Összesített értékelés
A jó benyomáson a bárban lévő AI szolgáltatás rontott - lásd a szolgáltatások leírásánál.
Elhelyezés
A szállás ktűnő volt, a szobák tiszták, tágasak, tengerre nézett a kilátás, és természetes volt a rendszeres takarítás.
Ellátás
Az étkezés jó volt - reggeli, ebéd, vacsora, a szálloda színvonalának megfelelő.
Hotel szolgáltatások
Csak a bárban lévő kiszolgálásra szorítkoznék.
A szabadban lévő bárokban a személyzet passzív, jelentéktelen. Már a rendelés is nagyfokú türelmet igényelt, mivel nehéz volt magunkra felhívni a figyelmet. Az odahívott pincér különféle kifogásokat talált ki, mint pl. , hogy eltörött a kávéfőző, holott pár perc múlva működött, hogy a kért ital nem tartozik az AI-ba, pedig másutt gond nélkül kaptunk, nem akart egyszerre több italt hozni,... Az italokat mosatlan műanyagpoharakban kaptuk.
A szállodában lévő lobby bárban is hasonló volt a személyzet viselkedése, itt nehezebb volt a helyzet, mert az asztalokhoz hordták a rendelést , így jobban függöttünk tőlük. Vacsora után egészen éjfélig csak 2x tudtunk rendelni. Éjfélig volt érvényes az AI. Hihetetlenül sokáig tartott a rendelés. . Többször előfordult, hogy a hosszú várakozás után odajött a pincér és bejelentette, hogy nincs a kért italból, ezért újra kellett rendelnünk és ismét hosszan várakoznunk. A fél 12-kor rendlelt italokat sokszor már ki sem hozták, ha pedig éjfél lett, a pincér diadalittasan az órára mutatott, hogy nem érvényes az AI. Meg kelle említenem, hogy a személyzetnek borravalót is adtunk abban a reményben, hátha ez segít valamit...
Ahogy meggyőződhettünk róla, a szomszéd szállodákban, a Baron Palm Resortban és a Conrádban azonban minden normálisan működött. Csak a mi szállodánkban volt e téren gond a kiszolgáló személyzettel, amit azzal magyaráztam, hogy bizonyára motiválva vannak, hogy a vendég minél kevesebbet fogyasszon.
Tengerpart
A strand tökéletes volt, mindig tiszta, takarították. Volt elég nyugágy és napernyő is a nap bármelyik órájában. Ugyanez vonatkozott a medencére is.
Összegzés
A jó benyomást csak a bárban lévő kiszolgálás rontotta el - lásd fent, de ahogy meggyőződtünk róla, a Baron Palms Resort és a Conrad szállodákban minden rendesen működött, a gond csak ezzel a szállodával volt, a személyzetet bizonyára utasították és motiválták, hogy a vendégek minél kevesebbet fogyasszanak s ezáltal szálloda többet spórolhasson.