2022-ben a turizmus: hálózatban stabil a növekedés!

Az Invia franchise-hálózatának 2016-os indulása óta elért, és a pandémia időszakát is sikerrel áthidaló eredményei alapján – a közelmúltban csatlakozott a hálózathoz Pápa, hamarosan pedig Nyíregyházán nyílik új iroda – ma már kijelenthetjük, hogy a stabilan kiszámítható növekedés nemzetközi háttérrel, és az ennek révén elérhető adminisztrációs könnyebbséggel többé nem álom: hálózatban, közösen növekedve mindenki számára elérhető lehetőség.

A jelenleg országosan 25 helyszínen működő, többek közt a nemrég nyílt Etele Plázában is megtalálható, hazánkban lassan 15 éve elérhető Invia-irodák mindegyikében az utazni vágyók az Invia.hu-tól megszokott széles és minőségi kínálatot, gyors és kényelmes ügyintézést és személyre szabott asszisztenciát találnak. Ennek híre mára széles körben ismert, hiszen a nemzetközi hátterű Invia cégcsoport magyarországi tagjaként a márkát évek óta tudatosan építi a szakemberekből, partnerirodákból és az évről évre növekvő számú, elégedett ügyfelekből álló közösség a tévéreklámoktól kezdve az erős online jelenléten át a személyes ajánlásokig.

Ennek köszönhető az is, hogy az elmúlt – a turizmusban példa nélkülien nehéz – években sem kényszerült befejezni működését a cégcsoport, sőt, az átrendeződő igények mentén keletkező erőforrásokat új fejlesztésekre fordította.

Bár az ENSZ Turisztikai Világszervezet jelentése szerint 2021-ben a nemzetközi turizmus 70 százalékkal alatta maradt a 2020-as évinek, a cégcsoport által elért eredmények ennél csekélyebb mértékben csökkentek, ráadásul a vírus hullámainak szüneteiben az utazási kedv erősödését minden esetben megérezte az Invia franchise-hálózata, és az elsők között tudtak ezekre a szünetekre visszaállni a korábban megszokott működésre. Ennek egyik kulcsa e működés rugalmas, mégis stabil feltételrendszere, amely folyamatosan új lábakkal gazdagodik, és teszi a lehetővé az Invia brand zászlaja alatt dolgozó irodáknak, hogy a magyar piacon sokszor az elsőként, néha pedig az egyedüliként férjenek hozzá olyan, az utazási szakértők munkáját és az utasok kényelmét szolgáló fejlesztésekhez, amelyek révén versenyképességükhöz nem férhet kétség, így a működésükben rejlő növekedési potenciált igazán jó esélyekkel használhatják ki.

2022-ben a turizmus: várjuk az Invia.hu fedélzetén!

Az Invia franchise-hálózatának tagjai belépésükkel a jó gyakorlatok és a kiemelkedő színvonalú képzések mellett ezekhez a fejlesztésekhez is hozzáférést, a működtetésükhöz pedig minden támogatást megkapnak. Ugyanez vonatkozik az operatív feladatokra is, amelyekben a központ erőforrásaival a hálózat tagjai közösen gazdálkodva optimalizálják ráfordításaikat – vagyis az értékesítést követően felmerülő adminisztratív kötelezettségeket a központnak átadva a hálózati irodák foglalkozhatnak azokkal az értékekkel, amelyeket ők biztosítanak a rendszer számára: helyismeretük gyümölcsözőre fordításával, valamint saját közönségük és személyes kapcsolataik ápolásával.

Ismerje meg a program részleteit, további információkért pedig vegye fel a kapcsolatot az Invia.hu franchise-managerével:

Szokodi Béla

+36 1 501 5643

szokodi.bela@invia.hu

Forrás: turizmus.com

turizmus.com

Megjelent: 2022.01.20.