Clubhotel Riu Tikida Dunas Értékelés: 4/5 Marokkó, Agadir, Agadir
Beata L.
Ellenőrizetlen vélemény Tartózkodás időpontja: 12.16. - 2023.12.23. Értékelve: December 2023
Nagyon magas színvonalú szolgáltatások, udvarias személyzet, a megrendelésnek megfelelő ajánlat.
Nagyon magas színvonalú szolgáltatások, udvarias személyzet, a megrendelésnek megfelelő ajánlat.
Elhelyezés
Megrendelésnek megfelelő, tiszta, csendes. Az egyetlen hátrány - a szobákat összekötő ajtók meglehetősen akusztikusak voltak, és hallani lehetett a szomszédok beszélgetését, ami különösen zavaró volt, amikor kora reggel kirándultak.
Ellátás
Nagyon változatos, de ízlés szerint - elég egyhangú. Sajnos a tartózkodásunk végén a férjem gyomorbetegséget kapott, és hívtunk egy marokkói orvost (a szálloda beavatkozása, ellátása, segítsége nagyon jó volt). Hazatérése után néhány napig a férjem gyógyszereket szedett és szenvedett.
Szállás szolgáltatások
Kifogástalan. A személyzet udvarias volt és igyekezett megfelelni az elvárásainknak.
Tengerpart
Tiszta, festői, közel a szállodához.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra
Ferenc H.
Ellenőrizetlen vélemény Tartózkodás időpontja: 12.13. - 2023.12.19. Értékelve: December 2023
A szálloda és a szolgáltatása szerintünk kifogástalan. Az utazásszervező szerintünk csak korlátozottan teljesített az alábbi szempontok miatt: az ajánlatban IBERIA társaság szerepel mint szolgáltató, e helyett fapados légitársaság az IBERIA Express végezte a szolgáltatást. Marrakeshben a keresnünk kellett a partner iroda logóját, ez nem volt, helyette A! lapon szerepelt a nevem, amikor megmutattuk az ott lévő úrnak az iroda dokumentumát, közölte, hogy az nem ő, ez a doksi Agadírba szól, nem az övé. Végül odamentünk egy képviselőhöz, aki több irodát képviselt, aki visszavitt ehhez az emberhez, közölte vele, hogy ránk vár, ekkor már elfogadta a papírjainkat. Ezek után egy személykocsival indultunk el , kis idő múlva megállt, hogy szomjas, ha akarunk a boltban vehetünk magunknak innivalót. Ezen egy kicsit elcsodálkoztam , eddig bárki is szervezte az utat, a transzfernél minimum egy kis üveg vizet adtak, mivel helyi fizetőeszközünk még nem lehet, egyébként pedig all inclusive a befizetett utunk. Kicsit később ismét megállt, közölte, hogy ő megvacsorázik az étteremben mi is tudunk vásárolni valamit ha akarunk. Na ekkor már kiit elszakadt a cérna. Kb este 10 órakor értünk a szállodába, ahol már az étterem zárva volt, tehát így jártunk. Másnap beszélni szerettünk volna a szervező iroda képviselőjével, a recepcioról felhívták, du. 3-ra igérte, hogy odajön, de nem jött. Egy másik iroda képviselője jött oda hozzánk, mert látta, hogy várunk valakit, ő felhívta az illetőt, aki közölte vele, hogy akkor intézze ő a dolgunkat. Ezzel úgy gondolom eljutottunk oda, hogy kérjünk valami kártérítést, hiszen semmiben nem állt rendelkezésre. Igazából akkor tudtam vele beszélni, amikor feleségem balesetet szenvedett, és ezért nem tudtunk visszajönni a tervezett járattal. Felháborodott miért nem beszéltünk vele, ekkor elmondtam neki mi megpróbáltuk, de nem vette fel a telefont. Mindegy végül a másik iroda képviselője megoldott mindent, beleértve a hazautazásunkat is, d úgy gondoljuk az iroda hibásan teljesített.
A szálloda és a szolgáltatása szerintünk kifogástalan. Az utazásszervező szerintünk csak korlátozottan teljesített az alábbi szempontok miatt: az ajánlatban IBERIA társaság szerepel mint szolgáltató, e helyett fapados légitársaság az IBERIA Express végezte a szolgáltatást. Marrakeshben a keresnünk kellett a partner iroda logóját, ez nem volt, helyette A! lapon szerepelt a nevem, amikor megmutattuk az ott lévő úrnak az iroda dokumentumát, közölte, hogy az nem ő, ez a doksi Agadírba szól, nem az övé. Végül odamentünk egy képviselőhöz, aki több irodát képviselt, aki visszavitt ehhez az emberhez, közölte vele, hogy ránk vár, ekkor már elfogadta a papírjainkat. Ezek után egy személykocsival indultunk el , kis idő múlva megállt, hogy szomjas, ha akarunk a boltban vehetünk magunknak innivalót. Ezen egy kicsit elcsodálkoztam , eddig bárki is szervezte az utat, a transzfernél minimum egy kis üveg vizet adtak, mivel helyi fizetőeszközünk még nem lehet, egyébként pedig all inclusive a befizetett utunk. Kicsit később ismét megállt, közölte, hogy ő megvacsorázik az étteremben mi is tudunk vásárolni valamit ha akarunk. Na ekkor már kiit elszakadt a cérna. Kb este 10 órakor értünk a szállodába, ahol már az étterem zárva volt, tehát így jártunk. Másnap beszélni szerettünk volna a szervező iroda képviselőjével, a recepcioról felhívták, du. 3-ra igérte, hogy odajön, de nem jött. Egy másik iroda képviselője jött oda hozzánk, mert látta, hogy várunk valakit, ő felhívta az illetőt, aki közölte vele, hogy akkor intézze ő a dolgunkat. Ezzel úgy gondolom eljutottunk oda, hogy kérjünk valami kártérítést, hiszen semmiben nem állt rendelkezésre. Igazából akkor tudtam vele beszélni, amikor feleségem balesetet szenvedett, és ezért nem tudtunk visszajönni a tervezett járattal. Felháborodott miért nem beszéltünk vele, ekkor elmondtam neki mi megpróbáltuk, de nem vette fel a telefont. Mindegy végül a másik iroda képviselője megoldott mindent, beleértve a hazautazásunkat is, d úgy gondoljuk az iroda hibásan teljesített.
Elhelyezés
A szobák szép nagyok , naponta takarítanak, törölközőt cserélnek A személyzet kedves, segítőkész, szóval szerintünk szuper!
Ellátás
bőséges választék van, szerintem mindenki talál kedvére való ételt, italt.
Szállás szolgáltatások
jók
Tengerpart
Közvetlenül egy parti sétányról lehet kijutni, szerintünk jó volt
Már 392 937 Ft /fő-től