Egyiptom - Sharm El Sheikh Egyiptom

• Repülési menetidő

04:00

• Leírás

A város a Sínai-félsziget déli csücskében található. Ahogyan az itteni városok többsége, úgy Sharm el Sheikh is egykor beduin halászfalucska volt. Az eredeti település az évek során pulzáló, modern kori nyaralóhellyé alakult át. A város két különálló részre osztódik, az egyik maga a város a kikötővel, a másik a néhány kilométerre távolabb eső Naama Bay öböl, amely gyönyörű partszakasszal és magas kategóriájú szállodákkal büszkélkedik, amelyek egészen biztosan nem okoznak csalódást az odaérkezőknek.

Az átjárók és alagutak a várost könnyen megközelíthetővé teszik, például Kairóból. Közvetlenül a városban található a nemzetközi járatokat fogadó repülőtér. Szálást keresni nem tart sokáig, a város luxusszállodák, panziók és kisebb családi szállodák sokaságával büszkélkedik. A magánkempingek, valamint a Mövenpick és a Hilton szállodalánc szállodái széles árkategóriában kínálnak szálláshelyet.

Mi mindent találunk meg Sharm el Sheikhben? Tulajdonképpen mindent. ?zleteket, bevásárló- és szórakoztatóközpontokat, kulturális létesítményeket, bárokat, partmenti sétányokat, éjjeli szórakozási lehetőségeket és természetesen műemlékeket. Ha aktívan szeretnénk tölteni a pihenést, kipróbálhatjuk a lovaglást, vagy tevehátra ülhetünk, részt vehetünk egy sivatagi szafarin, ellátogathatunk egy beduin oázisba, vagy a pirosas színben játszó robusztus hegyi maszívumhoz, amely 2000 m magas, és ahol a mai beduinok tarka sátrait csodálhatjuk meg.

A hely zátonyokban és korallparkokban rendkívül gazdag, ezért a búvárparadicsomnak számít. A búvárkodáson kívül kipróbálhatjuk a windsurfing-et, vízisíelést, vitorlázást és egyébb tevékenységeket. A meleg szuptrópusi éghajlatnak köszönhetően, amelyre jellemzőek a száraz és forró nappalok, ez a terület a nyári hónapokat kivéve is a búvárok paradicsomának számít. Tulajdonképpen itt egész évben meleg van. A nyári hónapokban a forró délutánokat estére kellemes, hűvős idő váltja fel. Abban az esetben, ha egész napos kirándulásra indulunk, nem szabad kihagynunk Szent Katalin kolostorát, Mózes hegyét, a Színes-kanyonba tett látogatást,valamint a Ras Mohamed-re és a Titan Island-re tett hajókirándulást. Az érdeklődők felkereshetik a kénforrásokat is, amelyek a reumatikus betegségek kezelésére specializálódtak. A nyaralóhelytől nem messze található a Cápa-öböl és a Sharm el-Moiya kikötő, ahol a helyi jachtklubb székhelye található.

Mindent összefoglalva, ez a hely relaxációra és kalandokban gazdag üdülésre egyaránt alkalmas.

Legújabb értékelések Egyiptom - Sharm El Sheikh

Összesen: 8,4 Szép és pihentető hetet töltöttünk a szállodában. Biztosan visszamegyünk.

• 10 Szállás
  • 4 Ellátás típusa
  • 8 Alapár

Összegzés
Szép és pihentető hetet töltöttünk a szállodában. Biztosan visszamegyünk. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A 8 darab kültéri medencéből nincsen fűtve egyik sem, viszont a tenger eléggé meleg volt az úszáshoz.

Ellátás
Nem a megszokott magyaros ízek.

Hotel szolgáltatások
A személyzet maximálisan megteremti a pihenéshez a feltételeket.

Csak úszni tudóknak!

