Marek
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.06.30 - 07.05. Értékelve: Július 2024
Citymax Al Barsha at the Mall Értékelés: 3/5 Egyesült Arab Emírségek, Dubai
az utazási iroda összbenyomása az, hogy többet nem venném igénybe a szolgáltatásait. Az indulás részleteit nem küldték ki időben, 7-3 nappal az indulás előtt kell lennie, kétszer kellett sürgetnem. A pontosítás németül történt, így az utazási iroda csak továbbította. Repülési késés volt, ami megtörténhet, de mivel a következő folytatólagos járat nem jött ki, és 5 órás késéssel érkezett meg a célállomás, ebben a modern korban az utazási kártyának nincs megoldása elhalasztja a transzfert a repülőtérről a szállodába, és tájékoztassa a szállodát, hogy az ügyfél későbbi fuvart kér. A taxisofőr megoldotta, persze az utas azt írta, hogy nem érdekli, hogy ez a légitársaság problémája és nem az övé, mégis elég volt értesíteni a szállodát, hogy az ügyfél öt órával később a repülőtéren lesz. a következő járat számát. Tökéletlen és érthetetlen, miért kell ezt a kliensnek magának megoldania. Egy másik probléma induláskor, két nappal indulás előtt ismét egy német nyelvű értesítést kapott az utazási irodától, hogy az indulás 5 órával korábban lesz, mint a szerződésben szerepelt, és váratlanul 5 órát töltött a repülőtéren, mert az indulás végül a eredeti, ahogy a szerződésben szerepelt, tényleg nem is lehetett volna jobb nyaralás. Ezzel szeretném megköszönni és soha többé. Nem fogok reklámozni, mert ez csak kifogás lesz, hogy mennyi van, és hogy a szorgalom már nem divat.
az utazási iroda összbenyomása az, hogy többet nem venném igénybe a szolgáltatásait. Az indulás részleteit nem küldték ki időben, 7-3 nappal az indulás előtt kell lennie, kétszer kellett sürgetnem. A pontosítás németül történt, így az utazási iroda csak továbbította. Repülési késés volt, ami megtörténhet, de mivel a következő folytatólagos járat nem jött ki, és 5 órás késéssel érkezett meg a célállomás, ebben a modern korban az utazási kártyának nincs megoldása elhalasztja a transzfert a repülőtérről a szállodába, és tájékoztassa a szállodát, hogy az ügyfél későbbi fuvart kér. A taxisofőr megoldotta, persze az utas azt írta, hogy nem érdekli, hogy ez a légitársaság problémája és nem az övé, mégis elég volt értesíteni a szállodát, hogy az ügyfél öt órával később a repülőtéren lesz. a következő járat számát. Tökéletlen és érthetetlen, miért kell ezt a kliensnek magának megoldania. Egy másik probléma induláskor, két nappal indulás előtt ismét egy német nyelvű értesítést kapott az utazási irodától, hogy az indulás 5 órával korábban lesz, mint a szerződésben szerepelt, és váratlanul 5 órát töltött a repülőtéren, mert az indulás végül a eredeti, ahogy a szerződésben szerepelt, tényleg nem is lehetett volna jobb nyaralás. Ezzel szeretném megköszönni és soha többé. Nem fogok reklámozni, mert ez csak kifogás lesz, hogy mennyi van, és hogy a szorgalom már nem divat.
Elhelyezés
szállás minden rendben van, mindent dicsérek
Ellátás
étel minden rendben van
Szállás szolgáltatások
a szállodai szolgáltatások rendben vannak
Tengerpart
nem használtam
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (2) (0)