Natalia N.
Ellenőrzött vélemény (Travelplanet.pl) Tartózkodás időpontja: 2025.08.05 - 08.13. Értékelve: Augusztus 2025
Maspalomas Princess Értékelés: 4/5 Kanári-szigetek, Gran Canaria
A reptérről a szállodába tervezett transzfer hajnali 1:30 körül tartott (maximum 40 percig kellett volna tartania). A szállodába érkezve, este 11 óra körül, egy vacsorával fogadtak minket, amely több rosszul elkészített tányérból, mosatlan és ragacsos tányérokból állt (de ez a tartózkodásunk alatt végig így volt). Az ételek összességében (azon a szerencsétlen késői vacsorán kívül) nagyon jónak és változatosnak bizonyultak, az ázsiai stílusú vacsora pedig különösen ajánlott volt. A pincérnőn kívül – egy idős, szőke nő felkötött hajjal, aki miatt sorban kellett állnunk a vacsorára, amikor a legtöbb asztal üres volt, és mesterséges rohanó hangulatot teremtett... kínos. Egy másik hátrány – a szoba nagyon más volt, mint a képeken... egyszerűen fáradt volt, a WC elromlott – Mr. Mario jött megjavítani (egy nagyon kedves ember). A takarítónőnek cipőben kellett beszállnia a kádba, hogy újratöltse az üres tusfürdős flakont (mi is folyamatosan kérnünk kellett, hogy valaki jöjjön és töltse újra a flakont). Egy másik dolog – csak egy paplan járt három főre, ágynemű nem volt. A törölközőket rendszeresen cserélték. A személyzet barátságos volt. Összbenyomás – a szálloda kívülről sokkal jobban néz ki, mint belülről. Sajnos az elvárásaink magasabbak voltak, és a szobánkkal csalódtunk, amin még csak változtatni sem lehetett. Kár, mert nagyon sokáig vártunk a nyaralásunkra, és többre vágytunk. És reggeltől kezdve harc folyt a napozóágyakért a medence mellett, nem is beszélve a hosszú sorokról az étteremben. Mindenkinek csodálatos nyaralást kívánok!
A reptérről a szállodába tervezett transzfer hajnali 1:30 körül tartott (maximum 40 percig kellett volna tartania). A szállodába érkezve, este 11 óra körül, egy vacsorával fogadtak minket, amely több rosszul elkészített tányérból, mosatlan és ragacsos tányérokból állt (de ez a tartózkodásunk alatt végig így volt). Az ételek összességében (azon a szerencsétlen késői vacsorán kívül) nagyon jónak és változatosnak bizonyultak, az ázsiai stílusú vacsora pedig különösen ajánlott volt. A pincérnőn kívül – egy idős, szőke nő felkötött hajjal, aki miatt sorban kellett állnunk a vacsorára, amikor a legtöbb asztal üres volt, és mesterséges rohanó hangulatot teremtett... kínos. Egy másik hátrány – a szoba nagyon más volt, mint a képeken... egyszerűen fáradt volt, a WC elromlott – Mr. Mario jött megjavítani (egy nagyon kedves ember). A takarítónőnek cipőben kellett beszállnia a kádba, hogy újratöltse az üres tusfürdős flakont (mi is folyamatosan kérnünk kellett, hogy valaki jöjjön és töltse újra a flakont). Egy másik dolog – csak egy paplan járt három főre, ágynemű nem volt. A törölközőket rendszeresen cserélték. A személyzet barátságos volt. Összbenyomás – a szálloda kívülről sokkal jobban néz ki, mint belülről. Sajnos az elvárásaink magasabbak voltak, és a szobánkkal csalódtunk, amin még csak változtatni sem lehetett. Kár, mert nagyon sokáig vártunk a nyaralásunkra, és többre vágytunk. És reggeltől kezdve harc folyt a napozóágyakért a medence mellett, nem is beszélve a hosszú sorokról az étteremben. Mindenkinek csodálatos nyaralást kívánok!
Elhelyezés
A szoba nagyon rossz benyomást keltett, törött WC, ágynemű hiánya, pálmafák látványa az ablakból és klór szaga a szobában.
Ellátás
Az étel nagyon jó és változatos volt.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai rendben voltak. Bár várni kellett a segítségre vagy a válaszra, pedig a személyzet nem volt elfoglalva.
Tengerpart
A strand elég messze van gyalog, az összbenyomás rendben van.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)