Az értékelő nem akarta közzétenni a nevét
Ellenőrzött vélemény (Invia.cz) Tartózkodás időpontja: 2024.03.31 - 04.08. Értékelve: Április 2024
Yalihan Una Értékelés: 4/5 Törökország, Török Riviéra
kiváló szálloda, kaja, csak minden a helyén, a probléma a helyhez jutás volt... Az antalyai reptérről túl hosszú volt a transzfer az alanyai úti célig... A CA nem tudott nekünk parkolást megoldani a reptéren Bécsben a megadott időpontban, így végül elég bonyolultan saját erőből oldottuk meg mondjuk az utazás árán felül 100 euróért... A CA hiányos és zavaros tájékoztatást küldött az online bejelentkezés módjáról, a visszafelé az online bejelentkezés lehetetlenségének köszönhetően még 15 eurót is fizettem mindenből, hogy egyáltalán eljussak a reptérre... Összességében nagyon kínos tapasztalat a CA telefonos támogatásával, több emberrel is beszéltem a telefonon. Tájékoztató vonal induláskor és érkezéskor is, már csak az online kérés kitöltésének lehetősége miatt, és nagyon kevés mutatott rá, hogy képes legyen megoldani velük a problémámat... Védelmükre elmondhatom, hogy az online csekkproblémák csak ezzel az egy fapados céggel vannak, akikkel a turné zajlik, és a segélyvonalon megígérték, hogy a jövőben megoldják, és nem lesznek bonyodalmak...
kiváló szálloda, kaja, csak minden a helyén, a probléma a helyhez jutás volt... Az antalyai reptérről túl hosszú volt a transzfer az alanyai úti célig... A CA nem tudott nekünk parkolást megoldani a reptéren Bécsben a megadott időpontban, így végül elég bonyolultan saját erőből oldottuk meg mondjuk az utazás árán felül 100 euróért... A CA hiányos és zavaros tájékoztatást küldött az online bejelentkezés módjáról, a visszafelé az online bejelentkezés lehetetlenségének köszönhetően még 15 eurót is fizettem mindenből, hogy egyáltalán eljussak a reptérre... Összességében nagyon kínos tapasztalat a CA telefonos támogatásával, több emberrel is beszéltem a telefonon. Tájékoztató vonal induláskor és érkezéskor is, már csak az online kérés kitöltésének lehetősége miatt, és nagyon kevés mutatott rá, hogy képes legyen megoldani velük a problémámat... Védelmükre elmondhatom, hogy az online csekkproblémák csak ezzel az egy fapados céggel vannak, akikkel a turné zajlik, és a segélyvonalon megígérték, hogy a jövőben megoldják, és nem lesznek bonyodalmak...
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Hasznosnak bizonyult az értékelés? (0) (0)