Törökország - Alanya Törökország

• Repülési menetidő

02:20

• Leírás

A Riviéra keleti részén található a hely, amely magát Kleopátrát is elvarázsolta. Ez Alanya, a nagy közkedveltségnek örvendő történelmi központ, amely egykor a kalózok székhelye volt, ma már az a hely, ahol olyan mértékben törődnek a turista kényelmével, mint sehol máshol. A helyenkénti durvább homok, amelyet a monda szerint egyenesen a Nílus árterületéről szállítottak ide, gondoskodik a turisták fáradt lábairól. Különösen kedvelt Kleopátra tengerpartja, amely a látogatók elégedettségének jelképeként az Európai Unió kék zászlajával büszkélkedhet. A mintegy 100 percig tartó reptéri transzfer végén pillantást vethetünk a városra, melynek látképéből már messziről kiemelkedik a hatalmas középkori erődítmény, amelynek széles bástyáiról kilátás nyílik a csodálatos Kleopátra tengerpartjára. A hat kilométer hosszan húzódó várfal főleg éjjel vonzza a tekintetet. A tiszta tengerpart, a kikötőkben zajló éjjeli élet, az előnyös vásárlás a keleti bazárokban, valamint a partmenti cseppkőbarlangokban való csónakázás, mindez választ ad arra, miért érdemes megismerni Alanyát. A reménytelenül szerelmes Antonius ezt a területet nászajándékként Kleopátrának ajándékozta. Alanyában járva sok felejthetetlen élménnyel leszünk gazdagabbak.

Legújabb értékelések Törökország - Alanya

Összesen: 9.8 Jól éreztük magunkat, aki Alanyába szeretne utazni annak javaslom ezt a szállást

• 10 Szállás
  • 9 Ellátás
  • 10 Alapár

Összegzés:
Jól éreztük magunkat, aki Alanyába szeretne utazni annak javaslom ezt a szállást Teljes leírás

Elhelyezés
A hotel kiváló helyen van, tengerre néző szobát kértünk és azt is kaptunk, viszont így a főutca zaja is behallatszott kicsit de számunkra nem volt zavaró,

Ellátás
étkezés rendben volt nincs hatalmas választék de mindig találtunk magunknak valamit amivel jól laktunk

Hotel szolgáltatások
Nem vettünk igénybe semmi extra szolgáltatást

Tengerpart
Apró kavicsos part, 5€/2fő áron bérelhető napozó ágy egy napra, rettentően felmelegszik a kavics vízi cipő vagy papucs használata ajánlott, tenger hirtelen mélyülő, szél esetén nagyon hullámos

Kovács Mátyás, 2022.06.27., Tartózkodás időpontja: 2022.06.15 - 06.22.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Tac Premier Hotel & Spa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 9.4 Gyönyörű egy hetet töltöttünk a Parador Beach hotelben. A hotel nagyon szép. Közel a tenger, a nyüzsgő belváros egy rövid sétával...

• 10 Szállás
  • 7 Ellátás
  • 10 Alapár

Összegzés:
Gyönyörű egy hetet töltöttünk a Parador Beach hotelben. A hotel nagyon szép. Közel a tenger, a nyüzsgő belváros egy rövid sétával elérhető. Sok fakultatív program közül lehet választani. Maximálisan meg voltunk elégedve, bármikor visszamennénk. Teljes leírás

Elhelyezés
Modern, szép és tiszta szálloda.

A szobák tágasak, a fürdőszoba is nagyon szép. A hotel szobái tengerre néznek. Gyönyörű a kilátás, pláne este.

Ellátás
Az ellátás megfelelő volt. A köret kicsit egyhangú , majd nem minden nap rizs és sült krumpli, de ezt leszámítva teljesen rendben volt.

A húsok nagyon finomak. Sokféle saláta közül lehetett választani.

Tengerpart
A tengerparttól egy út választja el. Nagyon forgalmas, hiába van zebra, az autók nem állnak meg és nem engedik át a gyalogosokat.

A tenger tiszta, vize kellemes hőmérsékletű volt.

Homokos, aprókavicsos. Fürdőcipő viselése ajánlott.

Névtelen, 2022.06.23., Tartózkodás időpontja: 2022.06.08 - 06.15.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Parador Beach

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 3.6 Ár-érték arányban a szálloda irreálisan drága. Pozitívumként a jó elhelyezkedést tudom felhozni, ezen felül semmit. A szálloda strandja...

• 2.5 Szállás
  • 1 Ellátás
  • 2 Alapár

Összegzés:
Ár-érték arányban a szálloda irreálisan drága. Pozitívumként a jó elhelyezkedést tudom felhozni, ezen felül semmit. A szálloda strandja kb öt perces sétára található. A silány ellátás miatt, viszont közel annyi pénzt költöttünk étkezésre a nyaralás alatt, mint amennyit befizettünk. Teljes leírás

Elhelyezés
A szálloda tisztasága elfogadható volt. A klíma jól működik (ingyenes), a lift viszont hol működik, hol nem. A személyzet viszonylag segítőkész volt. Ha jeleztünk valami problémát, azt orvosolták, ha kérdeztünk valamit, válaszoltak, viszont ezen felül se egy mosoly, se egy jó szó nem volt részükről. A wifi-ért külön kellett fizetni, amit tíz után így is kikapcsoltak és használható minőségben egyébként is csak az alsó szinten működött (lobby, étkező). Az étkezési időpontokon az egy hetes ott tartózkodás alatt kétszer változtattak, amiről a tájékoztatót a liftbe ragasztották ki.

