Tamás Krisztián T.
Ellenőrzött vélemény (Invia.hu) Tartózkodás időpontja: 2025.06.29 - 07.09. Értékelve: Július 2025
The V Luxury Resort Értékelés: 5/5 Egyiptom, Sahl Hasheesh
1. A szoba elfoglalása után szólnom kellett a takaritó személyzetnek hogy a nincs lecserélve az ágynemű, szőrszálak voltak rajta és büdös volt.
Az már csak hab volt a tortán hogy a 2 gyermek részére egyaltalán nem volt agynemű bekészítve sem törölközők, mintha nekik kb nem lenne fogalásuk.
2. A fürdőszobában a zuhanytálcából folyt ki a víz.
A csapban pedig a dugó ( ami erdetileg álitható) nem lehetett allitani szoval vagy kivettem teljesen vagy nem folyt le rendesen a víz.
3. A klima rednkívül hangos volt, éjszaka ha bekapcsoltam nem lehetett aludni tőle és néha kellemetlen szagú levegőt fújt.
4. A minibárhűtőnek égett szaga volt ha kinyitottam a szekrényt amiben el volt helyezve.
5. Az éttermben rendszeresen várni kellett hogy egyáltalán evőeszközt kapjunk.
Tányéroknal ugyanez volt a helyzet gyakorlatilag vadászni kellett.
A 4 fős asztalokra szinte mindig 2 teríték volt feltéve.
6. Az ételek a rendszeresen lefogytak a főrdőben, gyakorlatilag mindig várni kellett még egy vacak sültkrumlira is, a húsokról nem is beszélve .
Hiaba sütöttek 4-féle húst egymas mellett volt olyan h minden melegentartó üresen állt.
Az egyik reggelinél kértem 2 gerezd fokhagymát az egyik menedzsertől aki felülegyelte a dolgokat aki szólt a chef-nek.
A chef mielőtt bement volna érte a konyhára kötbejárta az egesz éttermet minden is csinalt es miután ujra szoltam 15 perc után bement a konyhára es 3 perc mulva kijött hogy nincs.
Egy étteremben ... fokhagyma...
7. Hozzáteszem amiatt kértem meet az ételektől az egesz csalad napokon át tartó hasmenéssel küzdött, de ez ugye benne van ha egyiptomba utazunk.
8. Az illem sem az erősségük: amikor beálltunk a sorba mert minden üres volt es 2 gyermek várta mellettem a vacsorát, gyqkorlatilag odadobták elénk a húst amikor azt érezték hogy kezdünk türelmetlenek lenni.
Volt amikor a gyermekem tányérral a kezében ment ki az ajtón és jött szembe a személyzet egy tagja aki nem engedte előre, simán bejött előtte.
9. Fogaltunk az a la carte éttermbe is egy estére. (Brazil )
Rendeltünk előételnek sa
1. A szoba elfoglalása után szólnom kellett a takaritó személyzetnek hogy a nincs lecserélve az ágynemű, szőrszálak voltak rajta és büdös volt.
Az már csak hab volt a tortán hogy a 2 gyermek részére egyaltalán nem volt agynemű bekészítve sem törölközők, mintha nekik kb nem lenne fogalásuk.
2. A fürdőszobában a zuhanytálcából folyt ki a víz.
A csapban pedig a dugó ( ami erdetileg álitható) nem lehetett allitani szoval vagy kivettem teljesen vagy nem folyt le rendesen a víz.
3. A klima rednkívül hangos volt, éjszaka ha bekapcsoltam nem lehetett aludni tőle és néha kellemetlen szagú levegőt fújt.
4. A minibárhűtőnek égett szaga volt ha kinyitottam a szekrényt amiben el volt helyezve.
5. Az éttermben rendszeresen várni kellett hogy egyáltalán evőeszközt kapjunk.
Tányéroknal ugyanez volt a helyzet gyakorlatilag vadászni kellett.
A 4 fős asztalokra szinte mindig 2 teríték volt feltéve.
6. Az ételek a rendszeresen lefogytak a főrdőben, gyakorlatilag mindig várni kellett még egy vacak sültkrumlira is, a húsokról nem is beszélve .
Hiaba sütöttek 4-féle húst egymas mellett volt olyan h minden melegentartó üresen állt.
Az egyik reggelinél kértem 2 gerezd fokhagymát az egyik menedzsertől aki felülegyelte a dolgokat aki szólt a chef-nek.
A chef mielőtt bement volna érte a konyhára kötbejárta az egesz éttermet minden is csinalt es miután ujra szoltam 15 perc után bement a konyhára es 3 perc mulva kijött hogy nincs.
Egy étteremben ... fokhagyma...
7. Hozzáteszem amiatt kértem meet az ételektől az egesz csalad napokon át tartó hasmenéssel küzdött, de ez ugye benne van ha egyiptomba utazunk.
8. Az illem sem az erősségük: amikor beálltunk a sorba mert minden üres volt es 2 gyermek várta mellettem a vacsorát, gyqkorlatilag odadobták elénk a húst amikor azt érezték hogy kezdünk türelmetlenek lenni.
Volt amikor a gyermekem tányérral a kezében ment ki az ajtón és jött szembe a személyzet egy tagja aki nem engedte előre, simán bejött előtte.
9. Fogaltunk az a la carte éttermbe is egy estére. (Brazil )
Rendeltünk előételnek sa
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)