Névtelen, 2019.01.17., Tartózkodás dátuma: 2019.01.09 - 01.16.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Sharm El Sheikh, Hotel: The Grand

Hasznosnak találta az értékést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 6,2 Az árat megérte,bár sok előnye volt a hotelnek, -város, part közelsége, mégis másikat választunk legközelebb mégha picit drágább is . Ha...

• 5 Szállás
  • 5 Ellátás típusa
  • 6 Alapár

Összegzés
Az árat megérte,bár sok előnye volt a hotelnek, -város, part közelsége, mégis másikat választunk legközelebb mégha picit drágább is . Ha kicsit felújítanák jobb lenne . Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A szobát amit először kaptunk ,lakhatatlannak minősítettem, de a recepciónál kisebb nyomásra kaptunk egy kielégítő szobát.

Ellátás
Az étel csak arab fogásokból állt és az sem túl változatos, egy pár napig érdekes volt.

Hotel szolgáltatások
Megfelelően szakképzettek, a személyzet kedves ,borravaló hatására készséges

Szuper ,tiszta ,rendezett

Anikó B., 2019.01.14., Tartózkodás dátuma: 2019.01.02 - 01.09.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Sharm El Sheikh, Hotel: Ghazala Gardens

Hasznosnak találta az értékést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 6,2 Jól éreztük magunkat !

• 6,5 Szállás
  • 3 Ellátás típusa
  • 5 Alapár

Jól éreztük magunkat ! Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Tiszta, wc papírt csak külön kérésre adnak!

Ellátás
Szörnyű, nincs változatosság 2 hétig ugyan azt ettük!

Hotel szolgáltatások
A személyzet nagyon barátságos, ha az elején kiosztunk egy dollárokat, szolgáltatás nagyon nincs!

Tengerpart
Gyönyörű a tenger és az élővilág!

Sinka Szilárd, 2019.01.14., Tartózkodás dátuma: 2019.01.02 - 01.09.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Sharm El Sheikh, Hotel: Siva Sharm

Hasznosnak találta az értékést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 A hotel egy hatalmas, monumentális építmény, mely szemet gyönyörködtető mind az utca, mind a tenger felől. A kényelmes méretű szobában és...

• 10 Szállás
  • 10 Ellátás típusa
  • 10 Alapár

Összegzés
A hotel egy hatalmas, monumentális építmény, mely szemet gyönyörködtető mind az utca, mind a tenger felől. A kényelmes méretű szobában és a mindennel felszerelt fürdőszobában minden adott volt a kellemes pihenéshez. A személyzet mindent meg is tesz azért, hogy mindenki jól érezze magát. Az éttermek, bárok választéka, kínálata tökéletesen megfelelő. Nagyon jól éreztük itt magunkat. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
A szobák és fürdőszobák felszereltsége tökéletes volt. Az ágy kényelmes, a fürdőszoba mindennel felszerelt, az erkély kellemes méretű. Pihenésre tökéletes. A szobába erkélye a tengerre nézett, csodás volt a kilátás.

Ellátás
All inclusive ellátást vettünk igénybe, mellyel maximálisan elégedettek voltunk. A fő étteremben az ételek mennyisége, minősége és választéka is maximálisan megfelelő volt. Az olasz étteremben is finomak voltak az ételek, de az adagok méretéről csak viccesen lehet beszélni. Beneveztünk külön egy romantikus vacsorára, mely szenzációs volt, mind az ízek világa, mind a mennyiség fantasztikus volt. A felkeresett bárok mindegyikében jól éreztük magunkat.

