöttem. Teljes leírás

Elhelyezés
A szálloda nagyon jó fekvésű, egy dombon fekszik, a fürdő gyalog 5 percnyire volt, a városközpont pedig 10 percnyire. Az épület kívülről nem nagyon mutatós, de belül kellemes, felújított. Az északi fekvésű szobákba behallatszik a helyi útról a zaj. A szállodában volt 2 lift, a szobák szépek, új a berendezés, csendesek.

Ellátás
A svédasztalos reggeli kínálata gazdagabb is lehetett volna, de a vacsorák annak, aki hozzászokott a szállodai koszthoz , jók. Legközelebb csak reggelit rendelnék és ebédelni, vacsorázni inkább a 10 percnyire fekvő városba járnék, ahol sok az étterem, kitűnően főznek és az árak a szállodai árakhoz hasonlóak.

Hotel szolgáltatások
A személyzet nagyon kedves, előzékeny. A hallban volt biliárd és bár. Kezeléseket közvetlenül a fürdőben rendeltem, megfizettem és a szálloda recepcióján egy bizonyos összeget megtérítettek belőle. A szobákon volt telefon, úgy is lehet kezelést rendelni.

Tengerpart
A termálfürdő melletti strandon nem voltam, nem volt rá időm. Csak arra jártam és tisztának tűnt, egy nagy területen van, hallatszottak a szórakoztató programok.

Összegzés
A fürdő nagyon tetszett, újra elmennék és ismét a Regiában szeretnék lakni, de csak szállást rendelnék reggelivel. A kezeléseket egymagam választanám ki, ott a helyszínen. Legalább egy hétre mennék.

Strnadová Šárka, 2008.09.05., Tartózkodás időpontja: 2008.08.15 - 08.19.
Régió: Szlovákia Szlovákia, Nyugat-Szlovákia, : Regia

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (9) Nem (0)

Összesen: Tökéletes pihenés volt. Kellemes meglepetést okozott. Kellemes a légkör és kedves a személyzet.

Bevezetés
Tökéletes pihenés volt. Kellemes meglepetést okozott. Kellemes a légkör és kedves a személyzet. Teljes leírás

Elhelyezés
Nem új, de nem is egy régi szálloda. Nem luxus színvonalú, de a 3 csillagos kategóriának és az árnak megfelelt. Egy nagy szobát kaptunk, holott csak egy kétágyas szobát kértünk pótággyal. Kaptunk egy háromágyas szobát. Az ágyakat összetoltuk.

Ellátás
Svédasztalos volt a reggeli. A reggeli vége felé már kevesebb volt az étel, de ha kértük, készségesen pótolták. Teljes panziónk volt, mindig kínáltak 6 féle ételt. Ebéd és vacsora alkalmával salátabár is volt. Szuper csapolt Kofolát kínáltak, a 3 deci 15 koronába került. Az étteremben és a bárban olcsók az italok. Az étterem nem légkondícionált, remélem ezt is megoldják.

Hotel szolgáltatások
Egy welness hetet töltöttünk ott, naponta 2-3 kezeléssel. Figyelembe vették, hogy gyerekkel vagyunk és a masszázsokon külön-külön vettünk részt. Az ismerőseink, akik gyerek nélkül voltak, egyszerre vettek rajta részt. A városközpontba délután járt egy ingyenes szállodai autóbusz. A sofőr egy külön fejezet..voltak észrevételeink, de erről nem szeretnék említést tenni, mert az igazgatóval végül ezt elintéztük. Meglepett a kora, de a férjem szerint egy ügyes. A szállodai személyzet nagyon kedves, barátságos, ahogy az igazgató is.

Tengerpart
A medence mellett volt egy szállodai terasz ingyenes nyugágyakkal. A medence fedett, nyáron 32 fokos volt a víz, hűvösebb is lehetett volna, de ez egyéntől függ...A fiamnak nagyon tetszett...

Összegzés
Sokáig gondolkodtunk, a tengerhez vagy Szlovákiába utazzunk-e. Személyenként 7 éjszaka, teljes panzióval és napi 2 kezeléssel 9 ezer korona körül volt. Megérte. Mindenkinek ajánlom, aki nem akar, vagy nem mehet a tengerhez. Pőstyénbe érdemes elmenni, szép hely. Ha a szállodában bérel kerékpárt a délutáni szórakozás is biztosított.

S. Aďa, 2008.08.28., Tartózkodás időpontja: 2008.08.17 - 08.24.
Régió: Szlovákia Szlovákia, Nyugat-Szlovákia, : Máj

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (4) Nem (1)

1 fénykép

Összesen: Mesés nyaralás volt, szívesen megismételném - nemcsak én, hanem a 77 éves édesanyám is.

Bevezetés
Mesés nyaralás volt, szívesen megismételném - nemcsak én, hanem a 77 éves édesanyám is. Teljes leírás

Elhelyezés
Barriérmentes a szállás, volt lift, az erkélyes szobák tágasak, volt TV is. A szobalány naponta alaposan kitakarított, kedves, készséges volt.

Ellátás
Svédasztalos reggeli volt, meleg ételek és hidegtálak - tojás, virsli, hentesáru, különféle sajtok, kenők, hal, friss gyümölcs, zöldség, pár fajta édes és sós péksütemény, joghurt, aszalt gyümölcs, joghurt, kefír, tej, tea, kávé - semmi sem hiányzott. A vacsorát szervírozták, 4 féléből választhattunk, nagyon finom volt az étel, az adagok is megfeleőek, salátabár is volt.

Hotel szolgáltatások
Volt medence, terasz, ezt gyakran igénybe vettük, kicsi, de megfelelő, volt konditerem, de a korunkra való tekintettel, oda csak benéztünk, volt egy kávézó, a szabadban is üldögélhettünk. A pincér mindig készséges volt. Hétköznapokon egy kisbusz ingyen szállított bennünket a városközpontba és vissza - a sofőr is nagyon készséges volt. Tanácsot adott, hová érdemes elmenni. Voltak procedúrák, fürdő...ezzel is elégedettek voltunk. A személyzet előzékeny.

Tengerpart
Nem volt, csak egy fedett medence és egy terasz, ahol napozni lehetett.

Összegzés
Tökéletes, idén újra elmegyünk, nagyszerű fürdőváros és az árak is megfelelőek.

Kučerová Zdeňka, 2008.05.27., Tartózkodás időpontja: 2007.08.19 - 08.25.
Régió: Szlovákia Szlovákia, Nyugat-Szlovákia, : Máj

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (4) Nem (1)

Összesen: 8,7 A kirándulás alatt idegenvezetővel nem találkoztunk. A szállodában ugyanazokat a papírokat töltették ki velünk, amit a kirándulás előtt...

• 8,6 Szállás
  • 9,6 Ellátás
  • 8 Környék
  • 8 Alapár

Bevezetés
A kirándulás alatt idegenvezetővel nem találkoztunk. A szállodában ugyanazokat a papírokat töltették ki velünk, amit a kirándulás előtt már kitöltöttünk. Teljes leírás

Elhelyezés
A prospektus ajánlatának megfelelő.

Ellátás
Nagyon jó választék volt finom ételekből. A vacsoránál a megrendelt italokra háromnegyed órát is vártunk.

Nem volt.

Tengerpart
Nyugodt helyen fekvő kellemes szálloda.

Kubínová Petra, 2008.01.09., Tartózkodás időpontja: 2007.12.23 - 12.20.
Régió: Szlovákia Szlovákia, Nyugat-Szlovákia, : Slovakia

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (3) Nem (0)