New Eagles Aqua Park Resort Értékelés: 4/5 Egyiptom, Hurghada
Martin F.
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 11.16. - 2025.11.23. Értékelve: November 2025
A szálloda egy kicsit kisebb, az egyiptomi szállás nagyon tiszta és egyszerű, a szobák szépen berendezettek. Ízletes ételekkel. A helyszín közel van a repülőtérhez, de távolabb Hurghada központjától.
A szálloda egy kicsit kisebb, az egyiptomi szállás nagyon tiszta és egyszerű, a szobák szépen berendezettek. Ízletes ételekkel. A helyszín közel van a repülőtérhez, de távolabb Hurghada központjától.
Elhelyezés
Szuper tiszta, elégedett vagyok a szoba felszereltségével. A medencék hideg vizűek.
Ellátás
Finom. Az egyetlen problémát az jelenti, hogy az egész szállodában nem szolgálnak fel és nem is lehet alkoholt vásárolni.
Szállás szolgáltatások
Mindent megtesznek majd az Ön elégedettsége érdekében.
Tengerpart
Egy kisebb strand kikötővel hajók számára, búvárközponttal.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Névtelen
Ellenőrzött vélemény Tartózkodás időpontja: 8.28. - 2025.9.3. Értékelve: Szeptember 2025
Üdvözlöm! A CA-n keresztül foglaltunk egy nyaralást, és nagyon elégedetlenek voltunk a szolgáltatásaikkal. Augusztus 28. és szeptember 3. között a hurghadai új Eagles and Aquapark szállodában szálltunk meg. Közvetlenül a szállodába való transzfer során kellemetlen meglepetés várt ránk, amikor az utazási iroda sofőrje pénzt akart váltani tőlünk, mert hamis pénze volt. A szállodába érkezéskor nem volt törölköző, hajszárító vagy WC-papír a szobánkban. Amikor kértük, másnap hozták. Minden nap tiszta törölközőt kellett kérnünk. A szobánk pöcegödör szagú volt. Az étel undorító volt, és nagyon kevés volt belőle, nem volt rágcsálnivaló. Az sem volt sehol kiírva, hogy a szálloda NEM SZOLGÁL KI ALKOHOLT. Az is nagyon zavaró volt, hogy egy nő, aki így dolgozott, a szállodában mászkált, és hamis pénzt is próbált váltani. Végig próbáltunk kommunikálni az utazási irodával, de nem válaszoltak az SMS-ekre, és amikor megpróbáltuk felhívni a megadott számot, csak egy német nyelvű bot volt. Csak egyszer láttuk a küldöttet a repülőtéren, és azt mondta, töltsük le az alkalmazásukat. Ebben megtaláltuk a reptéri transzferünk indulási idejét. Korán odaértünk, és senki sem jött értünk. Ezért felhívtuk az utazási irodát. Végül másfél óra múlva megjött a transzfer, hogy felvegyen minket, de még így is három szállodába mentünk... nem sokkal később lekéstük a gépet. Megpróbáltam panaszt tenni az utazási irodánál, de senki sem válaszolt az e-mailemre. Nagyon elégedetlenek voltunk, és kártérítést követelünk.
Üdvözlöm! A CA-n keresztül foglaltunk egy nyaralást, és nagyon elégedetlenek voltunk a szolgáltatásaikkal. Augusztus 28. és szeptember 3. között a hurghadai új Eagles and Aquapark szállodában szálltunk meg. Közvetlenül a szállodába való transzfer során kellemetlen meglepetés várt ránk, amikor az utazási iroda sofőrje pénzt akart váltani tőlünk, mert hamis pénze volt. A szállodába érkezéskor nem volt törölköző, hajszárító vagy WC-papír a szobánkban. Amikor kértük, másnap hozták. Minden nap tiszta törölközőt kellett kérnünk. A szobánk pöcegödör szagú volt. Az étel undorító volt, és nagyon kevés volt belőle, nem volt rágcsálnivaló. Az sem volt sehol kiírva, hogy a szálloda NEM SZOLGÁL KI ALKOHOLT. Az is nagyon zavaró volt, hogy egy nő, aki így dolgozott, a szállodában mászkált, és hamis pénzt is próbált váltani. Végig próbáltunk kommunikálni az utazási irodával, de nem válaszoltak az SMS-ekre, és amikor megpróbáltuk felhívni a megadott számot, csak egy német nyelvű bot volt. Csak egyszer láttuk a küldöttet a repülőtéren, és azt mondta, töltsük le az alkalmazásukat. Ebben megtaláltuk a reptéri transzferünk indulási idejét. Korán odaértünk, és senki sem jött értünk. Ezért felhívtuk az utazási irodát. Végül másfél óra múlva megjött a transzfer, hogy felvegyen minket, de még így is három szállodába mentünk... nem sokkal később lekéstük a gépet. Megpróbáltam panaszt tenni az utazási irodánál, de senki sem válaszolt az e-mailemre. Nagyon elégedetlenek voltunk, és kártérítést követelünk.
Elhelyezés
Folyton a takarítókhoz kellett mennünk, hogy tiszta törölközőket adjanak, mert minden nap elvittek piszkosakat, de soha nem hagytak tisztákat... ugyanez volt a helyzet a WC-papírral is, folyamatosan kérnünk kellett. Hajszárítót kértünk, aminek két napig a szobában kellett volna lennie...
Ellátás
Ugyanaz az étel egész héten, a reggeli, ebéd és vacsora kivételével semmit sem ettünk. Nem ittunk, csak kólát egy üvegből egy műanyag pohárban... horror. A képen lent megmutatom, hogy néz ki ott egy HAMBURGER.
Szállás szolgáltatások
A személyzet, akár takarító, akár étterem volt, undorító és perverz módon nézett a barátnőmre, ez kellemetlen volt számunkra és a részükről szakszerűtlen.
Tengerpart
A strand szép és elég tiszta volt.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Már 189 742 Ft /fő-től








































































