Összességében a nyaralás nagy csalódás volt számomra és a lányom számára. Már a legelejétől felkészületlenek és káoszban voltunk - a busz négy órát késett anélkül, hogy az utasokat bármilyen információval látták volna el, ezt a környező utasoktól tudtuk meg. Érkezéskor kellemetlen fogadtatás, a személyzet vonakodása és az általános kommunikációs érdektelenség fogadott minket. A szoba régebbi volt, de tiszta, tengerre néző kilátással, amit pozitívan értékelek. Az étel azonban egyhangú volt, a minősége gyenge, a gyümölcsök gyakran romlottak, és az edényeket ismételgették. A legnagyobb csalódást a strandszolgáltatás okozta, amelynek benne kellett volna lennie az árban, de nem biztosították számunkra - az első két napban magunknak kellett fizetnünk. Amíg a küldött beavatkozása meg nem oldotta a helyzetet. A szálloda összhatása és a személyzet nagy részének hozzáállása barátságtalan és professzionálistalan volt. Szívesen visszatérnénk Olaszországba, de sajnos Riminibe és Kaliforniába már nem.
Elhelyezés
A szoba háromcsillagos színvonalú volt, kisebb, régebbi felszereléssel, de tiszta, amit nagyra értékeltem. Erkélye gyönyörű kilátással a tengerre volt, ami mindenképpen az egyik kevés pozitív benyomás volt. A légkondicionálás nem volt benne az árban, de ezt tudtuk, és megvettük. A nagy probléma azonban az volt, hogy a szobát nem lehetett normálisan bezárni. Az ajtón csak egy forgókar volt, és a klasszikus "nem kérek takarítást" kártyák hiányoztak. Annak ellenére, hogy megtagadtuk a takarítást, a személyzet többször is megpróbált bejutni, még akkor is, amikor a szobában pihentünk. Sajnos a WC-ben büdös volt, és azt is ki kellett találnom, hogyan tömjem be az ajtón lévő lyukat, hogy nyugodtan aludhassak. Összességében a szállás nem volt lenyűgöző, de ha a többi működött volna, elfogadható lett volna. A szálloda nyilvánvalóan elsősorban csoportos ifjúsági túrákat szolgál ki; tartózkodásunk alatt két lengyel tinédzserrel teli buszt szállásoltak el ott, akik felügyelet és irányítás nélkül mozogtak a szállodában, még hajnali háromkor is. A szállodában nincsenek klasszikus kilincsek, csak fémgolyók, így valaki folyamatosan dörömbölt az ajtókon. Az ajtókeret körüli vakolat megrepedt, ami csak hangsúlyozta az épület elhanyagolt összbenyomását. A szállodában lehetetlen volt akár egy szemernyi nyugalmat is találni, a zaj még éjszaka is folytatódott, és a személyzet semmilyen módon nem reagált rá.
Ellátás
Az étel volt az egyik legnagyobb csalódás számomra. A reggeli minden nap pontosan ugyanaz volt - pirítós, mortadella, sonka, sajt (ami néhány nap után szaglani kezdett), és rossz állapotú gyümölcsök - felvágott barna banán és rothadt alma. Semmi frissesség, semmi változatosság, semmi friss zöldség. A vacsorák ismétlődtek, és néhány étel nyilvánvalóan csak az előző napokról melegített. Gyakorlatilag semmi változatosság nem volt. Az egyetlen pozitívum az volt, hogy az ételekhez mindig volt ital, reggel és este is. Összességében az étel messze volt attól, amit az utazás illusztrációs fotóin mutattak be.
Szállás szolgáltatások
A szálloda szolgáltatásai teljes csalódást okoztak számomra, és ezután az élmény után soha nem fogom elfelejteni, mennyire más lehet, amit veszel, és amit valójában kapsz. Érkezéskor nem üdvözöltek vagy mosolyogtak ránk, ehelyett egy teljesen amatőr viselkedésű, piszkos körmű, ellenséges tekintettel és nyilvánvalóan vonakodva bármivel is foglalkozni kívánt hölgy "fogadott". Látszólag segítőkész erő volt, de ő volt a szálloda első arca, és világossá tette számunkra, hogy nem törődik velünk. Egy kedves hölgyön (valószínűleg a takarítónéni) kívül, aki mindig mosolygott, a személyzet többnyire távolságtartó, vonakodó volt, és gyakorlatilag nem kommunikált velünk nemcsak angolul, hanem alapvető olaszul sem. Úgy éreztem, hogy nem fogadnak minket szívesen, hogy szó szerint zavarjuk őket. A recepciós hozzáállása a strandszolgáltatással kapcsolatban, amiért előre fizettünk, teljes fiaskó volt. Két napig magunknak kellett fizetnünk, mert azt mondták, hogy semmiért sem fizettünk. A CK..... küldöttjének, Lucie-nak a gyors segítségének köszönhetően, aki valóban mindent elintézett és megoldotta, amire szükségünk volt, megkaptuk az utalványt, amit érkezéskor azonnal meg kellett volna kapnunk. A szállodaigazgató utólag megerősítette, hogy a recepció hibázott, de az Invia azt írta nekem, hogy máshol fizetjük ki a strandot, és azt állítják, hogy a szálloda a mi problémánk. Ez csak azt mutatja, hogy az egyes cikkek hogyan adnak tovább (vagy inkább nem adnak tovább) információkat, és hogyan fizeti ki azokat az ügyfél. Egy másik szolgáltatás, ami abszolút kudarcot vallott, a szoba takarítása volt. Alapvető dolgok hiányoztak, például a "ne zavarjanak" tábla, és hiába jeleztük többször is, hogy nem kérünk takarítást, valaki mégis megpróbált bejutni a szobába. Annak ellenére, hogy bent pihentünk, kopogtunk, tiszteletlenül viselkedtünk, kinyitottuk az ajtót. Ez nagyon kellemetlen és zavaró volt. Összességében a szálloda szolgáltatásait homályosnak, vonakodónak és néha szakszerűtlennek nevezném. Ha egyetlen pozitívumot kellene említenem, az a küldött munkája lenne, aki megmentett, amit tudott. De maga a Zurigo Hotel szolgáltatásai nagyon negatív benyomást tettek rám, és miattuk nem éreztük magunkat kényelmesen, és nem is szívesen látottak a szállodában.
Tengerpart
Nagyon pozitívan értékelem a strandot. Tiszta, jól karbantartott volt, fokozatos tengerbe folyással, ideális gyerekeknek vagy műtét utáni embereknek, mint én. A tenger gyönyörű volt, és a strandon töltött pillanatok részben kárpótoltak a szállodában átélt kellemetlen élményért. A strandszolgáltatás egyértelműen szervezett volt, voltak WC-k, zuhanyzók és öltözők. Minden kulcsrakész volt, de ezt a nyilvánosság általi visszaélések elleni védelemként értelmezem. Az egyetlen mínusz a napi 25 eurós ár, ami tényleg sok. A mi esetünkben a strandszolgáltatás benne volt az utazás árában, de sajnos a szálloda hibája miatt csak a harmadik napon (a küldött beavatkozása után) kaptuk meg. Ennek a problémának ellenére a strandon nyújtott szolgáltatásokat értékelem az egyetleneknek, amelyek valóban úgy működtek, ahogy kellett volna, és az egész nyaralás legjobbjai közé tartoztak.
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra