Törökország - Alanya Törökország

• Repülési menetidő

02:20

• Leírás

A Riviéra keleti részén található a hely, amely magát Kleopátrát is elvarázsolta. Ez Alanya, a nagy közkedveltségnek örvendő történelmi központ, amely egykor a kalózok székhelye volt, ma már az a hely, ahol olyan mértékben törődnek a turista kényelmével, mint sehol máshol. A helyenkénti durvább homok, amelyet a monda szerint egyenesen a Nílus árterületéről szállítottak ide, gondoskodik a turisták fáradt lábairól. Különösen kedvelt Kleopátra tengerpartja, amely a látogatók elégedettségének jelképeként az Európai Unió kék zászlajával büszkélkedhet. A mintegy 100 percig tartó reptéri transzfer végén pillantást vethetünk a városra, melynek látképéből már messziről kiemelkedik a hatalmas középkori erődítmény, amelynek széles bástyáiról kilátás nyílik a csodálatos Kleopátra tengerpartjára. A hat kilométer hosszan húzódó várfal főleg éjjel vonzza a tekintetet. A tiszta tengerpart, a kikötőkben zajló éjjeli élet, az előnyös vásárlás a keleti bazárokban, valamint a partmenti cseppkőbarlangokban való csónakázás, mindez választ ad arra, miért érdemes megismerni Alanyát. A reménytelenül szerelmes Antonius ezt a területet nászajándékként Kleopátrának ajándékozta. Alanyában járva sok felejthetetlen élménnyel leszünk gazdagabbak.

Legújabb értékelések Törökország - Alanya

Összesen: 10 A szálloda minden igényünknek megfelelt.

Összegzés:
A szálloda minden igényünknek megfelelt. Teljes leírás

Elhelyezés
Kitűnő, tiszta a takarítónő segítőkész.

Ellátás
Nincs olyan étel ami nem lenne, a válogatós gyerek is megtalálja amit szeret enni.

Hotel szolgáltatások
Minden este van program, a gyerekek pénz ellenében a vidámparkban játszhatnak.

Tengerpart
Kicsi, homokos, lassan mélyülő.

Pálinkás Viktória, 2022.09.21., Tartózkodás időpontja: 2022.08.30 - 09.06.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Lonicera Resort

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 Várakozáson felüli elhelyezés és szolgáltatás.

Összegzés:
Várakozáson felüli elhelyezés és szolgáltatás. Teljes leírás

Kényelmes tiszta barátságos

Szuper

Szuper volt minden

Tengerpart
Strand cipő ajánlott. Tiszta volt mind a víz mind a párt.

Dr. Holló Mária, 2022.09.20., Tartózkodás időpontja: 2022.09.09 - 09.16.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Aydinbey Gold Dreams

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 10 Szuper hetet töltöttünk el a férjemmel az Eftalia Marin Hotelben. Még februárban lefoglaltuk az utat és már izgatottan vártuk. Nem...

Összegzés:
Szuper hetet töltöttünk el a férjemmel az Eftalia Marin Hotelben. Még februárban lefoglaltuk az utat és már izgatottan vártuk. Nem csalódtunk semmiben. Teljes leírás

Elhelyezés
A hotel Konakli városhoz közel helyezkedik el, az Antalya-i reptérről kb. 1 órás útra. Több Eftalia hotel van egymás mellett. Mi nagyon elégedettek voltunk az elhelyezkedésével, a partra is egy erre kialakított kis föld alatti úton lehet átjutni kb 5 perc alatt. A hotel mögötti részen van több bazár is, illetve egy mini vidámpark óriás kerékkel és több gyermek játékkal. Vasárnap egy hatalmas piac van ezen a területen ami rendkívül jó volt. Kétszer is körbe sétáltuk, egyszer reggeli után, majd vacsora előtt amikor már pakolásztak és jobban lehetett velük alkudozni ☺️

Ellátás
Az ételek minősége számunkra kiváló volt. Nagyon sok féle ételből lehetett választani. Éhesek sosem maradtunk. Kifejezetten ízlettek a grill ételek, és a sok zöldség. Ha valami elfogyott a személyzet azonnal pótolta. Egy vacsorára foglaltunk időpontot az olasz étterembe. Ami 5 fogásból állt, rendkívül finom volt. A szigeten is ettünk egy párszor, ott sem találtunk semmi kivetni valót az ételekben. Gofri, sült csirke, hamburger, döner, minden megtalálható volt ott is. Az italokkal is elégedettek voltunk. A minibárunkat naponta töltötte a takarítónő, amiben rakott 3 féle üdítőt, ásványvizet ill. kaptunk teákat és kávét. A hotel lobbijàban van egy fizetős bartender, aki nagyon finom és látványos koktélokat készít, nem horror áron. Számunkra kielégítő volt az ételek és italok mennyisége és minősége. Többen panaszkodtak rá, hogy vizezettek az alkoholos italok, de tapasztalatom és személyes gondolataim szerint semmi jó nem származna abból se a hotelnek sem a nyaralóknak, ha minden alkoholos ital 100%-os lenne.