Hotel szolgáltatások
Külön kiemelném a takarító személyzet áldozatos munkáját. Az emeletünkön takarító fiú rendkívül barátságos, abszolút visszahúzódó, mégis maximálisan megtett mindent azért, hogy jól érezzük magunkat. Naponta új törölközőből és egyéb rendelkezésre álló textíliából készült állatfigurák vártak bennünket. Náthás voltam, amint ezt érzékelte, azonnal hozott újabb doboz papírzsebkendőt. Ha kitettem a ne zavarjanak táblát, majd később találkoztunk a folyosón, aggódva kérdezte minden rendben van-e, segíthet-e valamiben. Általánosságban elmondható a személyzet minden tagjáról, hogy nagyon kedvesek, mindent a vendégért típusok. A szálloda vezetői, menedzserei is rendszeresen megálltak egy-egy pillanatra, hogy megkérdezzék minden rendben van-e. A szálloda medencéi kristálytiszták voltak, a tisztaságra állandó személyzet ügyelt. A medencéknél a törölköző kártya ellenében nagyméretű törölközőket kaptunk. A nálunk szokásos méretnél nagyobbat. A londiner barátságos és kedves, úgy mint a recepció minden dolgozója is. A szállodán belül levő üzletsor minden igényt kielégített. A gyógyszertár kis készlettel üzemelt ugyan, de abban minden megtalálható volt. Sajnos megfázva indultam el itthonról, ezért többször is igénybe vettem a patika szolgáltatásait. Orrcseppet, torokfertőtlenítő szopogatós tablettát, lázcsillapítót és antibiotikumot is adott a gyógyszerész. Tekintettel arra, hogy utazásunk idejébe a szilveszter is beleesett, így befizettünk egy szilveszteri külön műsorra is. Ez kissé vontatott volt, de egyébként jól éreztük magunkat.

Tengerpart
A szobánk a tengerre nézett, gyönyörű volt a kilátás. A tengerparti sétány csodaszép, gombaformájú formázott növényekkel volt tele. A napozóágyak több teraszon voltak elhelyezve közvetlenül a part mellett. Aki nem tud úszni, annak nem ajánlom, hiszen a víz csak mólóról megközelíthető. A látvány csodás. Több vízi sportra, vízi időtöltésre is lehetőség volt.

Nébli Margit, 2019.01.08., Tartózkodás dátuma: 2018.12.26 - 2019.01.02.
Régió: Egyiptom Egyiptom, Sharm El Sheikh, Hotel: Siva Sharm

Hasznosnak találta az értékést? Igen (1) Nem (0)

7 fénykép

Összesen: 7,6 Nagyon jól éreztük magunkat, szívesen vissza mennénk Nagyon jó élményekkel tértünk haza. Talán ez évben újra vissza megyünk.

• 8,5 Szállás
  • 5 Ellátás típusa
  • 8 Környék
  • 8 Alapár

Összegzés
Nagyon jól éreztük magunkat, szívesen vissza mennénk Nagyon jó élményekkel tértünk haza. Talán ez évben újra vissza megyünk. Teljes értékelés megtekintése

Elhelyezés
Elégedettek voltunk a szállással, ugyan volt gondunk az ajtó kinyitásával de jeleztük a recepción és rövid időn belül orvosolták problémát. A takarítás is rendben volt. Vizet kaptunk a szobába minden nap .

Ellátás
Az ellátás lehetett volna jobb, hal, sült csirke és marhahús ez minden nap volt az étteremben.De 2 hét után már egyhangúnak tűnnek az ételek. Az Ünnepi vacsora december 24-én az leírhatatlan,pazar ellátásban volt részünk.

A szálloda vezetőségének és a személyzetnek köszönet érte. Sok munkával igyekeztek szépé varázsolni az éttermet és azt hiszem velünk együtt sokakat ámulatba ejteni.

Hotel szolgáltatások
Nem vettük igénybe a szolgáltatást. Erről csak ennyi .

Tengerpart
A tengerpart az valóban szép,de inkább csak úszóknak javasolt. Két stégről lehet a vízbe jutni. A mozgó stégnél van lehetőség azoknak is fürdeni akik nem tudnak úszni, de nincs kialakítva lejáró, ezért a nehezebben mozgó idősebb embereknek nem alkalmas, viszont a gyerekeknek nagyon jó. Búvároknak és sznolkerezni vágyóknak kiváló a tengerpart.

Gyuláné F., 2019.01.08., Tartózkodás dátuma: 2018.12.12 - 12.26.