Érkezéskor az antalyai repülőtérre, a becsekkolás és a csomagok felvétele után elhagyjuk a repülőteret, és azon tűnődünk, mit tegyünk ezután....minden nyaralásunkon egy küldött várt ránk...nekünk kellett megtalálnunk...megmondta nekünk a szállodába tartó transzferjármű számát, és ők újra körbefutottak a parkolóban, a buszunkat keresve...Miután este 10:30 körül megérkeztünk a szállodába, volt ott egy fiatal fiú, aki még angolul sem beszélt, de miután bemutattuk a dokumentumainkat, felvitt minket a szobánkba...a hosszú út után nem kaptunk szendvicset vagy innivalót...a küldöttnek a megbeszélt időpontban kellett volna megérkeznie a szállodába, de sajnos nem jelent meg...
Elhelyezés
A szállás kétségbeejtő volt, szoba a tűzlépcső mellett /erkély 1,5x1 méter/ és kilátás a lépcsőház rácsaira és az egész szálloda kezelőegységére, ami 5 percenként felkapcsolt /szörnyen hangos és kellemetlen zümmögés/... Közvetlenül a "szobába" lépés után, egy hosszú utazás után, a WC-hez csatlakoztatott fürdőszobát akartuk használni, és lám, nem égett a villany, és a WC-ülőke le volt szakadva, ami leüléskor a kerámia WC-csészén utazott /amikor kicsit izzadtál, a combodhoz ragadva vetted el az ülőkét./.. azonnal panaszkodtunk erre, majd még 4 alkalommal, mind a szobalánynak, mind a "szálloda" tulajdonosának hiába, abszolút érdektelenség a jogorvoslat megszervezésében... minden nő, de egy férfi is egyetért velem abban, hogy egy fürdőszoba + WC világítás nélkül nagy kellemetlenség... mobiltelefont fényeztetni, amikor szükséged van rá, vagy higiéniai okokból, valóban kétségbeejtő.... ez a szoba csak a szálloda személyzetének szállására alkalmas, és nem fizető vendégnek...a nyaralás nem 7 napos volt, hanem csak 5 napos....megérkeztünk a helyre ekkor: 22:30. napos kiruccanás, és az indulás napján reggelire és egy reggeli úszásra számítottunk, de a "JoinUP" 7:05-re módosította az indulást, ami azt jelentette, hogy 2:50-kor transzfert kell indítani a repülőtérre, így a nyaralásunk fél napja is elveszett... persze még egy hülye uzsonnacsomagot sem kaptunk... tudván, hogy a valós időben csak 5 napos lesz a nyaralásunk, biztosan más utazási irodát és más úti célt választottunk volna... Egy másik probléma a küldöttel volt, akinek SMS-t írtunk / nem válaszolt a telefonhívásra / a szállás problémájáról, és 22:00-ig még a repülőtéri transzfer időpontját sem tudtuk... A tulajdonos arrogáns volt a feleségemmel szemben, amikor megkérte, hogy vegye fel a kapcsolatot a küldöttel a transzferrel kapcsolatban... tényleg úgy viselkedett, mint egy disznó... A hosszabb tartózkodás miatt a szervezőnél szándékozom panaszt tenni... Az a benyomásom, hogy a JoinUP már az utazás hirdetésekor tudta, hogy az indulás 7:05-kor lesz.
Ellátás
Az étel jó volt, bár minimális hús / csak csirkecomb /...hal nem volt, a zöldségek rendben voltak.
Szállás szolgáltatások
Nem voltak szállodai szolgáltatások: egész héten takarítás 0, törölközőcsere 0, ágyneműcsere 0
Tengerpart
A strand egy igazi szégyen, nagy, kerek és csúszós kövek, homok csak ott, ahol nem értél le az aljára... homokos és sziklás strand, tele szeméttel és megetetlen gyorsétteremmel, üveg alkoholos palackokkal, poharakkal és cigarettacsikkekkel mindenhol, amerre csak nézel... Csak egyszer voltam a tengernél emiatt, egyébként pedig a szálloda medencéjét használtam...
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra