Vojtěch P.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.10.28 - 11.03. Értékelve: November 2025
Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort Hurghada) Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
A szálloda felújítás alatt állt, és kaptunk egy szobát, ami pont alatta volt. Az utazási iroda hölgye a fizetés után azt állította, hogy a felújítás az épület egy külön részében történik. Reggel 7-kor nehézgépek, például légkalapács és bontókalapácsok ébresztettek minket. Kaptunk egy másik szobát, de egy őrült ágyat és párnát. Éjszakánként 3-5 alkalommal keltünk fel. A strandról hallani lehetett az épület egy másik részében zajló felújítást, ami minden reggel éjfélig tartott. Megpróbálták zenével elnyomni, ami nem volt éppen pihentető. Az étel elég rossz és elég ismétlődő volt. Leginkább péksüteményeket és zöldségeket ettünk. Senki sem mondta meg az indulás előtti napon, hogy ki és mikor fog minket értem. Egy órát töltöttem azzal, hogy megtudjam, mi a helyzet, és egyesével felhívtam 3 embert a személyzetből, hogy elintézzük. Ha nem ismerem a nyelveket, valószínűleg el sem mentem volna. Nem érdekelt senki, és senki sem tudott semmit. A medencék koszosak voltak, és a munkások egész nap szemetet dobáltak a medence melletti lagúnába a gyalogosúton keresztül, úgyhogy az emberek feje fölött repült. Szeretnék némi kártérítést kapni, mert nagyon szörnyű nyaralás volt. Még akkor is, ha újra lazább lesz a munkarendem, azon gondolkodom, hogy panaszt teszek és közzéteszem a videókat. A méretük miatt nem lehet feltölteni őket e-mailben, ezért még nem nyújtottam be panaszt.
A szálloda felújítás alatt állt, és kaptunk egy szobát, ami pont alatta volt. Az utazási iroda hölgye a fizetés után azt állította, hogy a felújítás az épület egy külön részében történik. Reggel 7-kor nehézgépek, például légkalapács és bontókalapácsok ébresztettek minket. Kaptunk egy másik szobát, de egy őrült ágyat és párnát. Éjszakánként 3-5 alkalommal keltünk fel. A strandról hallani lehetett az épület egy másik részében zajló felújítást, ami minden reggel éjfélig tartott. Megpróbálták zenével elnyomni, ami nem volt éppen pihentető. Az étel elég rossz és elég ismétlődő volt. Leginkább péksüteményeket és zöldségeket ettünk. Senki sem mondta meg az indulás előtti napon, hogy ki és mikor fog minket értem. Egy órát töltöttem azzal, hogy megtudjam, mi a helyzet, és egyesével felhívtam 3 embert a személyzetből, hogy elintézzük. Ha nem ismerem a nyelveket, valószínűleg el sem mentem volna. Nem érdekelt senki, és senki sem tudott semmit. A medencék koszosak voltak, és a munkások egész nap szemetet dobáltak a medence melletti lagúnába a gyalogosúton keresztül, úgyhogy az emberek feje fölött repült. Szeretnék némi kártérítést kapni, mert nagyon szörnyű nyaralás volt. Még akkor is, ha újra lazább lesz a munkarendem, azon gondolkodom, hogy panaszt teszek és közzéteszem a videókat. A méretük miatt nem lehet feltölteni őket e-mailben, ezért még nem nyújtottam be panaszt.
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)





































