Pavel B.
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2025.10.12 - 10.18. Értékelve: Október 2025
Ali Bey Resort Sorgun Értékelés: 5/5 Törökország, Side
Üdvözlöm! Tavaly ugyanebben a szállodában voltunk, és akkor is teljesen elégedettek voltunk. És 2026 októberében is oda fogunk menni. A hatalmas különbség a szállítási szolgáltató megközelítésében volt. Tavaly az utazási iroda...... nagyon jó, idén az utazási iroda........., teljesen kifogástalan. A repülőtéri parkolásra és a biztosításra is panaszkodtunk. Parkolás 7 km-re a repülőtértől Buštěhrad közelében az Air cégtől...., teljesen ijesztő. Érkezéskor, indulás előtt: a hölgy kiszáll, elvesz egy dokumentumot, lefényképezi a rendszámot, az úriember kiveszi a csomagokat. Parkolás után sorban kell állni, mert az utazás minden résztvevője a billentyűzeten jelenti az úriembernek az utazási irodától származó adatokat. Beleértve a légitársaságot, az érkezési és indulási időt... A sofőrök viselkedése teljesen elfogadhatatlan. Érkezés után 15 percet vártunk (7-et ígértek). Néhány autó megpróbálta "elhajtani" az egész gépet. Ugyanakkor fokozták az idegességet a vásárlók körében: egy nyugdíjas szülőkből álló család megelőzött egy fiatal, kisgyermekes, babakocsis családot, azzal érvelve, hogy "a nagypapa 80 éves, a nagymama pedig mozgáskorlátozott", és "ha kisgyermekeik vannak, akkor számítaniuk kell arra, hogy várni fognak" :-D. Ráadásul a sofőr, már az autóban ült, begyűjtötte az egyes vásárlók "parkolási" papírjait, és emelt hangon követelte az egyiket, hogy hiányzik! Ő ingerültebb volt, mint a vásárlók. Csak mondania kellett valamit, és nyilvánvaló volt, hogy harcolni fog. Az utazási irodának......: Abban a pillanatban fizettem ki az utat, amikor az indulás és az érkezés is a monitoron volt, reggel 7 óra körül. Fizetés után eltűnt az információ, és egy hónap múlva találtunk egy indulást este 7-kor Prágából és délután 4 óra körül Antalyából. Ez 3 órás csökkenést, számunkra pedig valójában egy nap veszteséget jelentett. Igen, nem garantálják az időpontot, meg lehet változtatni. Jó ezt anélkül megtenni, hogy tájékoztatnánk és esetleg bocsánatot kérnénk a vásárlótól? Amikor felhívtam a segélyvonalukat, megtudtam, hogy ez egyszerűen így van, és hogy 3,5 millió ügyfelük van. Németországban és Dániában sokkal tisztességesebbek a tárgyalások. Ehhez jön még a dokumentumok (szerződések, biztosítások) nyomtatásával kapcsolatos problémák. Gabriela képviselőnő azt mondta, hogy meg kellene javíttatnom a nyomtatómat. Miért működött tavaly, és miért nem idén? Ugyanazok a beállításaim vannak, és nem vagyok számítógépes analfabéta. Fekvő módban kellett nyomtatnom, és néhány adat üres lapként jelent meg. Egy másik különbség a helyszíni szállításban volt.
