Maciej A.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2024.08.29 - 09.06. Értékelve: Szeptember 2024
Mövenpick Resort & Spa El Gouna Értékelés: 5/5 Egyiptom, Hurghada
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Az ünnepi élményt Ahmed Hagar front office menedzser rontotta el. Kijelentkezés 12:00 és transzfer a szállodából a repülőtérre 18:30. A recepción két lehetőségünk van - vagy felár fizet egy fél napra a szobáért, 120 euró körül, vagy hagyjuk a szállodai törölközőkártyánkat és kihasználjuk a szálloda nyújtotta lehetőségeket. Arról nincs információ, hogy az étkezést már kifizették. Kimentünk kajálni, és közben körülvették a személyzetet, akik bejelentették, hogy fizetni kell! Kétszer kértem őket, hogy menjenek el és fejezzük be az étkezést, de semmi nem jött ki a szájukon. Elmentünk a recepcióra, de a menedzser nem fogadta el a magyarázatot, csak nevetett, és azt mondta, hogy ha nem fizetek, nem hagyom el a szállodát. Menedzser szint - Jabadabadu Caveman....
Elhelyezés
Tágas szoba kb.
Ellátás
Nagyon jó minőségű étel.
Szállás szolgáltatások
Nem használtuk
Tengerpart
Rendben
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)