Egyiptom - Hurghada Egyiptom

• Repülési menetidő

04:10

• Leírás

Hurghada a múlt század elején, mint halászfalu lett megalapítva, ma már modern, nagystílű turistaközpont. Tulajdonképpen a Vörös-tenger partján 20 km hosszan húzódó sávban épült szállodakomplexumokról van szó. Azt a tényt tekintve, hogy a terület jelenleg a legkeresettebb tengerparti helyekhez tartozik, elmondhatjuk, hogy kissé veszített eredeti, egykori varázsából.

A kiépített közlekedési infrastruktúra lehetővé teszi, hogy könnyűszerrel a városba, illetve onnan kijussunk. Hurghadában ajánlatos mikrobusszal, vagy taxival közlekedni. Igényeinkhez megfelelő szállást taláni ezen a helyen egyáltalán nem probléma. Megszállhatunk például a Conrad International szállodában, amelyet saját öböllel rendelkező kis villák alkotnak A Jasmin Village komfortos bungallói szintén nem elhanyagolhatóak. Szórakozásra vízi aktivitások, valamint squash közben is alkalmunk nyílik. A Magawish Village bungallói különleges szolgáltatásokat nyújtanak Közvetlenül a szállodában ingyenes gyermekfelügyeletet kérhetünk. A szálloda ezen kívül vendégeinek búvártanfolyamot is ajánl.

Hurghadához hozzátartoznak a luxuséttermek és a tipikus kis arab kávézók, bevásárlóközpontok, piacok, klubbok, bárok és kaszinók. Kulturális szemponból a legérdekesebb városrész Dahar. A forgalmas, sátorokkal, bazárral és üzletekkel tarkított utcák szuvenírvásárlásra invitálnak, míg a mecsetek áhítatra intenek. Hurghada egyben fürdőváros is. A turisták ide nem csak ismeretterjesztés céljából, hanem gyógyulni is jönnek.A megannyi csodálatos zátonynak köszönhetően sok búvárral találkozhatunk, a kedvező széljárásnak köszönhetően egyben sok hullámlovassal, jachtingolóval és a vízi sportok egyéb kedvelőivel. A tenger élővilága után érdeklődők nem hagyhatják ki a múzeum és akvárium megtekintését, ahol a Vörös-tenger flórájának és faunájának komplett gyűjteményét láthatjuk. A Hurghada környéki tengerpart eléggé tagolt, ezért nem szabad elszalasztani a lehetőséget, hogy ellátogassunk az itt található szigetek egyikére. Ellátogathatunk Giftunra, Shadwan, Shrab Abu Shiban, valamint Shrab el-Erg szigetekre.

Hurghada fekvése a műemlékek szempontjából stratégiainak tekinthető. A fakultatív kirándulások alkalmával ellátogathatunk Luxorba, Karnakba, Kairóba, vagy Gízába. Hurghadától mintegy 30 kilométerre északra fekszik El Gouna, a lagúnákkal övezett kis falu, ahová mindenképpen érdemes ellátogatni. A helyi autóbuszjáratokkal megbízhatóan oda-illetve visszajuthatunk. El Gounában található a híres nemzetközi golfcentrum, a Steigenberger Golf Resort. Néhány kilométerrel távolabb, egy fészigeten fekszik Soma Bay. A vízisportokon kívül itt szintén hódolhatunk a golfnak is. A terület további közkedvelt nyaralóhelyei Safaga és Makadi Bay.

Legújabb értékelések Egyiptom - Hurghada

Összesen: 9.6 Életem egyik legszebb nyaralását töltöttem el itt. Csodás környezetben, végig biztonságban, maximális elégedettséggel. A lelkünk egy...

• 9 Szállás

Összegzés:
Életem egyik legszebb nyaralását töltöttem el itt. Csodás környezetben, végig biztonságban, maximális elégedettséggel. A lelkünk egy része ott is maradt. Teljes leírás

Elhelyezés
Pont olyan szobát kaptam amilyet szerettem volna, hófehér szép bútorokkal. Tökéletesen tiszta volt minden, az elhelyezkedése is megfelelő volt. Az egész épület, szálloda maga volt a csoda.

Ellátás
Hihetetlen választék mindenben, finom friss ételek, reggeltől-estig maximális vendéglátás.