Hotel szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásait is rendben találtuk. A hotelen belül vannak üzletek (ruhaneműk, cipők, ékszeres, fodrászat, vegyes bolt). Szerintem ez nagyon hasznos volt, mert éjfélig nyitva voltak és ha bármire szükségünk volt, mindent meg tudtunk venni vagy nézni a hotelen belül. Az utolsó napunkon a fodrászatot os igénybe vettük. A férjem is én is teljesen elégedettek voltunk és nem fizettünk érte sokat. A hotelben van egy Spa is, ahol török fürdő és több hasonló szolgáltatás található. A szigeten is található egy Spa részleg ill. itt is van több üzlet, Starbucks, tetováló szalon, és még nagyon sok egyéb üzlet és szolgáltatás. Minden nap volt valamilyen program, vacsora után gyermek műsor, aztán felnőtteknek disco a parton, habparty a tengerparton és még sorolhatnám.

Tengerpart
A tengerpart a hoteltől kb 5 perc sétára van az út túloldalán ahová egy erre kialakított kis út alatti átjárón van lehetőség oda jutni. A part tiszta volt mindig, ha esetleg délben mentünk le akkor is jutott napozó ágy, ha mégsem találtunk egy kedves fiú mindig hozott mindenkinek ágyat és matracot, persze ingyen és bérmentve ☺️ A tenger számunkra csodálatos volt. Kicsit nagyobb kavicsos az elején, de nagyon sokáig be lehet menni az olyan embereknek is mint én aki nem szereti a mélyvizet☺️ A part finom homokos. Az időnk legnagyobb részét leginkább a parton töltöttük. ☺️

Ardó-Váradi Erzsébet, 2022.09.19., Tartózkodás időpontja: 2022.09.06 - 09.13.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Eftalia Marin

19 fénykép

Összesen: 4 többet vártunk a szállástól, személyzet viszont nagyon kedves, szolgálatkész

• 4 Elhelyezés
  • 4 Ellátás
  • 4 Környék
  • 4 Alapár

Összegzés:
többet vártunk a szállástól, személyzet viszont nagyon kedves, szolgálatkész Teljes leírás

Elhelyezés
21.dik században merev zuhanyfej.

majdnem mindennap ugyanaz

nem vettünk igénybe

Tengerpart
az aluljáró nagyon jó, kavicsos, köves tengerpart, hatalmas hullámok, nem zsúfolt, kristálytiszta a tenger

Névtelen, 2022.09.18., Tartózkodás időpontja: 2022.09.03 - 09.10.
Régió: Törökország Törökország, Alanya, Szállás: Doris Aytur

Hasznosnak találta az értékelést? Igen (0) Nem (0)

Összesen: 6.2 Az utazás minden pontja nagyon jó meg volt szervezve. Sehol nem kellet várakozni.

• 5.5 Elhelyezés
  • 7 Ellátás
  • 7 Környék
  • 6 Alapár

Összegzés:
Az utazás minden pontja nagyon jó meg volt szervezve. Sehol nem kellet várakozni. Teljes leírás

Elhelyezés
A szállásról közé tett fotók sajnos nem felelnek meg a valóságnak. A szálloda lelakott és felújításra szorul. Érkezésünkkor beraktak minket 1 B-épületbe, amiről azt sem tudtam, hogy létezik. Szörnyű volt. 30-30 Euró befizetés ellenében más nap tudtunk a főépületbe költözni. Ebben az utazási iroda kollégája segített.

A nehézségek után egészen jó éreztünk magunkat.

Ellátás
Az ellátás megfelelő volt.

Megfelelő volt.

Tengerpart
A tengerpart 1 alagút válasza el a szállodától. A tenger szeptemberben még nagyon jó. A hőmérséklet megfelelő.

Pálfalvi Gabriella Karin, 2022.09.18., Tartózkodás időpontja: 2022.08.31 - 09.06.