Ladislav K.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2023.11.13 - 11.19. Értékelve: November 2023
The Three Corners Sunny Beach Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada
Az utazási iroda részéről a szervezés rendben volt. Érkezésünkkor egy egyiptomi szabványnak megfelelő busszal vittek el minket a repülőtérről. A szállodába érkezéskor a recepción egy aktív recepciós fogadott minket, aki közölte, hogy jelenleg nincs szabad szoba. Csomagjainkat egy szabadon megközelíthető helyiségben helyeztük el, ami nem volt zárva és csak kamera volt. Utána elmentünk reggelizni, és amikor visszajöttünk a reggeliből, még mindig nem volt szabad szobánk, így azt mondták, hogy átöltözhetünk a csomagmegőrzőben, és menjünk a tengerhez. Átöltözés közben megtudtuk, hogy kamera volt a szobában. 12:00 körül kaptunk szobát, amikor a szoba nem felelt meg a képeknek. Azt mondták nekünk, hogy a képeken látható szobák úgynevezett prémium szobák, amelyekért éjszakánként plusz 10 dollárt kell fizetnünk. Így hát ebben a szobában maradtunk, ahol az ajtózár egy intelligens kártya, amely többször is nem működött nekünk, és néha egy percig is eltartott, amíg a zár kioldott. Kb. 2 napig foglalkoztunk ezzel a recepcióval, amikor is csak új kártyát kaptunk és az első zárolás után újra leállt a kártya. Így kaptunk 8 kártyát és csak ezután döntött valaki a recepción, hogy megjavítja a zárat. Továbbá a szomszédos szállodában, amely közvetlenül a szobánk mellett volt, hangos zene szólt minden nap 24:00 óráig. Körülbelül minden második este a személyzet végigjárta az egész üdülőhelyet egy füstöt kibocsátó készülékkel, ahol ennek a nagyon sűrű füstnek rossz szaga volt, és nehéz volt belélegezni. Ez állítólag a szúnyogok kiirtását szolgálta, amikor még nagyon sok szúnyog volt az üdülőhelyen. Ami a tengert illeti, a strandtól 100-200 méteres távolságban még térdig, legfeljebb derékig volt a mélység, így úszásra csak ennek a távnak a leküzdése után volt lehetőség.
Az utazási iroda részéről a szervezés rendben volt. Érkezésünkkor egy egyiptomi szabványnak megfelelő busszal vittek el minket a repülőtérről. A szállodába érkezéskor a recepción egy aktív recepciós fogadott minket, aki közölte, hogy jelenleg nincs szabad szoba. Csomagjainkat egy szabadon megközelíthető helyiségben helyeztük el, ami nem volt zárva és csak kamera volt. Utána elmentünk reggelizni, és amikor visszajöttünk a reggeliből, még mindig nem volt szabad szobánk, így azt mondták, hogy átöltözhetünk a csomagmegőrzőben, és menjünk a tengerhez. Átöltözés közben megtudtuk, hogy kamera volt a szobában. 12:00 körül kaptunk szobát, amikor a szoba nem felelt meg a képeknek. Azt mondták nekünk, hogy a képeken látható szobák úgynevezett prémium szobák, amelyekért éjszakánként plusz 10 dollárt kell fizetnünk. Így hát ebben a szobában maradtunk, ahol az ajtózár egy intelligens kártya, amely többször is nem működött nekünk, és néha egy percig is eltartott, amíg a zár kioldott. Kb. 2 napig foglalkoztunk ezzel a recepcióval, amikor is csak új kártyát kaptunk és az első zárolás után újra leállt a kártya. Így kaptunk 8 kártyát és csak ezután döntött valaki a recepción, hogy megjavítja a zárat. Továbbá a szomszédos szállodában, amely közvetlenül a szobánk mellett volt, hangos zene szólt minden nap 24:00 óráig. Körülbelül minden második este a személyzet végigjárta az egész üdülőhelyet egy füstöt kibocsátó készülékkel, ahol ennek a nagyon sűrű füstnek rossz szaga volt, és nehéz volt belélegezni. Ez állítólag a szúnyogok kiirtását szolgálta, amikor még nagyon sok szúnyog volt az üdülőhelyen. Ami a tengert illeti, a strandtól 100-200 méteres távolságban még térdig, legfeljebb derékig volt a mélység, így úszásra csak ennek a távnak a leküzdése után volt lehetőség.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)