Hotel szolgáltatások
Megfelelő volt, az edzőterem hiányát éretük picit.

Tengerpart
A tengerpart 100 méterre van a szállodától. Több kisebb oda vezető úton le lehet jutni csodás kerten keresztül.

Tiszta a strand, a part, nem volt zsúfolt. A víz május elején fürdésre alkalmas volt. Jó volt.

Lévay Ágnes, 2022.05.19., Tartózkodás időpontja: 2022.05.06 - 05.13.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Hurghada, Szállás: The Grand Palace

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 9.6 Nagyon jó volt.

• 9 Környék
  • 9 Alapár

Nagyon jó volt. Teljes leírás

Tiszta rendes nagyon jo

Tengerpart
Sajnos a szálloda partjáról nem tudtunk sétálni mert a másik szálloda nem engedett tovább

Szilágyi Mária, 2022.05.18., Tartózkodás időpontja: 2022.05.08 - 05.15.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Hurghada, Szállás: Solymar Soma Beach

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 3.8 Nagy csalódás volt. 8 alkalommal voltam Egyiptomban, ez volt ár-érték arányban a legrosszabb utam.

• 3.5 Szállás
  • 4 Ellátás
  • 5 Környék
  • 3 Alapár

Összegzés:
Nagy csalódás volt. 8 alkalommal voltam Egyiptomban, ez volt ár-érték arányban a legrosszabb utam. Teljes leírás

Elhelyezés
A szobák nem tiszták, az ágynemű, törülköző nem fehér, piszkosszürke. Nem volt kiakasztható tábla [ne zavarjon, szobatakarítást kérek] régi, rosszminőségű tv, nincs vízmelegítő, rossz, gyenge világítás [borotválkozás, női arcápolás szinte lehetetlen]

Ellátás
1 héten keresztül azonos főételválaszték. A párolt marhahús taplókemény, csak a sült csirke és a rántott hal ehető.

Hotel szolgáltatások
A személyzetet vadászni kell, vagy akkor dörömbölnek, amikor pihenne, aludna a vendég. A porta nem számlához irja a kért szolgáltatást, kp-t kért, a pénzváltó automata üres.

Nincs különösebb probléma.

Dr. Váradi Attila, 2022.05.18., Tartózkodás időpontja: 2022.05.08 - 05.15.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Hurghada, Szállás: Makadi Palace

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 Nagyon jó választás volt, a számunkra ideális időjárásban. Az emberek mindig mosolyognak és kedvesek.

Összegzés:
Nagyon jó választás volt, a számunkra ideális időjárásban. Az emberek mindig mosolyognak és kedvesek. Teljes leírás

Elhelyezés
Teljesen megfelelt. Tiszta, minden nap takarított szoba, vizesblokk, jól működő klíma, TV és internet.

Ellátás
Minden is volt, mi szem-szájnak ingere.

Hallottam ahogy egy gluténérzékeny hölgynek állítja össze a főszakács az étrendjét.

Tengerpart
Csodálatos élővilág, kellemes víz, homokos part.

Máthé Valter László, 2022.05.18., Tartózkodás időpontja: 2022.05.08 - 05.15.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Hurghada, Szállás: Sunrise Royal Makadi Resort & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 Csodálatos egy hetet töltöttünk a Grand Makadiban, minden szermpontból tökéletes volt.

Összegzés:
Csodálatos egy hetet töltöttünk a Grand Makadiban, minden szermpontból tökéletes volt. Teljes leírás

Elhelyezés
A szobák tiszták, rendezettek, minden nap takarították, az elhelyezkedés is kiváló volt, kilátással a medencére, illetve a tengerre.

Ellátás
Ellátással is teljesen elégedettek voltunk. All inclusive ellátás, snack bár, italbár állt rendelkezésre egész nap.

Hotel szolgáltatások
A hotelben animátorok is dolgoznak, bár mi ezeken a programokon nem vettünk részt.

Tengerpart
A hotel mellett közvetlenül van egy móló, a tengerbe jutás ezen keresztül történt. A víz kristálytiszta, élővilág káprázatos.

A móló mellett van homokos tengerpartja is a hotelnek.

Bóta Katalin, 2022.05.18., Tartózkodás időpontja: 2022.05.08 - 05.15.