Üdvözlöm! Tavaly ugyanebben a szállodában voltunk, és akkor is teljesen elégedettek voltunk. És 2026 októberében is oda fogunk menni. A hatalmas különbség a szállítási szolgáltató megközelítésében volt. Tavaly az utazási iroda...... nagyon jó, idén az utazási iroda........., teljesen kifogástalan. A repülőtéri parkolásra és a biztosításra is panaszkodtunk. Parkolás 7 km-re a repülőtértől Buštěhrad közelében az Air cégtől...., teljesen ijesztő. Érkezéskor, indulás előtt: a hölgy kiszáll, elvesz egy dokumentumot, lefényképezi a rendszámot, az úriember kiveszi a csomagokat. Parkolás után sorban kell állni, mert az utazás minden résztvevője a billentyűzeten jelenti az úriembernek az utazási irodától származó adatokat. Beleértve a légitársaságot, az érkezési és indulási időt... A sofőrök viselkedése teljesen elfogadhatatlan. Érkezés után 15 percet vártunk (7-et ígértek). Néhány autó megpróbálta "elhajtani" az egész gépet. Ugyanakkor fokozták az idegességet a vásárlók körében: egy nyugdíjas szülőkből álló család megelőzött egy fiatal, kisgyermekes, babakocsis családot, azzal érvelve, hogy "a nagypapa 80 éves, a nagymama pedig mozgáskorlátozott", és "ha kisgyermekeik vannak, akkor számítaniuk kell arra, hogy várni fognak" :-D. Ráadásul a sofőr, már az autóban ült, begyűjtötte az egyes vásárlók "parkolási" papírjait, és emelt hangon követelte az egyiket, hogy hiányzik! Ő ingerültebb volt, mint a vásárlók. Csak mondania kellett valamit, és nyilvánvaló volt, hogy harcolni fog. Az utazási irodának......: Abban a pillanatban fizettem ki az utat, amikor az indulás és az érkezés is a monitoron volt, reggel 7 óra körül. Fizetés után eltűnt az információ, és egy hónap múlva találtunk egy indulást este 7-kor Prágából és délután 4 óra körül Antalyából. Ez 3 órás csökkenést, számunkra pedig valójában egy nap veszteséget jelentett. Igen, nem garantálják az időpontot, meg lehet változtatni. Jó ezt anélkül megtenni, hogy tájékoztatnánk és esetleg bocsánatot kérnénk a vásárlótól? Amikor felhívtam a segélyvonalukat, megtudtam, hogy ez egyszerűen így van, és hogy 3,5 millió ügyfelük van. Németországban és Dániában sokkal tisztességesebbek a tárgyalások. Ehhez jön még a dokumentumok (szerződések, biztosítások) nyomtatásával kapcsolatos problémák. Gabriela képviselőnő azt mondta, hogy meg kellene javíttatnom a nyomtatómat. Miért működött tavaly, és miért nem idén? Ugyanazok a beállításaim vannak, és nem vagyok számítógépes analfabéta. Fekvő módban kellett nyomtatnom, és néhány adat üres lapként jelent meg. Egy másik különbség a helyszíni szállításban volt.
Elhelyezés
Összefoglalom: Tavaly egy óra taxi a szállodában. Idén egy busz, amin nem lehetett műszaki vizsgát tenni. Félig dönthető ülésen (nem ment vissza), egy zsúfolt buszon. Néha a sofőr nem tudott sebességbe kapcsolni. A sofőr, aki az egész órán át az egyetlen helyi lakos volt, összevonta a szemöldökét. Így nem kapott borravalót. A küldött, Gabriela, minket hibáztatott ezért. (Egy hét alatt 200 eurót osztogattunk. :-)). Az egyetlen találkozón arrogánsan viselkedett. A probléma az volt, hogy közvetlenül a delfinekkel való úszást szerveztük meg. Dühösen azt mondta, hogy erről nem fog nyilatkozni. Csak akkor tudtam meg a borítékból, hogy az utazási iroda is ezt kínálja..... . Ha tudtam volna, rajtuk keresztül rendeltem volna. Nem akartam vele vitatkozni, de magától jött. Lényegében csak annyit mondott nekünk: "Itt van minden." Mondtam neki, hogy másnap közvetlenül Németországon keresztül megyünk. A busz vissza a repülőhöz rendben volt. A repülőn egy utastársamtól hallottam, hogy a másik delegátus is arrogáns volt. Csehországban mostanában magas szinten van az agresszió és az arrogancia. Mindenkin múlik, hogy tovább rontunk-e a helyzeten, vagy otthon kezdjük. Próbálkozunk, de nehéz hazarepülni a barátságos Törökországba. A szállás abszolút nagyszerű volt.
Ellátás
Egyedi, 11/10, akárcsak tavaly.
Szállás szolgáltatások
Nagyszerű, kiváló masszázs, esti műsor, senki sem veszekszik a napozóágyakért. Mindenhol rengeteg hely van. Semmi sem probléma. Kiváló hangulat. Kevés orosz és cseh. Ez is az egyik oka.
Tengerpart
10-ért. Talán csak néha hallatszik hangos zene a hajóról, ami ejtőernyővel húzza fel az embereket. De az összkép miatt szívesen elviselem. :-)
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (1)







