Monika N.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.07.30 - 08.05. Értékelve: Augusztus 2025
Cataract Layalina Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Sharm El Sheikh
Nem ajánlom, a szálloda oroszoknak van berendezkedve, a személyzet folyékonyan beszéli a nyelvet, és azt hiszi, hogy mindenki tud oroszul, nehéz volt angolul kommunikálni, mi voltunk az egyetlen lengyelek, és betolakodónak éreztük magunkat, sőt az egyik afrikai táncos este is egy oroszoknak szóló esttel zárult, orosz zenével és tánccal a színpadon.
Nem ajánlom, a szálloda oroszoknak van berendezkedve, a személyzet folyékonyan beszéli a nyelvet, és azt hiszi, hogy mindenki tud oroszul, nehéz volt angolul kommunikálni, mi voltunk az egyetlen lengyelek, és betolakodónak éreztük magunkat, sőt az egyik afrikai táncos este is egy oroszoknak szóló esttel zárult, orosz zenével és tánccal a színpadon.
Elhelyezés
A szobák régiek és felújításra szorultak voltak, kopott ajtókkal. A fürdőszoba olyan kicsi volt, hogy nehéz volt a WC-re ülni, mivel a mosdó olyan közel volt, hogy bele lehetett ütközni. A zuhanyfüggöny koszos és penészes volt. Az egyetlen pozitívum a jól működő légkondicionáló volt.
Ellátás
Az első all-inclusive ellátáson éhesen maradtunk. Az étel egyhangú volt, kevés választékkal, és vacsorára gyakran reggeli maradékot szolgáltak fel, valamilyen szósszal meglocsolva. A hús száraz csirke vagy zsíros, sötét húsú volt, és undorító hal. A krumpli ehetetlen volt, mintha öreg lett volna, vagy többször újramelegítették volna, és egyáltalán nem volt sült krumpli. A kávé kapszulákból volt, és egyetlen eszpresszógép sem volt az egész szállodában. A gyümölcsök narancsra, datolyára és dinnyére korlátozódtak. A strandbárban a rágcsálnivalók nevetségesek voltak, a görögdinnyéért plusz 1 dollárt kellett fizetni. Az italokat miniatűr poharakban vagy műanyag poharakban szolgálták fel, a kólát pedig a bárpulton lévő üvegből töltötték, gyakran melegen, és jég sem mindig volt elérhető.
Szállás szolgáltatások
Az egyetlen rendes alkalmazott a szobatisztaság volt, akik igyekeztek a legjobb tudásuk szerint, és mindig mosolyogtak. A recepciós portás 10 dollárral átvert minket, mert állítólag nem tettünk elég pénzt az útlevelünkbe egy jobb szobához, ami a szobákat tekintve valószínűleg amúgy is felesleges volt. De a legnagyobb csalódást és kellemetlenséget a vezető okozta. Későn érkeztünk, ezért megkérdeztük a recepción, hogy meghosszabbíthatnánk-e a tartózkodásunkat, amit a recepciós azt mondta, hogy nem probléma, de amikor bejelentkeztünk, a vezető visszautasította, azt állítva, hogy nincsenek szabad szobák. Estig a medence mellett ültünk, és láttuk, hogy a szobánk a takarítás után is üres. Talán ha oroszok lettünk volna, nem lett volna probléma, de így másodrangú emberként kezeltek minket. A vezetőnek egyértelműen voltak előítéletei velünk szemben. Nem ajánlom ezt a szállodát lengyeleknek; soha többé nem teszük be oda a lábunkat.
Tengerpart
A strand tiszta, a napozóágyak újak, a napernyők kissé elhasználódtak, a strandbár gyenge minőségű és csak rövid ideig van nyitva.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)