Semmi sem hasonlít ahhoz, amit a túraajánlatban szereplő fotókon és videókon láttam. Egy mondatban: TÖRT, BŰZÖS ÉS PISZKOS Háromszor váltottam szobát, mire kaptunk egyet, ahol legalább aludni tudtunk. Minden hámlott, törött, a szobában drótok álltak ki a mennyezetből csillár helyett, mindenhol drótok voltak, penész, törött bútorok, törött széf, hűtőszekrény stb. minden koszos volt. Az étel katasztrofális volt, és inkább máshol evettünk volna. A mosogatás koszos volt, a poharak foltosak. Desszertek nem voltak. A fotók alapján ítélve egy másik szállodában lehetünk, mint amelyikben bemutatják. A recepción nem akarnak velünk beszélni. Nem volt küldött, nincs senki, és nem is lesz. Nincs információnk, hiányzik a nekünk szóló információs tábla. A recepción azt mondták, hogy csehek vagyunk, és ez egy német szálloda. Nem értem, hogy lehet ezt eladni! Másnap csempék hullottak ránk a mennyezetről. Fejbe csapódott egy csempével. Látszanak a légkondicionáló kábelei, de még mindig nem lehet rendesen beállítani. Az étel nagyon rossz. A törölközők ki vannak mosva, lyukasak. Szombaton cetli volt az ajtón, hogy menjünk be a recepcióra. Ott azt mondták, hogy a hibák miatt kicserélik a szobánkat. Igen, az egész szoba hibás volt, de aznap a takarítónő beengedett egy macskát (sok van belőlük itt, és tényleg semmi kifogásom ellenük), aki bepisilte a párnánkat. Negyedszerre cserélték a szobánkat. 4. emelet, oldalról a tengerre néző kilátással, teljes penésszel a fürdőszobában. UNDORÍTÓ. Papucsban mentünk zuhanyozni. A recepciós nagyon arrogánsan viselkedik. A szobákról készült fotók, amiket hozzáadok, abszolút semmi sem felel meg a promócióban szereplő videónak és a szálloda ajánlatának. Hiányoznak a gyönyörű szobák, a csodálatos gyümölcsök és a rengeteg étel, az animációs programok és minden, ami a videóban van. A LEGJOBBAN HIÁNYZIK A TISZTASÁG! A törölközők és a fürdőlepedők szakadtak. Az étel nagyon rossz volt, az italok gin, vodka és bor voltak, a tonik hiányzott. A küldött nem volt ott, és állítólag nem is jár oda, semmi információ a hirdetőtáblán. A csúcspont az volt, amikor a repülőtérre tartó busz nem jött értünk. A recepciósok semmit sem tudtak. Nem válaszolnak az e-mailekre, nem veszik fel a telefont. Gyorsan találtam egy privát taxit, hogy ne késsük le a gépet (60 euró).