Összesen: 4.8 Őszintén szólva, az árához képest pocsék utazás volt. A szálloda környezetét csak pozitívan tudom értékelni, mivel minden gyönyörűnek...
- 5 Elhelyezés
- 1 Ellátás
- 10 Környék
- 3 Ár
Szállás általános értékelése
Őszintén szólva, az árához képest pocsék utazás volt. A szálloda környezetét csak pozitívan tudom értékelni, mivel minden gyönyörűnek tűnt, beleértve a strandot is, és a szoba közelsége a medencéhez és a strandhoz jó volt. A többit negatívan tudom értékelni. Az all-inclusive koncepció nem tökéletes számomra ebben a üdülőhelyen, talán még értelmetlen is egyáltalán felajánlani. Például - tiszta vizet szeretne? Álljon sorban és várjon - sehol sem volt szabadon elérhető hűtő tiszta vízzel. Nem tudom tiszta lelkiismerettel ajánlani ezt a szállodát senkinek.
Teljes leírás
Elhelyezés
A szoba nagy volt, az jó volt. És most mi nem volt jó? Egy 5 csillagos szálloda, állítólag a Hilton láncé. Bemegyek a fürdőszobába, és van egy penészes zuhanysarok, meg egy eltört zuhanyfej. Jelentettem, gratulálok a javításhoz, de valahogy szándékosan nem jelentettem, hogy a WC-ben is penész van. 2 hétig jártak oda takarítani, szerinted a WC-ben kitisztították a penészt? Egyáltalán nem. - Ennyit a takarítás minőségéről. Nagyszerű elektromosan vezérelt függönyök. Hé, de csak félig húzza őket, és akkor kézzel kell a többit kihúzni. A lyukas ágynemű csak a hab volt a tortán.
Ellátás
Az all inclusive ellátáson belüli Souk étterem szinte SEMMIT sem kínált 2 hét alatt, amiért azt mondtam volna: "hű, ez nagyszerű volt". A tartózkodásunk alatt volt egy utalványunk mind a víziparkban, mind a medence melletti étteremben. Paradox módon jobban tetszett a medence mellett, mint az étteremben. Sajnos még a víziparkban felszolgált gyorséttermi ételek is jobbak voltak számomra, mint az étteremben kínált ételek. Nem tudnak csirkét főzni vagy fűszerezni. A túlsütött és száraz borjú- vagy marhahús volt a napirenden. Az egyetlen autentikus étel, amit ott főztek, az indiai konyha volt, ami ismeretlen okból vegetáriánus volt. A szakácsok fele folyamatosan a telefonján játszott, ahelyett, hogy rendszeresen pótolta volna az ételkészletet. Többször is emlékeztetni kellett őket arra, hogy még 10 perc után is hiányoznak bizonyos dolgok.
Szállás szolgáltatások
Szinte mindenki rád mosolygott és jó napot kívánt, ami kedves. Próbálkoztak, és ezt nagyra értékeljük, de a felüknek nem volt megfelelő képzése. Kivéve a medence melletti pultosokat, akik önjelölt világbajnokok voltak, és amikor nem tudták megcsinálni (hárman lógtak, és az egyik italokat készített), nyugodtan elküldtek: "menj az all-inclusive bárba, látod, hogy mi nem tudjuk megcsinálni". Sajnos legalább ezek az emberek tudták, hogyan kell italokat készíteni (a többiek például az étteremben nyugodtan töltött neked egy fél pohár rumot és egy fél kólát példaként). Ez akkor probléma, ha all-inclusive vendégek vannak, majd beengeded a szállodába a helyi vagy más vendégeket, akik valószínűleg fizetik a medence és a strand belépőjét, és mindent a pénztárnál kell fizetniük ugyanabban a bárban. Nagyon rossz szervezés és felesleges várakozás. És az aquaparknak - annak a fele zárva van (ahogy az egész szálloda fele is).
Tengerpart
A strand szép és tiszta volt. És itt véget is értek a pozitívumok. Kevés napozóágy. Ha nem jelensz meg, nem kapsz napozóágyat. Hétvégén? A helyiek el fognak özönleni, és akkor peched van. Az egész üdülőhely XY kilométerre terül el. Micsoda probléma lenne néhány napozóágyat és napernyőt hozzáadni az egyetlen nyitott strandhoz? A napozóágyak pedig textilből készültek, habbal töltöttek, hogy ne lehessen őket leöblíteni, mert felszívná a vizet, és általában piszkosak voltak a madaraktól, amelyekből valószínűleg ezer van a üdülőhelyen.
Peter H., Ellenőrzött vélemény (Invia.sk), Értékelve: 2025.11.27., Tartózkodás időpontja:: 2025.11.10 - 11.24.
Régió:
Katar, Doha, Szállás: Hilton Salwa Beach Resort & Villas
Ez az értékelés Google Translate segítségével került automatikusan lefordításra