Szállodaértékelés: Szeretném megosztani tapasztalataimat egy Invia szállodában való tartózkodással kapcsolatban, és sajnos azt kell mondanom, hogy a nyaralás korántsem volt kellemes. A szállodát ötcsillagosnak mutatták be, de érkezéskor nyilvánvaló volt, hogy négycsillagos szállodáról van szó. Az egyik első probléma, amellyel találkoztam, a koszos tányérok voltak a szálloda éttermében. Bosszantó volt látni, hogy az edények nincsenek megfelelően elmosva és előkészítve a vendégek számára. Ez a szolgáltatási szint nem felelt meg a szálloda bejelentett minősítésének. További probléma volt a WC üvegajtója, amely nem biztosított kellő magánéletet, valamint a vécéből származó szag az öblítéskor. Ez súlyosan megzavarta a szobában való tartózkodás kényelmét. A szálloda környezete sem volt lenyűgöző. Körös-körül egy mocsár és egy rohamokra emlékeztető kellemetlen szag volt. Ez a negatív körülmény nagyban befolyásolta az ünnep összbenyomását. A fő probléma, amellyel a szobában találkoztam, a széthúzható ágyak voltak. Folyamatosan mozogtak és kényelmetlenséget keltettek alvás közben. Ezen kívül hangyákat fedeztem fel a szobában, amelyek megharaptak. Az ilyen szintű higiéniai és kártevőirtás nem elfogadható egy négycsillagos szállodában. Annak ellenére, hogy a szállodát ötcsillagosnak mutatták be, napi 20 eurót kellett fizetnem a minibár használatáért, valamint a vízért. Ráadásul sem vízforraló, sem kávéfőző nem volt a szobában. Ahhoz, hogy forró italt kapjak, külön kellett mennem, és ki kellett húznom egy kancsóból. Ez nagymértékben korlátozta a kényelmemet. A másik probléma az ételek és a büfé minősége volt a szállodában. Az étel nem volt ízletes, és néhány termék, különösen a hús és a tenger gyümölcsei túl gumiszerűek voltak. Ez kiábrándító volt, és hagyott teret a fejlődésre. A szálloda medencéjénél a napozóágyak nagyon közel voltak egymáshoz. Ez kényelmetlenséget okozott, és korlátozta a lazítás és pihenés terét. A napozóágyak nem megfelelő elhelyezkedése csökkentette a medence melletti tartózkodás kényelmét. A szálloda animációs programjainak minőségében is csalódott voltam. A stáb nem mutatott kellő profizmust a műsor előadásában és az éneklésben. Ez negatív hatással volt a szórakozásra
Elhelyezés
A fő probléma, amellyel a szobában találkoztam, a széthúzható ágyak voltak. Folyamatosan mozogtak és kényelmetlenséget keltettek alvás közben. Ezen kívül hangyákat fedeztem fel a szobában, amelyek megharaptak. Az ilyen szintű higiéniai és kártevőirtás nem elfogadható egy négycsillagos szállodában. Annak ellenére, hogy a szállodát ötcsillagosnak mutatták be, napi 20 eurót kellett fizetnem a minibár használatáért, valamint a vízért. Ráadásul sem vízforraló, sem kávéfőző nem volt a szobában. Ahhoz, hogy forró italt kapjak, külön kellett mennem, és ki kellett húznom egy kancsóból. Ez nagymértékben korlátozta a kényelmemet. A szálloda medencéjénél a napozóágyak nagyon közel voltak egymáshoz. Ez kényelmetlenséget okozott, és korlátozta a lazítás és pihenés terét. A napozóágyak nem megfelelő elhelyezkedése csökkentette a medence melletti tartózkodás kényelmét. A szálloda animációs programjainak minőségében is csalódott voltam. A stáb nem mutatott kellő profizmust a műsor előadásában és az éneklésben. Ez negatívan tükrözte a szórakoztató programot, és az erőfeszítés hiányának benyomását keltette. A zöldfelület jelenléte és a füves pihenési lehetőség ellenére az alkalmazottak továbbra is jöttek, és elkergették a vendégeket, mivel nem lehetett árnyékban feküdni a fák alatt. Ez kényelmetlen volt, és akadályozta a kinti tartózkodás teljes élvezetét. További probléma volt a széf fizetős használata, ami 20 euróba került. Véleményem szerint ez a gyakorlat elfogadhatatlan, és nem felel meg a szállodai szolgáltatások színvonalának.
Ellátás
A másik probléma az ételek és a büfé minősége volt a szállodában. Az étel nem volt ízletes, és néhány termék, különösen a hús és a tenger gyümölcsei túl gumiszerűek voltak. Ez kiábrándító volt, és hagyott teret a fejlődésre.
Szállás szolgáltatások
A szobatakarítás is csalódást okozott. Nem volt megfelelően megcsinálva, és csak az ágy elkészítésére korlátozódott. A szobatisztítás ilyen megközelítése nem felel meg a szállodai szolgáltatási szabványoknak. További probléma volt a széf fizetős használata, ami 20 euróba került. Véleményem szerint ez a gyakorlat elfogadhatatlan, és nem felel meg a szállodai szolgáltatások színvonalának.
Tengerpart
Ráadásul a szálloda nem biztosított saját napozóágyakat a strandon, a használat 14 euróba került két napozóágyért. Ez jelentősen megnövelte a nyaralás költségeit és további kellemetlenségeket okozott a vendégeknek.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra