Senator Puerto Plata Értékelés: 5/5 Dominikai Köztársaság, Puerto Plata, Puerto Plata
Tomasz S.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 6.1. - 2025.6.16. Értékelve: Június 2025
Harmadik éve voltam a szállodában egymás után, olyanokkal találkoztunk, akik már egy tucatszor jártak ott, szóval valószínűleg nem a legrosszabb :-) Persze nehéz mindenkinek a kedvére tenni, valószínűleg lesz valaki, akit minden zavarni fog. Ajánlom a szállodát - de én a holtszezonban voltam ott, így kevés ember volt, mindenhol rengeteg hely, elégedett és nagyon kedves személyzet. Főszezonban valószínűleg más a helyzet. 10 nappal az indulás előtt vettem meg az utat, a travelplanet weboldalán minden nagyon jól ment. A légitársaságról - a Condorról - azonban muszáj írnom pár kellemetlen szót. Tavaly egyetlen bőröndöt sem kézbesítettek, pont a hazafelé tartó napján érkezett meg :-( Idén két bőrönd sem érkezett meg velünk... szerencsére három nappal később érkeztek meg. A Condortól - számos üzenet ellenére, sem "sajnálom", sem "csókoljam meg a seggem"... bár a válasz hiánya valószínűleg az utóbbi. Egy kérdés a Condornak - talán a Travelplanet tud választ adni: Prágából Frankfurton keresztül Puerto Platába repültünk. Németországban körülbelül 40 perc volt az átszállás, aminek eredményeként a bőröndöket nem kézbesítették időben. Miért szervez a Condor ilyen rövid átszállásokkal rendelkező járatokat, tavaly is hasonló volt, ha nincs idejük újrapakolni a bőröndöket? Csak annyit tennék hozzá, hogy az összes turistának, aki ugyanazzal az elrendezéssel repült, mint mi, nem volt bőröndje, 5 ember volt velünk a szállodánkban. Minden járat késett, a kapukat megváltoztatták, természetesen a Condortól nulla információ, annak ellenére, hogy telepítettük az alkalmazásukat a telefonjainkra. Természetesen panaszt tettünk nekik a poggyásszal kapcsolatban, csatolva a számlákat... Amit meg kellett tennünk, hogy túléljük ezt a 3 napot, meglátjuk, mi lesz. Valamint egy kérdés a szállodából a repülőtérre történő transzfer helyi szervezőjéhez: miért hagyjuk el a szállodát 5 órával az indulás előtt - egy és két évvel ezelőtt is hasonló volt -, amikor a repülőtér kb. 40 perc autóútra van? A repülőtér kicsi, még leülni sincs hely, sorban kell állni a bejelentkezésnél, és kb. 2 órát állni ott, amíg elkezdődik.
Harmadik éve voltam a szállodában egymás után, olyanokkal találkoztunk, akik már egy tucatszor jártak ott, szóval valószínűleg nem a legrosszabb :-) Persze nehéz mindenkinek a kedvére tenni, valószínűleg lesz valaki, akit minden zavarni fog. Ajánlom a szállodát - de én a holtszezonban voltam ott, így kevés ember volt, mindenhol rengeteg hely, elégedett és nagyon kedves személyzet. Főszezonban valószínűleg más a helyzet. 10 nappal az indulás előtt vettem meg az utat, a travelplanet weboldalán minden nagyon jól ment. A légitársaságról - a Condorról - azonban muszáj írnom pár kellemetlen szót. Tavaly egyetlen bőröndöt sem kézbesítettek, pont a hazafelé tartó napján érkezett meg :-( Idén két bőrönd sem érkezett meg velünk... szerencsére három nappal később érkeztek meg. A Condortól - számos üzenet ellenére, sem "sajnálom", sem "csókoljam meg a seggem"... bár a válasz hiánya valószínűleg az utóbbi. Egy kérdés a Condornak - talán a Travelplanet tud választ adni: Prágából Frankfurton keresztül Puerto Platába repültünk. Németországban körülbelül 40 perc volt az átszállás, aminek eredményeként a bőröndöket nem kézbesítették időben. Miért szervez a Condor ilyen rövid átszállásokkal rendelkező járatokat, tavaly is hasonló volt, ha nincs idejük újrapakolni a bőröndöket? Csak annyit tennék hozzá, hogy az összes turistának, aki ugyanazzal az elrendezéssel repült, mint mi, nem volt bőröndje, 5 ember volt velünk a szállodánkban. Minden járat késett, a kapukat megváltoztatták, természetesen a Condortól nulla információ, annak ellenére, hogy telepítettük az alkalmazásukat a telefonjainkra. Természetesen panaszt tettünk nekik a poggyásszal kapcsolatban, csatolva a számlákat... Amit meg kellett tennünk, hogy túléljük ezt a 3 napot, meglátjuk, mi lesz. Valamint egy kérdés a szállodából a repülőtérre történő transzfer helyi szervezőjéhez: miért hagyjuk el a szállodát 5 órával az indulás előtt - egy és két évvel ezelőtt is hasonló volt -, amikor a repülőtér kb. 40 perc autóútra van? A repülőtér kicsi, még leülni sincs hely, sorban kell állni a bejelentkezésnél, és kb. 2 órát állni ott, amíg elkezdődik.
Elhelyezés
Standard szoba medencére néző kilátással, széffel, fürdőszobával és piperecikkekkel, naponta kávéval, vízzel, sörrel, kólával és Sprite-tal feltöltött minibárral, légkondicionálóval, ventilátorral, erkéllyel. Könnyen elegendő egy kéthetes nyaraláshoz.
Ellátás
Finom halak, gyümölcsök, friss gyümölcslevek, sütemények, húsok, saláták stb. Medencebár, reggeli és vacsora a főétteremben, ebéd - főétterem + medence melletti étterem, valamint sportbár, 24 órás nyitvatartással. Három à la carte étterem: olasz, steakhouse, japán.
Szállás szolgáltatások
A szálloda napközben különféle animációs programokat, helyi kirándulásokat szervez,
Tengerpart
helyenként finom kavics, kőmaradványok, nem a legszebb, ahol valaha jártunk.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Martin K.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 5.18. - 2025.6.2. Értékelve: Június 2025
Az összbenyomásom a nyaralásról nagyon jó volt. Gyönyörű környezet, nagyszerű szállodai szolgáltatások, biztosan visszatérek. Az egyik legjobb nyaralás, amit valaha átéltem.
Az összbenyomásom a nyaralásról nagyon jó volt. Gyönyörű környezet, nagyszerű szállodai szolgáltatások, biztosan visszatérek. Az egyik legjobb nyaralás, amit valaha átéltem.
Elhelyezés
A szobák egyszerűen berendezettek, naponta takarítják, és a minibárt is feltöltik.
Ellátás
Az ételek nagyon változatosak, és szerintem mindenki talál majd kedvére valót. A tenger gyümölcsei szerelmesei biztosan találnak majd kedvükre valót, akárcsak a sushi, pizza, hamburger, mindenféle hús, tészta, de a zöldségek és gyümölcsök szerelmesei is. Sok fagylalt minden nap :)
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai nagyon magas szintűek. A személyzet a strandra is járt. Mindig volt elég napozóágy, és az óceán csodálatos volt. A törölközőket minden nap cserélhették. Minden nap és este animációs programok. Ajánlom a Paradicsom-szigetre tett kirándulást a mangroveerdő túrájával. Abszolút lenyűgöző élmény...
Tengerpart
A strand tiszta, minden nap megtisztítják a tengerből származó törmeléktől. Mindig van elég napozóágy.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Már 599 020 Ft /fő-től