Az úti célt tekintve átlagosnak értékeljük a szállodában eltöltött nyaralásunkat, és a különféle kellemetlenségeket, következetlenségeket és a szállodai szolgáltatásokat figyelembe véve nem ajánlanánk ezt a üdülőhelyet hosszabb (7+ napos) nyaralásra. Véleményem szerint a szálloda a helyi vendégekre összpontosít, akiket másképp értékelnek és érzékelnek, mint az európai vendégeket. Minden szükséges információt és értékelést a vélemény egyes részeiben talál - javaslom, hogy olvassa el a teljes véleményt, hogy az teljes körű legyen, ha fontolgatja ezt a szállodát.
Elhelyezés
A szálloda általánosságban véve kellemes, belül sok szék és fotel található, amelyek a bár közelében találhatók, és ahol az ember pihenhet. A szálloda külsejét tekintve nagyon értékeljük a pálmafák alatti ülőhelyek számát, valamint a növények, fák és virágok számát. A szoba átlagos volt, mondhatni, a fürdőszoba tisztasága pedig az átlag alatti volt, mivel ez Tunézia, és a színvonal valószínűleg sokkal alacsonyabb, mint Európában. A szobánk az első emeleten volt, kilátással a fákra, semmi különös, és nem is bántuk, mivel egy ilyen nyaraláson nem a tengerre néző kilátással, hanem inkább a szolgáltatás, a strand, az ételek és a pihenés minőségével szenvedünk. Néhány nap múlva a szobánkban a mennyezetről (légkondicionáló) víz kezdett csöpögni a padlóra, megkértük a szállodát, hogy nézzék meg és javítsák meg, a szerelő kijött és megpróbálta megjavítani, de nem járt sikerrel, ezért a teljes tartózkodás alatt víz csöpögött a mennyezetről a padlóra. Az is kellemetlen meglepetés volt számunkra, hogy a WC-papírt és a törölközőket nem minden nap ugyanabban a mennyiségben pótolták, néha el kellett mennünk kérni a fürdőlepedőket és törölközőket, néha pedig a WC-papírt, mert már elfogyott. Nem hisszük, hogy egy 5 csillagos üdülőhelyen és ilyen áron ilyen dolgoknak kellene megtörténniük. Nagyon érdekes volt, hogy nagyobb barátságosságot és hatékonyságot vettünk észre a szobánk takarításában, miután pénzt hagytunk a takarítóknak, ha nem hagytunk nekik pénzt, a szoba nem volt olyan jól takarítva, mint amikor pénzt hagytunk. Megértjük, hogy ez gyakori, de ha egy drága nyaralásért fizetsz egy "luxus" üdülőhelyen, akkor elvárod, hogy a hozzáférés nem csecsebecséken fog múlni.
Ellátás
Az ételek változatosak, ízletesek voltak, és mindenki talált magának valamit. A szálloda igyekszik az ételeket a különböző kultúrákból és a világ különböző részeiről érkező vendégekhez igazítani. Mindig volt elég étel, és rendszeresen pótolták. Előfordult, hogy a salátákban és az asztalokon lévő zöldségek nem tűntek teljesen frissnek, de az ételekkel kapcsolatban nem volt problémánk vagy fenntartásunk. Az ételek, az étkező és a személyzet (pincérek) összbenyomását elrontotta néhány szakács és pincér nagyon elégtelen hozzáállása a fiatal nőkhöz. Tartózkodásunk alatt többször is észrevettük, hogy a pincérek olyan nőkkel beszélgettek, szolgáltak ki, előnyben részesítették és flörtöltek, akik egyedül voltak ott (vagy női csoportok). Egy nagyon felháborító és egy ilyen üdülőhelyhez képest elégtelen helyzet történt velünk 2 nappal az indulás előtt, amikor a szakács megvárta, amíg elmegyek a barátnőmtől vacsora közben, majd többször flörtölni kezdett vele, flörtölt és bókokat adott neki (nagyon kellemetlenül érezte magát, és a szakács maga mondta neki, hogy megvárja, amíg elmegyek, mert nem akar róla beszélni előttem). Miután szembeszállt vele, védekezni kezdett, az egész étkezőben, ahol több másik vendég is jelen volt, kiabált, és szóban megtámadott, mondván, hogy ha valamit meg kell beszélnem, akkor menjek hozzá, és ne keressem. A séf szemszögéből elfogadhatatlannak tartjuk az ilyen viselkedést a vendégekkel szemben, és általában a szállodától is. Már abból az elvből fakadóan, hogy már indulunk, úgy döntöttünk, hogy nem foglalkozunk vele, és nevetünk egyes emberek felháborodásán - legalábbis így tartjuk fontosnak megemlíteni.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásait átlagosnak értékeljük, semmilyen extra tevékenységet nem vettünk igénybe, és nem is ajánlottak fel nekünk, így a péntekenkénti két előadáson és a szálloda területén, a medencéknél tartott, mondhatni helyi zenészek napi élőzenéjén kívül semmi mást nem tapasztaltunk. A szálloda recepciója mindig elérhető és készen áll, hogy alapvető információkkal lássa el Önt. A recepció személyzetével csak pozitív tapasztalataink voltak, és mindig tudtunk kommunikálni velük és megoldást találni. Nagyra értékeljük a szálloda területén található pénzváltót és ATM-et (amelyek állítólag a tartózkodásunk alatt nem működtek), jó árfolyammal (EUR-TND). A szállodában biliárd is található - de vigyázat, egy játékért 1 TND-t kell fizetni, amit nagyon nehéz megtalálni, és még a pénzváltóban és a recepción sincsenek érmék. A szálloda személyzete (a recepció kivételével) főként németül/francia vagy arab nyelven kommunikál. Csak az angol alapjait ismerik, és egy németül nem beszélő személy nehezebben fog kommunikálni angolul (lehetséges, de néha nehéz elmagyarázni nekik, hogy mire van szükséged és mit szeretnél).
Tengerpart
Nagyon kellemesen csalódtunk a strandon, mivel a Royal Azur és a Bel Azur szállodákhoz tartozó teljes strandrész (ez utóbbi közvetlenül mellette található, ugyanazon a környéken, és mintha "együtt" lennének) tiszta, jól karbantartott, szép és tágas volt. A napernyők alatt elhelyezett napozóágyak kellemesek és puhák voltak - a strandon semmire sem panaszkodhatunk. A nyaralás körülbelül felében (azaz 5 nap) a part menti tenger nem volt teljesen tiszta és hullámos, de ennek itt nem lenne jelentősége, mivel az árapályt ember nem befolyásolhatja, és semmi köze a szálloda/üdülőhely értékeléséhez stb. A jövőbeli látogatóknak felhívnám a figyelmet, hogy ha napközben szeretnének a strandra vagy a szálloda medencéihez menni, akkor a legjobb, ha kora reggel foglalják el a napozóágyakat, mert amikor 9:30-kor megérkeztünk, nem voltak szabadok. Nem a legideálisabb, de az ilyen üdülőhelyeken erre számítottunk.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra