Indulás előtt 2 nappal a járatunkat 1 nappal előbbre helyezték át, ami problémás volt, mert nem volt aki elvigyen minket a reptérre. Miután megkaptam a járat közel egy napos változásáról szóló tájékoztatást, felhívtam az utazási irodát, hogy nem lesz-e probléma a szállással, és biztosítottak, hogy nem lesz probléma, a járat elhalasztása esetén ezt egyeztetik a szállodával, számítanak a korábban érkező vendégekre. Valójában reggel 6-kor érkeztünk meg a szállodába, és azt mondták, hogy nincs szállásuk, sem étel, sem ital 14 óráig. Ez arra kényszerített minket, hogy a saját pénzünkből vegyünk egy plusz nap szállást a szállodában, hogy legalább enni-inni tudjunk. Amikor erről panaszkodtam a küldöttnek, rámutatott az általános szerződési feltételekre, és amikor felhívtam a figyelmet arra, hogy az utazási irodával telefonon mást mondtak, csak megvonta a vállát. Továbbá a nyaralásunk 2. napján ismét elhalasztották a visszautazásunkat, így nem volt időnk a szállodában az utolsó étkezésre, a reggelire. A küldött elmondta, hogy ezért kapunk egy reggeli csomagot, amit senki nem adott nekünk, és amikor a recepción megkérdeztem erről a csomagról, hoztak egy csomagolt italt. A túrán szereplő másik hamis információ az állítólagos WIFI a szobákban, maguk a recepciósok bevallották nekem, hogy ez a WIFI nem működik, és 25 EUR-ért ajánlottak egy SIM-kártyát, míg a túra megrendelésekor megbizonyosodtam arról, hogy az utazási irodának nem volt információja arról, hogy a szállodában WIFI-problémák vannak, ezért ezt az információt adom Önöknek, a WIFI valóban nem erősíti meg a szobákban.