Ellátás
All inclusive ellátást kértünk, viszont a legnagyobb jó szándékkal is csak teljes panziónak tudnám nevezni. Minden nap ugyanazok az ételek voltak, a minőség silány, a választék kevés, az ízek szörnyűek. A legsilányabb minőségű alapanyogokkal dolgoznak. Kenyérből például egy féle volt, fél kilós kiszerelésekben kitéve, amiből mindenki vághatott magának (!). Minden étkezésnél ugyanabból a három féléből lehetett választani. Palackozott víz egyáltalán nincs, egy közös használatú víz automatából tudtunk tölteni magunknak. Azt mondták, ha nagyobb mennyiségben szeretnénk vizet, menjünk el a Migrosba és vegyünk magunknak. Az üdítők a legolcsóbb szörpök voltak. Alkoholos ital gyanánt folyóbor volt és sör (egyféle), minden másért külön kell fizetni, illetve este tíz után még a sörért és borért is pluszt pénzt kértek a szálloda bárjában. Délutánonként süteményeket tettek ki, ugyanazt a homok ízűt, három különböző formában.

Hotel szolgáltatások
A szálloda saját strandján a napozóágy és napernyő használata ingyenes, ezen felül viszont semmilyen ellátás nem az. Annak ellenére, hogy a szállodában azt mondták, mire odaértünk, sem a víz, sem pedig az üditő, nem volt ingyenes a strandon. Étkeztetés egyáltalán nincs, mindenért vissza kell menni a szállodába. Bár mi inkább azt választottuk, hogy eszünk valamelyik strand közeli étteremben.

Tengerpart
A tengerpart gyalogosan könnyen és gyorsan megközelíthető. A strand tiszta és rendezett, a víz kristálytiszta. A szálloda a Kleopatra beach-hez van közelebb, ami apró kavicsos, gyorsan mélyülő és nagyok a hullámok. Kisgyermekeseknek inkább a félsziget túloldalán lévő homokos partot ajánlanám, ami fokozatosan mélyül és nem hullámzik, de szintén tiszta.

Izabella N., 2022.06.21., Tartózkodás időpontja: 2022.06.11 - 06.18.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Wasa

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (1)

Összesen: 5.8 A hotel megkulonbozteto magatartasa a magyarokkal szemben, igy velunk is felhaborito volt. Orosz es nehany mas nemzettel szemben minket...

• 6.5 Szállás
  • 7 Ellátás
  • 4 Környék
  • 5 Alapár

Összegzés:
A hotel megkulonbozteto magatartasa a magyarokkal szemben, igy velunk is felhaborito volt. Orosz es nehany mas nemzettel szemben minket furcsa megjegyzesekkel illetek angol, de orosz nyelven. Nem volt idegenvezeton 2 napig. Azt mondta nem volt ideje rank, kevesen vagyunk, messze vagyunk. Igy persze segiteni sem tudott. Mert a szervezett kirandulasok mar elmultak. A tobbi magyarnak is voltak gondjaik vele. Teljes leírás

Elhelyezés
A szobankba a villanyszerelo haromszori szerelgetessel tudott aramot adni. Addig semmi. Nekem kellett utana rohangalni. A szobaban ket szemelyre keszultek, holott harman voltunk, es fizettunk. Nem volt szekunk, nem is hoztak. Igy ez sem volt megfelelo, hiszen az erkelyt nem tudtuk hasznalni. Tobbszor kertem szeket, de a nyaralasunk alatt nem adtak.

Ellátás
Az ellatas, az etkek ehetoek voltak, lehetett talalni mindig megfelelot.

Hotel szolgáltatások
A mar az elozoekben leirtak. A tobbi szolgaltatas, bufe, bar, medence wellnes az rendben volt, mert mi is baratsagosan, kedvesen kozelitettunk. A szalloda recepcioja viszont szinte levegonek nezett minket.

Tengerpart
A tengerpart ugymond hasznalhatatlan volt a steget kiveve. A vizet a tobb meteres soderes, igen suppedo volta miatt megkozeliteni szinte eletveszelyes volt. Ez latszott, hogy nem igazas furodtek. Ez nekem sem volt jo.

Hazai László Gyuláné, 2022.06.21., Tartózkodás időpontja: 2022.06.07 - 06.14.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Senza Grand Santana

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 8.6 Minden zökkenőmentes volt, szép szálloda, szép víz és part, szuper kirandulasi lehetosegek. Hibatlan volt.

• 8.5 Szállás
  • 8 Ellátás
  • 9 Környék
  • 9 Alapár

Összegzés:
Minden zökkenőmentes volt, szép szálloda, szép víz és part, szuper kirandulasi lehetosegek. Hibatlan volt. Teljes leírás

Névtelen, 2022.06.20., Tartózkodás időpontja: 2022.06.07 - 06.14.