Összességében csalódottak és frusztráltak vagyunk. Az „ultra all inclusive” szolgáltatásból semmit sem tapasztaltunk meg. A nyelvi akadályok miatt sokszor kirekesztettnek éreztük magunkat, és úgy éreztük, mintha másodrendű vendégek lennénk.
Bár a szálloda 5 csillagos besorolást visel, az itt szerzett tapasztalataink alapján legfeljebb egy gyenge négycsillagos vagy inkább háromcsillagos szintet tudnánk adni.
Elhelyezés
Pozitívumként szeretnénk kiemelni, hogy a szoba tiszta és kényelmes volt. A takarítószemélyzet barátságos, figyelmes és alapos munkát végzett minden nap. Ugyanakkor az esti órákban a klíma nem működött megfelelően, emiatt nem tudtunk rendesen aludni – ami különösen zavaró egy pihenni vágyó vendég számára.
Ellátás
Az étteremben gyakran nem volt szabad ülőhely, ha csúcsidőben érkeztünk. Az ételek ízletesek voltak, de hiányzott a változatosság, így egy idő után unalmassá váltak. Megfigyeltük, hogy az idősebb pincérek feltűnően inkább csak a németül beszélő vendégekkel voltak figyelmesek. Többször is előfordult, hogy más vendégek által otthagyott koszos edények az asztalon maradtak, illetve gyakran nem volt evőeszköz, amit végül nekünk kellett beszerezni. Kevés alkalommal kérdezték meg, szeretnénk-e valamit inni – vélhetően azért, mert nem beszéltek angolul, vagy csak nagyon keveset.
Ezzel szemben a fiatalabb felszolgálók mindig udvariasak és figyelmesek voltak. Soha nem mentek el mellettünk anélkül, hogy ne érdeklődtek volna, szükségünk van-e valamire.
A desszertek színvonala sajnos erősen kifogásolható volt. A hagyományos török édességektől eltekintve a többi sütemény ízetlen, száraz és élvezhetetlen volt – olyan érzés volt, mintha egy darab szivacsot próbáltunk volna lenyelni. Az italválaszték szintén csalódást keltett. A kávé minősége különösen rossz volt, amit egy Törökországhoz hasonló országban elfogadhatatlannak tartunk.
A medencebárban több alkalommal tapasztaltunk udvariatlan és barátságtalan kiszolgálást. A koktélkínálat rendkívül szűkös volt, és még az alapvető italokat is gyakran gyenge minőségben készítették el. Előfordult, hogy a pultosok nem tudták, hogyan kell elkészíteni egy koktélt, és a menüről olvasták le az összetevőket – az eredmény így is ihatatlan volt. Bár a szálloda „ultra all inclusive” ellátást ígért, ebből gyakorlatilag semmit nem tapasztaltunk. Több ital nem volt elérhető, import italokat egyáltalán nem kínáltak, és egyetlen fajta, gyenge minőségű sör volt csak elérhető.
Szállás szolgáltatások
szálloda ötcsillagos besorolása és az ígért „ultra all inclusive” ellátás alapján magas elvárásokkal érkeztünk, azonban sajnálatos módon számos olyan problémába ütköztünk, amelyek jelentősen rontották az ott-tartózkodásunk minőségét.
Elsőként fontos megemlíteni, hogy az érkezéskor semmilyen tájékoztatást nem kaptunk a recepciós személyzettől arról, hogy a szállodán belül mi hol található, illetve hogyan működnek az olyan szolgáltatások, mint például a reggeli, ebéd vagy vacsora. A nyelvi akadály komoly problémát jelentett, mivel a legtöbb dolgozó alig, vagy egyáltalán nem beszélt angolul – néhány kivételtől eltekintve.