Veronika T.
Ellenőrzött vélemény (Invia.sk) Tartózkodás időpontja: 2025.08.25 - 09.02. Értékelve: Szeptember 2025
Christofinia Értékelés: 4/5 Ciprus, Agia Napa
A Hotel Christofinia nem felel meg a 4*-os szabványoknak – a szobák dohosak voltak, a légkondicionáló túl erősen fújt, mindannyiunknak problémái voltak vele, a rossz higiénia és a szálloda általános megoldása, az étel pedig olcsó félkész termékek szintjén volt, friss gyümölcs nélkül. Többször is rosszul lettünk az ételtől, és a 8 nap alatt egyetlen banánt sem ettünk. Az egyetlen pozitívum a nagyon segítőkész személyzet volt, akik mindent megtettek. Legközelebb mindenképpen Protarasban ajánlom a szállást, ahol szebb strandok és magasabb színvonalú szállodák vannak.
A Hotel Christofinia nem felel meg a 4*-os szabványoknak – a szobák dohosak voltak, a légkondicionáló túl erősen fújt, mindannyiunknak problémái voltak vele, a rossz higiénia és a szálloda általános megoldása, az étel pedig olcsó félkész termékek szintjén volt, friss gyümölcs nélkül. Többször is rosszul lettünk az ételtől, és a 8 nap alatt egyetlen banánt sem ettünk. Az egyetlen pozitívum a nagyon segítőkész személyzet volt, akik mindent megtettek. Legközelebb mindenképpen Protarasban ajánlom a szállást, ahol szebb strandok és magasabb színvonalú szállodák vannak.
Elhelyezés
A szállás nagyon csalódást okozott - a szobák dohosak voltak, a folyosók nem voltak szellőztetve, a fürdőszoba ajtaja a nedvességtől korhadt, a franciaágy pedig csak két egyszemélyes ágy volt, amelyek alvás közben elváltak egymástól. A szobából a panelekre nyíló kilátás volt, és a konyhából kellemetlen szag áradt.
Ellátás
Az étel nagyon gyenge színvonalú volt – többnyire olcsó félkész termékek, rántott ételek, gyakran odaégve vagy nem kellően átsütve. Friss gyümölcs és zöldség gyakorlatilag hiányzott, 8 napja egyetlen banánt sem ettünk. A büfé silány volt, a saláták fonnyadtak, és többször is rosszul lettünk az ételtől. De a szálláson kívül más volt a helyzet. Rengeteg étterem volt a világ minden tájáról, ahol friss, ízletes és kiváló minőségű ételeket készítettek.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai nem voltak egységesek - a személyzet (pincérek, pultosok, szobalányok és vezetők) nagyon kedvesek, segítőkészek és szorgalmasak voltak, mindent megtettek. Másrészt maga a szálloda vezetősége és az egész vezetés nem felel meg a 4-es színvonalnak, és nem tudja biztosítani a szállás vagy az étkezés minőségét.
Tengerpart
A Nissi strand az egyik legszebb, amit valaha láttam. Idén azonban rossz időpontot választottunk, a tenger algákkal volt tele.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)